Skocz do zawartości
Gość Domisieks

Wymiana rozrządu 2.8

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Domisieks

Czy nie autoryzowane warsztaty poradza sobie z wymiana?

 

Na jakich cześciach wymieniać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Oczywiscie, że sobie poradzą. Wystarczy znaleźć taki rozsądny lub ze specjalizacją. A wymieniać na orginałach VAG-owskich. To chyba jest oczywiscie oczywista oczywistość :ok:

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MarcinTDI

Witam, tylko upewnij sie czy w warsztacie, w którym chcesz doknać wyminy maja specjalny klucz do blokowania wałków rozrządu bo jeśli nie maja takiego klucza to nie naciągna własciwie nowego paska i piękny szym V6 zamienie sie w piekny klekot V6 TDI :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Polski TESAM z Nowego Sącza robi te blokady 5 razy tańsze a równie dobre. Nawet Draper jest tańszy od Jonnesway-a a podejrzewam, że nawet lepszy ;)

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MarcinTDI

Chciałem tylko pokazać o jaki klucz mi chodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy orientuje się ktoś jaki jest przybliżony koszt takiej operacji ?? :zawstydzony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Części do układu rozrządu w orginale miałem kiedyś po 1500zł za komplet jednak bez pompy wody ale ta jest dostępna po 160zł do 200zł w ASO VW-Audi. Mogę wypytać swego dostawcę ile taki zestaw by teraz kosztował i jaka byłaby jego dostępność.

Robocizna pewnie jak w każdym lepszym warsztacie od 400zł do 500zł + wszystko co wyjdzie przy robocie a jest/nie jest bezpośrednio związane z układem rozrządu.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Ja za częsci zapłaciłem ok 1100(po znajomości) - pasek i napinacz oryginał reszta SKF. Cena bez części osprzętu.

Generalnie koszt części z pompą wody tak jak napiał przedmówca ok 1500-1700.

Robocizna wszędzie 400-600.

 

Tak dla porównania koszt wymiany w ASO - ok 3200.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Już wiem panowie :) Cena to 1400zł za cały komplet rozrządu wraz z pompą wody. Realizacja 3 do 4 dni i jest to wszystko u mnie. Dalej zainteresowanym mogę podesłać dalej.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Domisieks

Koledzy napiszcie jakie cześci trzeba do kompletnej wymiany rozrządu.Czyli ile pasków napinaczy itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gregfr

a czy ktoś wie jak sprawdzić stan paska po kupnie auta, żeby być pewnym ze jest w dobrym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Zasada jest nastepująca - taki pakiet startowy po kupnie auta. Kupujesz i wymieniasz pasek. Sprawdzanie wzrokowe jest miarodajne ale tylko dla oka znawcy.Ponadto nie wiesz jak zachowuje sie rolka czy napinacz znajdujący sie głębiej a osoba nie w temacie mozę nie usłyszeć pojawiającego się powodu do niepokoju.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gregfr

sprawdzał kolega który pracuje w audi vw powiedział ze nie jest orginał i ze jeszcze te 30000góra bez strachu powinienem zrobic. Może się nie myli;) dzięki za chęci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha
Może się nie myli;) dzięki za chęci

 

Może.

 

Nie chciej tego sprawdzać.

 

Jak Cie czeka wymiana to czy to zrobisz teraz z za X kilometrów to jest wszystko jedno a szczególnie warto to zrobić jak właśnie zakupiłeś woza.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rozek5

niewiem w jakim aso robia to za ok 3200 zł pytalem sie w serwisie i koszt to ok 1500 zl razem z czesciami!orginalnymi oczywiscie

--- scalone ---

dgasek koszt wymiany w serwisie to ok 1400 zl razem z czesciami wiec te 3200 zl to chyba troche wygorowana cena nie sadzisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi powiedzieli 4500 i co ? Czytałeś ze zrozumieniem co napisał ? Wymienił za 1400 a ASO tyle mu powiedział0 ponad rok temu i zrezygnował , ot co....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość 3B10

komplet rozrządu w 2.8 v6 to:

pasek rozrządu

rolka napinająca

rolka prowadząca

napinacz hydrauliczny z ramieniem (kowadełkiem)

i pompa wody

komplet tych samych producentów co w oryginale i zamiennik pompy wody (ale bardzo dobry) znajdziecie na:

http://www.rozrzad.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hezek

nie cały rok temu

pasek +2 rolki 500PLN

pompa wody na wymianę 250PLN

pasek wielorowkowy 160PLN

resztę podarowałem sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności