Skocz do zawartości
dominb

Dziwny dźwięk ze skrzyni DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Ostrzegam bo przeguby do automata sa drogie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostrzegam bo przeguby do automata sa drogie.

 

ile taka przyjemnosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wewnętrzny do mojego w aso z tego co pamiętam około 1400 zł. Ja kupiłem w IC z lobro lub skf za 315 zł jednak od modelu 140KM. Momierzyłem popatrzyłem, wymiarowo wewnętrznie i wewnętrznie identyczny, tylko tyle mogłem zrobić. Zrobiłem coś ponad 40k i jeszcze działa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wewnętrzny do mojego w aso z tego co pamiętam około 1400 zł. Ja kupiłem w IC z lobro lub skf za 315 zł jednak od modelu 140KM. Momierzyłem popatrzyłem, wymiarowo wewnętrznie i wewnętrznie identyczny, tylko tyle mogłem zrobić. Zrobiłem coś ponad 40k i jeszcze działa :)

 

315 zł to jeszcze tragedii nie ma :) Jezeli okaże sie , że to w nim tkwi problem a nie cos poważniejszego to bede zadowolony. Dużo roboty jest z wymiana? Cos oprócz przegubu trzeba dokupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
315 zł to jeszcze tragedii nie ma :) Jezeli okaże sie , że to w nim tkwi problem a nie cos poważniejszego to bede zadowolony. Dużo roboty jest z wymiana? Cos oprócz przegubu trzeba dokupić?

 

w zestawie jest wszystko, ściagasz koło odkręcasz nakręte, półoś wyłazi bez wypinania wahacza. Przegub przykręcony jest do flanszy chyba na 8 śrub, jakieś małe, m8 chyba, będzię potrzebny torx. Pamiętaj tylko żeby nie dokręcać zbyt mocno, ja u siebie urwałem jedną śrubę. Myślałem, że skoro śruby takie cienkie to może jakieś twarde 12 bądź chociaż 10 klasy i mogę mocno dokręcić. Mój błąd, że nie sprawdziłem a to zwykła marchew :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jeszcze jedno pytanko. Pojezdzilem dzis troche autem i zrobiłem taki maly test tzn. Jadac powoli i naciskajac delikatnie gaz, tak aby moment poszedł na napęd i puszczajac gaz i tak kilka razy czyli naciskalem gaz i puszczalem to podczas naciskania gazu jak tylko pojdzie moment obrotowy słychać takie pojedyncze stuki gdzies z okolic lewej strony , gdzies jakby z okolic półosi czy cos i bardzo ale to bardzo podobny dzwiek tylko glosniej występuje jak skrzynia zrzuca biegi z 4 na 3 , z 3 na 2 i z 2 na 1 oraz czasami w druga strone tzn z 2 na 3 i z 3 na 4 . Czy taki dzwiek moze wydawac wlasnie walniety przegub czy coś w okolicach skrzyni biegów??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kolego pisze o

Tym czasami w roznych dzialach od roku :)

 

Mechatronike wymienilem

I dwumase i stuki pozostaly.

Wal napedowy nowy caly i to samo.

 

Ciekawe czy to moze od przegubow.... tylko tego nie ruszalem nigdy.

 

Haldex z tylnym mostem chcialem wymienic.

 

Ale to na bank nie to.

 

Bo gdy zalacza naped cisza jest na sniegu.

 

Myslalem o tych przegubach.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luzy na przegubach wydają tego rodzaju dźwięk. Im większy luz tym większe stukniecie. Wszystko jest uzależnione od stylu jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja kolego pisze o

Tym czasami w roznych dzialach od roku :)

 

Mechatronike wymienilem

I dwumase i stuki pozostaly.

Wal napedowy nowy caly i to samo.

 

Ciekawe czy to moze od przegubow.... tylko tego nie ruszalem nigdy.

 

Haldex z tylnym mostem chcialem wymienic.

 

Ale to na bank nie to.

 

Bo gdy zalacza naped cisza jest na sniegu.

 

Myslalem o tych przegubach.....

 

Mlody a jak sie okaze ze to przegub za 315 zl a Ty wymieniles pół auta ?;heheh . Jutro jadę do mechanika na diagnoze i sie zobaczy co i jak ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem mechatronike bo w gore zmienial biegi z odglosami. Wiec tutaj kolego nowa mecha zalatwila sprawe.

Dwumasy sie psuja wiec wymienilem profilaktycznie.

 

Przeguby sa drogie bardzo.

A do mojego 4motion nie spotykane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy tak jak tu kolega pisze,

 

Mamy ten sam kłopot.

To czy skoro to przeguby to tylko i wylacznie z przodu ? Tam przeciez zapina napęd.

Tył u mnie dopiero jak poslizg złapie ?

 

Podpowie ktos przod przeguby wewn w takim razie czy pasuja od nie 4motiona do mnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do BMR z DSG wg ETKI przychodzi półoś z dwoma przegubami o numerze 3C0 407 271 T. SPIDAN kosztuje 600 zł. Więc nie ma sensu wymieniać samego przegubu za 300 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem oba przeguby.

 

Bajka !!!!

 

Auto jak nowe. Zero odgłosów. Tych przy zapięciu biegu.

 

Te przy redukcji zobaczymy.....

 

Przeguby kupiłem firmy SKF - komplet. Osłony, opaski, krzyżak łożyskowy i smar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki jakie koszta wymieniałes wewnetrzne czy zewnetrzne bo sie nad swoimi zastanawiam u mnie nic nie wali tylko trzęsie autem podczas jazdy koła mam 18 wiec i moze mnie wymiana czeka

Edytowane przez maxit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno rózne są objawy.

 

Wymienial mi kolega mechanik.

 

Po znajomosci 150 zl wymiana.

 

Samo wymontowanie i zamontowanie obu stron to 20 min.

Zmiana przegubow kolejne 15 min na półoś wiec lacznie niecała godzina.

 

Koszt skf w sklepie u mnie w mieście - 240 zl/1szt.

 

Smar w moim starym przegubie był płynny i jakby z wodą wylało się, bardzo rzadke.

 

Nowy smar w postaci kleistej - stałej.

 

 

Zbyt wiele testów nie było,

Ale cichutko jak na razie. Redukcje w ogóle nie czuć nic.

 

Wszystko na plus.

 

Fajnie, że nie trzeba robić zbieżności na nowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wymieniałeś wewnętrzne czy zewnętrzne ???? przeguby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez od poczatku tylko mowa o wewn,

Obadaj pare watkow wstecz

 

Poza tym nie slyszalem zeby zewn sie rypały,

 

W moim poprzednim Superbie zewn jeden padl po 320 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytam na bieżąco ale temat tak sie rozjeżdża ze ho ho ho oki obadam co u mnie się dzieje ja mam tak ze jak auto rozpędzam to sa drgania jak jadę równo to sie zawiele nie da odczuć ale jestem juz wyczulony na tym punkcie wiec jutro na kanał i wymiana to akurat sam zrobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak Ci poszło. Obadaj najpierw luzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę dokładnie zanim zam . i dam znac jak juz ogarnę temat bo skrzynie mam oki a chce zrobić lekki program cały czas sie zastanawiam jak to skrzynia zniesie wiec nie chce by na hamowni sie cos rozleciało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności