Skocz do zawartości
Gość polowiec

Prośba o odczytanie logow - Passat TDI B4 AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Gość polowiec

Witam

 

Ostatnio mój passat trochę stracił mocy, postanowiłem zrobić dzisiaj test dynamiczny. Myślę, ze przepływomierz mi pada (wywnioskowałem to porównując do innych wykresów). Nie znam sie za bardzo na odczycie, proszę wiec o opinie na temat logów.

 

W czasie testów raz miałem wejście w tryb awaryjny i pojawił sie błąd "00575 - Intake Manifold Pressure"

Co to za błąd?

 

PS nie mogę załączyć plików. Umieściłem je na stronce :

 

http://www.polowiec.net/grupa03.jpg

http://www.polowiec.net/grupa08.jpg

http://www.polowiec.net/grupa10.jpg

http://www.polowiec.net/grupa11.jpg

 

Z góry serdecznie dziękuje.

pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeładowuje Ci turbina i stąd ten błąd, stawiałbym na zapieczone kierownice w turbinie, ale mogie sie mylić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość polowiec

Witam

 

Dziękuje za odpowiedz.

 

na wykresie grupy011 widać nagły spadek mocy. Czy to jest wlasnie to przeladowanie turbiny?

 

pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj loga w formie tabelki to ci cos wiecej powiem

przeładowanie to ta górka nad niebieską linie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość polowiec

Witam

 

Czy z logów można wywnioskować, ze kierownica w turbo jest zapieczona? Mam możliwość oddania do naprawy, nie wiem czy warto.

 

pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moge się mylić ale:

U mnie przy zapieczonych kierownicach ostatnia wartość w grupie 011 Duty cycle Boost Valvle wynosiła ponad 90%, u Ciebie wygląda jakby czujnik wyrabiał, pozatym nie widze znacznego przeładowania więc raczej z turbiną wszystko w pożądku.

Może ktoś kto lepiej sie na tym zna wypowie się coś więcej naten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość polowiec

Witam

 

Chyba sie zdecyduje na czyszczenie turbinki.

Po wyczyszczeniu zrobię test i porównam i opisze jak będzie różnica.

 

PS. w grupie 003 w logu jest spadek wartości odczytanej z przepływomierza. Właśnie w tym przedziale obrotów wyczuwam ze autko na chwile przestaje przyspieszać. Czy przepławka jest już do wymiany?

 

PS2. Właśnie przed chwila jak jechałem znowu wszedł mi w tryb awaryjny i miał ten sam błąd.

 

pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość polowiec

Witam

 

Zaczyna mnie denerwować autko :) Ostatnio kupiłem nawet oryginalny zawór N75. Od tego czasu autko lepiej przyspiesza ale .... mam teraz kilka razy w czasie jazdy błąd i tryb awaryjny (muszę wyłączyć i włączyć silnik, bo jest duzy spadek mocy i autko max 120km/h)

 

Zauważyłem, ze jak sie gdzieś zatrzymam (silnik trochę ostygnie) i jak gwałtownie przyspieszam to od razu pojawi sie błąd. Jak już raz go wkręcę tak ponad 4000 tys (jak sie uda bez błędu) to chodzi już bardzo ładnie.

 

Dwa razy pojawił sie tez błąd gdy wyskoczyłem zza jadącego samochodu (wyprzedzałem). Moze jakieś zawirowania powietrza.

 

Dzisiaj miałem jeszcze inny przypadek. Autko przyspieszało ladnie (tak mi sie wydawało), nagle przy 3000 obr autko dostało większego kopa i juz miało takiego kopa az do wyłączenia silnika.

 

PS. Dzisiaj zauważyłem, ze im zimniej na dworze tym częściej wchodzi mi w tryb awaryjny. Zdaje mi sie tez, ze na ciepłym silniku ma słabszą moc niz miał kiedyś.

 

 

Zastanawiam sie, czy przed wyciągnięciem turbiny nie wymienić przeplywki. Moze to ona jest winna?

 

pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności