muniekwawa Zgłoś #21 Napisano 28 Stycznia 2010 jesli zlikwidowales luz na maglu to musisz wymienic ten krzyzak bo on caly czas bedzie ci pukal i te skoki kierownicy u mnie byly takie same pomogla reg magla i wymiana krzyzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawcio1990 Zgłoś #22 Napisano 14 Lutego 2010 Panowie a czy normalne jest to że jak jadę bo śniegu lub lodzie daje więcej gazu koła tracą przyczepność i zaczyna bardzo szarpać kierownicą i to jest troche głośne ??? dodam ze na asfalcie przy większych prędkościach koła nie mają bicia.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #23 Napisano 8 Maja 2010 Problem rozwiązany wymienilem opony i juz niema żadnych szarpnieńć na kole kierownicy dobrze ze nie zaczołem od wymiany wachaczy i regeneracji magla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #24 Napisano 14 Grudnia 2010 No i problem wrocil bo zalozylem spowrotem opony zimowe, panowie co moze byc nie tak z tymi oponami? Szkoda mi ich troche wyzucic bo jeszcze jest polowa bieznika, probowalem zamieniac przod tyl i nic nie dalo dalej czuc szarpniecia jak prostuje kierownice, a opony to MICHELIN PRIMACY ALPIN PA3 spotkal sie ktos z czyms takim? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach