Remek Zgłoś #21 Napisano 27 Listopada 2013 Kurde Włodek załamałem się Jak Ty nie wiesz, to kto ma wiedzieć... Widać od spodu jakieś dwa pierścienie uszczelniające. Tylko jak się do nich dostać...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #22 Napisano 27 Listopada 2013 Jak Ty nie wiesz, to kto ma wiedzieć... Uderzaj do Jacu6x6. On bawił się tym silnikiem. Albo koxi30. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #23 Napisano 27 Listopada 2013 No fakt... Tu coś znalazłem, ale sprawy to nie rozwiązało... http://audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=57801&start=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 27 Listopada 2013 Tutaj chyba od sześciogarowca ale są ładne zdjęcia. http://www.cis-jetronic.com/public_doc/07.3-0997-06.pdf Jeszcze takie tam znalazłem. http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i http://www.dmcnews.com/Techsection/Bosch%20K-Jetronic%20Fuel%20Injection%20Manual%20-%20boschtech-12d.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #25 Napisano 27 Listopada 2013 Dzięki Super opisy. Ja się chyba jednak ograniczę do wymiany tych dwóch uszczelek od spodu. Muszę tylko oblookać jak się do nich dostać. No i znaleźć odpowiednie uszczelki. A dzięki tym opisom można i pracę magisterską na temat mechanicznego wtrysku napisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach