chemisław Zgłoś #21 Napisano 18 Maja 2013 Witam chciałbym się dowiedzieć, bo mojemu pasacikowi coś dolega z obrotami a ja nie wiem właśnie, co się dzieje Otóż odpalam silnik i chodzi mi na normalnych obrotach w granicach 10 a dodam trochę gazu dojdzie do 20 i już tak zostaje a silnik wyje, tak się dzieje zarówno na gazie jak i na benzynie, gaźnik był wymieniany silniczek krokowy tak samo a on dalej tak wariuje z obrotami czy to jest potrzeba wjechania na komputer w celu usunięcia błędu, bo mi się wydaje ze on dostaje jak by złą mieszankę chyba ze mieliście jakiś przygodę z tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #22 Napisano 18 Maja 2013 gaźnik był wymieniany gaźnika w tym silniku nie ma.. dojdzie do 20 i już tak zostaje a silnik wyje albo łapie lewe powietrze albo masz podstawę WTRYSKU uszkodzoną.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar-aur Zgłoś #23 Napisano 17 Stycznia 2015 Kolego napisz co było przyczyną przytrzymywania obrotów. Mam dokładnie to samo, przepustnica wymieniona ,szczelność sprawdzona i nic dalej to samo. To jak szukanie igły w stogu siana!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SuperJackus Zgłoś #24 Napisano 22 Stycznia 2015 Witam, nie mogę założyć nowego tematu, a potrzebuję pomocy. Ten wydał mi się podobny, więc powolę sobie tutaj, ew. proszę o przeniesienie. Otóż miałem w B4 zapadający się pedał hamulca (ponoć winna pompa) i ostatnio praktycznie zupełnie przestał hamować, a obroty zaczęły skakać od 1000-1500 bez przerwy, co sekundę, na luzie oczywiście. Proszę o poradę. Mam nadzieję, że to tylko ta pompka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 22 Stycznia 2015 zapadający się pedał hamulca (ponoć winna pompa) Raczej taka ale... obroty zaczęły skakać od 1000-1500 bez przerwy Sprawdź przewód podciśnienia zasilający serwo pompy hamulcowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SuperJackus Zgłoś #26 Napisano 23 Stycznia 2015 Sprawdź przewód podciśnienia zasilający serwo pompy hamulcowej. Możesz mieć rację. Mechanik docisnął palcem w jednym miejscu i ustabilizował się silnik, a pedał hamulca był twardy jak rosyjska brzoza. Taki przewód, tuż obok pompy. Mam tylko nadzieję, że mnie nie skroi wykorzystując moją "niewiedzę". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach