Skocz do zawartości
Variant CL

[silnik] Zapali i zaraz gaśnie i dławi się od 100-130

Rekomendowane odpowiedzi

Zauważyłem dziwną przypadłość: czasami zdarzy mi się tak, że silnik zapala i po 1 sekundzie gaśnie...odczekam chwile i zapala i OK...

 

Czytałem tematy o zaworkach N75 i przepływkach, ale mam coś takiego...prędkośc max osiąga większa niż te 120, 130 - ciągnie do 170..., ale przy przyspieszaniu na biegu - głownie 4 i 5 (szczególnie na 5 - tak od 100 - 130) czuje jakby się dławił...

 

(p.s. - przyznaję, ze nie sprawdzałem jeszcze po kupnie filtra paliwa - wymiana będzie przed przymrozkami...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to samo z tym że czasem się tak nasila że nie gaśnie z kilka razy z rzędu. Problem opisywany na forum juz kilkukrotnie.

 

http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/-elektryka-elektronika-19tdi-94rok-gasnie-w-trakcie-jaz-vt21073.htm?highlight=immobilizer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle że ja nie mam ani alarmu ani imobilisera...

 

A co z tym dławieniem ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na napewno nie masz kluczyka z multilockiem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykły kluczyk ze światełkiem do podświetlania...

 

A może mam a nie umiem rozpoznać...wersja GL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w takich kluczykach jest transponder od immobilisera. Jak się go otworzy to jest po drugiej stronie grotu niż żarówka (taka mała kostka). Powodem gaśnięcia może być kostka stacyjki, luźne kable od immobilisera lub zimne luty w sterowniku od immobilisera lub sterowniku silnika. Ja bym zaczął od poprawienia przewodów dochodzących do puszki imobilisera, która jest pod włącznikiem świateł. Możesz wyjąć ten włącznik lub odkręcić półkę nad nogami kierowcy, żeby się tam dostać. Czytałem też tu na forum, że gasnąć może przez uszkodzony przekaźnik, chyba 109. Jak poszukasz to znajdziesz kilka tematów o tym problemie. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak się go otworzy to jest po drugiej stronie grotu niż żarówka (taka mała kostka).

 

Nie w każdym B4 jest.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak się go otworzy to jest po drugiej stronie grotu niż żarówka (taka mała kostka). quote]

 

Czy ta mała kostka jest prostokątna ??? i mniej więcej takiej długości jak żarówka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest ta kostka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ta mała kostka jest prostokątna ??? i mniej więcej takiej długości jak żarówka ?

 

Tak to jest ta kostka.

 

Variant CL, dodam od siebie że tam gdzie powinna być kostka immo w kluczyku były też plastikowe zaślepki dla samochodów bez immobilajzera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale zerknąłem pod maske, chyba mam immo, po w poprzednim 1.9 TD miałem immo odłączone i wisiały kable w silniku od takiej okrągłej kostki..

 

A teraz mam tam wszystko podłączone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności