Skocz do zawartości
mopamir

[silnik] wysokie obroty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się dowiedzieć, bo mojemu pasacikowi coś dolega z obrotami a ja nie wiem właśnie, co się dzieje

Otóż odpalam silnik i chodzi mi na normalnych obrotach w granicach 10 a dodam trochę gazu dojdzie do 20 i już tak zostaje a silnik wyje, tak się dzieje zarówno na gazie jak i na benzynie, gaźnik był wymieniany silniczek krokowy tak samo a on dalej tak wariuje z obrotami czy to jest potrzeba wjechania na komputer w celu usunięcia błędu, bo mi się wydaje ze on dostaje jak by złą mieszankę chyba ze mieliście jakiś przygodę z tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gaźnik był wymieniany

gaźnika w tym silniku nie ma..

 

dojdzie do 20 i już tak zostaje a silnik wyje

albo łapie lewe powietrze albo masz podstawę WTRYSKU uszkodzoną..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego napisz co było przyczyną przytrzymywania obrotów. Mam dokładnie to samo, przepustnica wymieniona ,szczelność sprawdzona i nic dalej to samo. To jak szukanie igły w stogu siana!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie mogę założyć nowego tematu, a potrzebuję pomocy. Ten wydał mi się podobny, więc powolę sobie tutaj, ew. proszę o przeniesienie. Otóż miałem w B4 zapadający się pedał hamulca (ponoć winna pompa) i ostatnio praktycznie zupełnie przestał hamować, a obroty zaczęły skakać od 1000-1500 bez przerwy, co sekundę, na luzie oczywiście. Proszę o poradę. Mam nadzieję, że to tylko ta pompka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapadający się pedał hamulca (ponoć winna pompa)

Raczej taka ale...

 

obroty zaczęły skakać od 1000-1500 bez przerwy

Sprawdź przewód podciśnienia zasilający serwo pompy hamulcowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przewód podciśnienia zasilający serwo pompy hamulcowej.

 

Możesz mieć rację. Mechanik docisnął palcem w jednym miejscu i ustabilizował się silnik, a pedał hamulca był twardy jak rosyjska brzoza. Taki przewód, tuż obok pompy. Mam tylko nadzieję, że mnie nie skroi wykorzystując moją "niewiedzę".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności