Skocz do zawartości
Gość marguzik

przekładnia kierownicza ze ws- regeneracja?? , zakup nowej??

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marguzik

-czy warto regenerować przekładnie kierowniczą (koszt regeneracji od 400zł+200(300zł) za demontaz-montaz),

- jak regenerować to czy opłaca sie samemu gdzie dostać zestaw naprawczy do przekładni kierowniczej VW (mając dostęp do szlifierki do wałków)

 

KTO CO WIE PROSZE PISZCIE

 

-nowa przekłądnia do VW PASSATA B4 - około 1300ZŁ

-kupno regenerowanej w zamian za zdanie starej - 600-700zł (gwarancja na 6do 12miesiecy)

-regeneracja własnej starej -400zł (gwarancja na 6do 12miesiecy)

-montaz-demontaz 200-300zł (z ustawieniem zbieżności i sprawdzeniem luzów w układzie kierowniczym i zawieszeniu przednim zależnie od zakładu)

 

jak długo pojeżdze na regenerowanej?

..............

B4 1,9 TDI 96r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat chyba już był wałkowany, i każda wymieniona przez Ciebie opcja ma swoich zwolenników i przeciwników - jednoznacznej opinni nie uświadczysz. :D

 

Co do zestawów naprawczych - na allegro chodzą po 200PLN przeciętnie. Jeśli uda Ci się opracować sposób skutecznej regeneracji, to może to być dochodowym hobby :hyhy:

 

Nie rozważałeś zakupu używki ? - choć to też loteria...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Chwalone zestawy :

http://www.allegro.pl/item255365765_przekladnia_kierownicza_golf_ii_iii_passat_b3_4.html

 

Chyba ze masz przekladnie ZF to wtedy koszt zest. naprawczego ok 250zł.

 

Zabawy w uzywki po swoich doswiadczeniach nie polecam . Sam bede regenerowal swoja zestawem z alledrogo ( przekladnie mam juz rozebraną wiec wiem ze to tylko kwestia uszczelnien a nie zużycia mechanicznego )

 

 

herflik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze panowie, a co jeżeli ja nie mam przecieków itp. tylko wyrobiona listwe i ślimak :?: Tego takim zestawem z alledrogo się nie naprawi, a znależć kompetentnego regeneratora żeby to napawał i dał gwarancję to też sztuka :zalamany:

 

marguzik ta cena którą podałeś za nową przekładnię to chyba z bardzo dużym upustem, u nas za podróbkę trzeba zapłacić 1500PLN, a w serwisie VW krzyczą sobie 2200PLN za gołą przekładnię, do tego drążki, gałki, gumy itp... W moim przypadku chyba będę musiał kupić regenerowaną, bo podróbka odpada, na orginał mnie nie stać a z używkami to tak jak piszecie jest loteria :[

 

A tak BTW może któryś z forumowiczów zajmuje się regeneracją i dałby jakiś specjalny upust :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marguzik

masz racje "Marcin Stos" ceny podałem niezbyt dokładnie określone jest tak jak napisałeś

ale co do listwy należy ja szlifować w przypadku kiedy jest na niej korozja lub ma jakieś zarysowania poprawia to współprace z uszczelnieniem i wykonuje sie to podczas regeneracj w zakładach , co do rodzaju przekładni mam problem bo Passata jaki mam to B4 z silnikiem AFN az roku 96 pażdziernik 81kW i niema zamieszczonej informacji na temat rodzaju przekładni kierowniczej (musze zajrzeć pod spód i zobaczyć mozę jest jakieś oznaczenie)

sorki jeśli ponowiłem spróbuje znaleść wcześniejsze posty i troche poczytać dzieki za informacje szukałem zestawu naprawczego i nie mogłem znalęść na allegro dzieki za stronke, zakasać rękawy i do roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj wymieniłem zregenerowaną przekładnie kierownicza i mam pytanie czy zaciska sie koncowe opaski zaciskowe na przekłądni przed ustawieniem zbieżności?? bo mechanik chyba zacisnol i moge miec z tym problem bo gumy sie skreca i szlak je trafi prosze o odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Samochód:

B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)

Rok: 1997

Nie ten dział po 1 a po 2 nic się nie stanie, podczas regulacji zbieżności drążek się nie obraca.

pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam dzisiaj wymieniłem zregenerowaną przekładnie kierownicza i mam pytanie czy zaciska sie koncowe opaski zaciskowe na przekłądni przed ustawieniem zbieżności?? bo mechanik chyba zacisnol i moge miec z tym problem bo gumy sie skreca i szlak je trafi prosze o odp
dobrze zrobil ze zacisna wiec sie nie martw on w czasie regulacji bedzie krecil tylko ta nakretka na galce i tym pretem ale nie matrw sie bo on sie bedzie w tej gumie krecil jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności