Danek75 Zgłoś #41 Napisano 21 Stycznia 2013 Raczej coś z kablem lub kostką przy czujniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro38 Zgłoś #42 Napisano 17 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczów. Mój problem z licznikiem polega na tym, iż wskazówka prędkościomierza nie "chodzi" płynnie tylko tak "skacze" co 4-5 km/h, po zdjęciu nogi z gazu też tak spada "skacząc". Jadąc powyżej 120 km/h gdy puszcze nogę z gazu i zatrzymam się np. na światłach a licznik staje i pokazuje 90km/h, ruszam licznik pokazuje dalej tzn. 90 km/h + prędkość rzeczywista. (ostatnio wskazówka licznik wyskoczył poza ) Wczoraj wymontowałem czujnik – bez żadnego problemu przy zdjętym zbiorniku płynu chłodniczego (dzięki wszystkim za wszystkie wskazówki) styki nie były zaśniedziałe ale przeczyściłem je mimo wszystko, sprawdziłem czy któryś z kabli nie jest czasem przerwany –wydają się ok, czujnik wysuszyłem, złożyłem wszystko, przejażdżka próbna a tu nadal to samo. Porównałem wskazania licznika ze wskazaniami climatronika, licznik ewidentnie zawyża prędkość, do 100 kilometrów o jakieś 50 km/h, powyżej 100 kilometrów znacznie więcej niż 50 km/h. Jakieś pomysły?? Jak sprawdzić czy czujnik nie szwankuje?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #43 Napisano 17 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczów. Mój problem z licznikiem polega na tym, iż wskazówka prędkościomierza nie "chodzi" płynnie tylko tak "skacze" co 4-5 km/h, po zdjęciu nogi z gazu też tak spada "skacząc". Jadąc powyżej 120 km/h gdy puszcze nogę z gazu i zatrzymam się np. na światłach a licznik staje i pokazuje 90km/h, ruszam licznik pokazuje dalej tzn. 90 km/h + prędkość rzeczywista. (ostatnio wskazówka licznik wyskoczył poza ) Wczoraj wymontowałem czujnik – bez żadnego problemu przy zdjętym zbiorniku płynu chłodniczego (dzięki wszystkim za wszystkie wskazówki) styki nie były zaśniedziałe ale przeczyściłem je mimo wszystko, sprawdziłem czy któryś z kabli nie jest czasem przerwany –wydają się ok, czujnik wysuszyłem, złożyłem wszystko, przejażdżka próbna a tu nadal to samo. Porównałem wskazania licznika ze wskazaniami climatronika, licznik ewidentnie zawyża prędkość, do 100 kilometrów o jakieś 50 km/h, powyżej 100 kilometrów znacznie więcej niż 50 km/h. Jakieś pomysły?? Jak sprawdzić czy czujnik nie szwankuje?? pozdrawiam Od dawna masz cos takiego?Czy kupiles juz takie auto?Jak wyglada wskazowka na wylaczonym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro38 Zgłoś #44 Napisano 17 Maja 2013 Na wyłączonym silniku przed jazdą pokazuje „0” ale po powrocie z trasy i gdy dojdzie do zacięcia wyłączam silnik a wskazówka nie opada od razu, opada po około 30-60 sekundach. Jak kupowałem to podczas jazdy próbnej pokazywała normalnie (podczas postoju spadała do zera, przy hamowaniu opadała), po zakupie jak wracałem do domu zauważyłem ze wskazówka nie chodzi płynnie tylko tak skacze (skok co ok 3 km) ale po zatrzymaniu się czy w czasie zwalniania opadała dobrze. Jakiś tydzień po zakupie pierwsza dłuższa trasa i gdy ustałem na światłach zdziwiony byłem jak wskazówka zatrzymała się na 90 km/h i dalej nie opadła. Sądzę iż kupiłem auto z tym defektem/usterką bo czasem pokazuje normalnie i się nie zacina/zawiesza (podczas jazdy próbnej tak było). Ale od czego może to zależeć że czasem pokazuje normalnie a czasem wariuje licznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ath42 Zgłoś #45 Napisano 17 Maja 2013 witam podepnę się pod temat od wczoraj zauważyłem rano że wskazówka prędkościomierza mi wariuje tj , podnosi się z opóźnieniem faluje i tak podchodzi do góry a czasami spadnie do zera nie wiem gdzie szukać błędu bo czasami działa ok a czasami nie zastanawiam się czy może to mieć coś wspólnego z tym że od zimy centralny nie otwiera mi tylnych drzwi od strony pasażera ( czasami ale rzadko otworzy i zamknie lub nie ) i przy zamykaniu z pilota raz migają kierunki raz nie (częściej nie ) czasami zamigają po 2 wciśnięciu zamykania może ktoś miał takie objawy i pomoże !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ath42 Zgłoś #46 Napisano 18 Maja 2013 i nikt nie wie co może być przyczyną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kuki22 Zgłoś #47 Napisano 6 Sierpnia 2013 Witam!!! Posiadam taki problem w passacie b4 1.9 tdi Afn..mianowicie od pewnego czasu padła prędkość falowało kilka dni i padło do 0km/h i od tamtej pory nie wskazuje nic...po wyciągnięciu z skrzyni biegów impulsatora<ślimaka> i podłączeniu kostki i kręceniu plastikową główka od ślimaka ..prędkość pokazuje się na liczniku...gdy ślimak zostanie umieszczony w skrzyni biegów problem dalej jest...Czy ktoś miał taki problem??? Czy zepsuło się coś w skrzyni biegów???? Proszę o odp.??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heinekennnn Zgłoś #48 Napisano 13 Marca 2014 Ostatnio mam problem z prędkościomierzem, raz działa raz nie, zaczyna mnie to denerwowac, bo jak mam 1/4 baku paliwa to ciagle piszczy i pisze zatankuj. Jechalem do Niemiec to myslalem ze zwariuje, dlatego Panowie mam pytanie bo za chu** nie moge z tego obrazka wyczaic gdzie jest ten czujnik, moze mi ktos jakos to lepiej objaśnić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koksik Zgłoś #49 Napisano 3 Grudnia 2014 Witam wszystkich. A co powiecie na coś takiego kiedy silnik zimny prędkościomierz działa wszystko cacy. ale kiedy już zaczyna łapać temperaturę to zaczyna falować aż w końcu opada na 0 i koniec. MIał któs tak może? Auto to b5 1997 2.8 v6 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #50 Napisano 3 Grudnia 2014 na moje oko to moze impulsator byc waniety dostanie temp i wariuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #51 Napisano 4 Grudnia 2014 Albo w liczniku przy wskazówce jest zimny lut z drugiej strony płytki , no i jak sie troche nagrzeje, to rozszerza sie rzecz jasna i traci kontakt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koksik Zgłoś #52 Napisano 5 Grudnia 2014 Zimny lut tzn? A jeszcze zapomniałem powiedzieć, że jak złapie temp. 90 stopni to nie nabija kilometrów ;/ i jeszcze jedno, jak jest zimny to pali się kontrolka od płynu chłodniczego, i sytuacja taka jak wcześniej. Jak złapie temp to gaśnie. I jeszcze nie zapala mi się kontrolka oleju? Moży być zaślepiona? Co o tym wszystkim myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #53 Napisano 5 Grudnia 2014 Nie wiesz co to jest zimny lut? Z tyłu za płytką licznika masz lutowane końcówki i któraś może się odkleja lub też jakaś ścieżka na płytce licznika pada. U mnie dwie ścieżki były walniete i liczyło mi tylko kilometry i pokazywało kierunkowskazy. Wlutowałem w przerwę kabelek i działa do dzis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koksik Zgłoś #54 Napisano 5 Grudnia 2014 ok dzięki za wyjaśnienie. Jutro to rozkręcę jak znajdę czas zobaczę czy to to. A co z tą kontrolką oleju? Też wina tych płytek? Ale z drugiej strony... co ma nagrzany silnik do niedziałającego licznika? Przecież jak by było coś nie tak z tymi lutami albo płytkami to chyba nawet na zimnym silniku by chyba nie chodziło to czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #55 Napisano 5 Grudnia 2014 To ma do tego, ze licznik w trakcie jazdy się ogrzewa - co nie? Wiec jego elementy rozszerzają się. Jak jest zimno - to elementy kurczą się i łapią STYK. Kumasz teraz? Tak jak z przewodem gumowym przy przepustnicy. Jak ma dziurę i jest zimno, to dziury prawie nie ma. Jak się silnik nagrzeje to guma się rozszerza i..... No i w kwestii kontrolek, to ci pisałem - u mnie jedyne kontrolki jakie działały, to przy odpalaniu AKU się pojawiał z olejem i nic więcej. Srodkowy wyświetlacz w ogóle nie działał, wskaźniki wszystkie na ZERO ... itp. wina tych płytek? Wszystko jest na jednej płytce :fajny A zimnych lutów to ot tak - nie zobaczysz :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koksik Zgłoś #56 Napisano 5 Grudnia 2014 To jak to spr? za pomocą miernika? w ogóle ja mam jakiś dziwny ten wyświetlacz. Zegar nie jest cyfrowy tylko normalnie klasyczny ze wskazówkami i jeszcze na środku jest jakiś dziwny wyświetlacz chyba od NAVI, ale co do tego nie jestem pewien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #57 Napisano 5 Grudnia 2014 Nie wiem, jak to masz sprawdzić :hmm Ja miałem widoczne gołym okiem - spalone dwie ścieżki, więc miałem prostą sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #58 Napisano 6 Grudnia 2014 jak masz tez tez problem z kontrolka to moze byc wina masy sprawdz dokladnie przewod masowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koksik Zgłoś #59 Napisano 6 Grudnia 2014 kurde dzisiaj nie dam rady tego spr ale zbieram wszelkie info to będę wiedział co sprawdzać ale kajos inne kontrolki działają co dziwne ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #60 Napisano 16 Lipca 2015 (edytowane) Witam W Passacie licznik pokazuje mi prędkość, ecu i klimatronik nie widzi prędkości - pokazuje 0. błąd na panelu klimy = 119 - Sensor prędkości pojazdu Co jest grane? Edytowane 16 Lipca 2015 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach