Skocz do zawartości
Wazzi

Akcja serwisowa kolo zamachowe

Rekomendowane odpowiedzi

Mam male pytanko. Otoz sprowadzilem 2 miesiace temu passka z Francji i okazalo sie ze nie byl jeszcze na tej akcji z kolem zamachowym. Oddalem auto do serwisu i przy wymianie stwierdzili ze przy przebiegu 30 tys tarcza sprzegla jest przegrzana itd i w sumie to wytrzyma moze z 5-10 tys. Zaczalem z nimi debatowac ze z tego co wiem to kolo zamachowe sie przeciez przegrzewalo i moglo doprowadzic do zapalenia auta wiec moglo uszkdozic tez tarcze. Stwierdzili ze to na pewno nie mialo wplywu itd i ze robocizne zrobia mi za darmo bo przezciez i tak maja to wszytsko wyjete itd i zaplacilem tylko za sama tarcze 1200 PLN. Zgodzilem sie. Przy odbiorze auta przyszedl mistrz warsztatu i stwierdzil ze byl wlasnie na jezdzie probnej i to auto na bank ma chipa bo na codzien jedzi tymi autami w serwisie i zadna 2.0 140 KM nie idzie tak jak ta i ze prawdopobnie to bylo przyczyna itd itd.

 

I tu moje pytanie czy to kolo zamachowe moglo uszkodzic tarcze? ,

 

Nie mam czasu w tej chwili jechac na hamownie , i choc auto ma faktycznie kopa miedzy 60-160 ciagnie preznie to np przyspieszenie do w granicach 10 a na autostradzie ledwo wydusilem 205 ;/ i dlatego nie za bardzo chce mi sie wierzyc w tego chipa bo wtedy chyba takze v max powinien byc wyzszy? Jak mozna prosic o jakies dane wasze w przedzialach 80-120 i powiedzmy 100-140 na 5-6 biegu w ten sposob chociaz tymczasowo sprawdze pobieznie moc. z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

205km/h to mało jak na V-Maxa, ja swoim miałem 222km/h i jeszcze szedł i chipa ni ma, wiem ze to dwa inne silniki ale moc/masa zblizona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
205km/h to mało jak na V-Maxa, ja swoim miałem 222km/h i jeszcze szedł i chipa ni ma, wiem ze to dwa inne silniki ale moc/masa zblizona

 

No wlasnie.Fakt ze to bylo zaraz jak go kupilem a okazalo sie ze pare rzeczy bylo do wymiany np przegub itd ale to raczej ma maly wplyw. Chyba ze ma zmieniona charakterystyke typu mocniejszy dol a slabsza gora. Moze tak byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakby byl chip, to mocy byloby wiecej, a to moc jest odpowiedzialna za v-maxa wiec raczej chipa nie ma, najlepiej pojedz na hamownie, np. na mineralnej za chyba 50zł i bedziesz wszystko wiedzial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ma VIRUSA to wielce prawdopodobne ze mialby zdjete zabezpieczenie V max. a z tego co pamietam to PASSATy maja ogranicznik do 205km/h.

 

...a swoja droga wiem, ze te patafiany w servisie VW oszukuja ludzi na maxa...wciskaja im kazdy kit TYLKO po to zeby nie placic za naprawe i czesci. WCISKAJA KOSZMICZNE KITY bo wiedza ze 99% ludzi sie nie zna !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jezeli ma VIRUSA to wielce prawdopodobne ze mialby zdjete zabezpieczenie V max. a z tego co pamietam to PASSATy maja ogranicznik do 205km/h.

 

...a swoja droga wiem, ze te patafiany w servisie VW oszukuja ludzi na maxa...wciskaja im kazdy kit TYLKO po to zeby nie placic za naprawe i czesci. WCISKAJA KOSZMICZNE KITY bo wiedza ze 99% ludzi sie nie zna !!

 

Mi powiedzial ze auto moze miec nawet 400NM tak ciagnie;] na co w sumie spojrzalem na niego jak na debila bo 170 ma o ile pamietam "tylko" 340 albo 350 juz nie pamietam. Ogolnie poziom obslugi jest bardzo dobry ale w ta wersje o chipie nie za bardzo chce mi sie wierzyc;/ na hamownie pojade ale dopiero za jakeis 2tygodnei bede mial dopieto na to czas;/ no i oczywiscie zmiany oprogramowania nie w akcji serwisowej nei zrobiono bo stwierdzono ( ale tylko od tak na wyczucie ) ze ma chipa i moze sie wszytsko pokopac;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem robia Cie w chu.a. Ja mam prawie 400Nm i ani razu nie czulem palonego sprzegla. Zreszta sprzegla w tych autach (nie wiem jak w 3C) 3BG to sa KOBYLY...nie do zajechania. A tak na marginesie, jezeli ten PAN z servisu VW jest w stanie wyczuc tak na "OKO" 50Nm pod pedalem to zastanawiam sie co on jeszcze robi w servisie VW.... EKSPERT :wpale:

 

...podtrzymuje swoja opinie....WCISNA KAZDY KIT LUDZIOM BYLE NIE NAPRAWIC CZEGOS NA WLASNY KOSZT W RAMACH GWARANCJI :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piki
205km/h to mało jak na V-Maxa, ja swoim miałem 222km/h i jeszcze szedł i chipa ni ma, wiem ze to dwa inne silniki ale moc/masa zblizona

 

pamietaj ze jednak B5 jest lżejsze, niższe i mniejsze od B6 wiec z tą Vmax a B6 moze byc roznie, do tego inaczej moze byc ustawiona skrzynia i komputer, np nie na max speed a na lepsza elastycznosc i stad moze tez byc roznica.

 

np MeganeI z slabszym silnikiem 1.6 jest dynamiczniejsze i szybsze od MeganeII z nieco niby mocniejszym silnikiem

 

 

a sprawa z Chipem, coz, jedyny sposob zeby to sprawdzic to jednak udanie sie na hamownię. a moze wczesniejszy wlasciciel lubil przetrzymywac samochod na sprzegle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do poprzedniego wlasciela nie mam zielonego pojecia. Na hamownie mam czas podjechac dopiero za jakeis dwa tygodnie. Kiedys probowali mnie w innym serwisie ( piech pol poznan grunwadzka) naciagnac na komplet sprzegla do bory za 5 tys;] bylo do wymiany lozysko ktore buczalo i auto przyjeli bez szemrania na gwarancji :) dopiero jak rozbebeszyli i stwierdzili ze lozysko owszem uszkodzenie gwarancyjne ale tarcza i kolo zamachowe to juz nie itd i mam zaplacic 5 tys ;] skonczylo sie na telefonie do kulczyk tradex gdzie rozpatrzyli to w ciagu 4 godzin roboczych pozytywnie. Gdy zadzwonilem z do piech polu z pytaniem co z autem uslyszalem ze jest juz zrobione i ze " bardzo mi dziekuja za zjebke ze strony kulczyk tradex" ze oni mi chcieli pomoc itd i nie potrzebnie interweniowalem ;] Przy odbiorze na jezdzie probnej gosc mi tylko powiedzial ze bardzo dobrze ze dzwonilem bo mogly by byc duze problemy z rozliczeniem tego bo serwisowi nie kwapilo sie robic tego na gwarancji;] ale tu moglem sie klocic bo auto mam od nowosci i wiem ze sprzeglo poszlo nie z mojej winy. a pasek jest uzywany i cholera wie jak zabojad jezdzil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lelon napisał/a:

205km/h to mało jak na V-Maxa, ja swoim miałem 222km/h i jeszcze szedł i chipa ni ma, wiem ze to dwa inne silniki ale moc/masa zblizona

 

 

pamietaj ze jednak B5 jest lżejsze, niższe i mniejsze od B6 wiec z tą Vmax a B6 moze byc roznie, do tego inaczej moze byc ustawiona skrzynia i komputer, np nie na max speed a na lepsza elastycznosc i stad moze tez byc roznica.

 

moje B5 waży 1565kg, a B6 2.0TDI w wersji podstawowej ok 1450kg(za vw.pl), wiec z masa nie trafiles(poza tym masa ma maly wplyw na v-maxa). Znowu nie jest tez az o tyle wiekszy zeby o 10KM wieksza moc nie potrafiła tej róznicy zniwelowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności