Gość Bykus Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2007 Witam dłuższy czas zastanawiam się jak wstawić stożka do tego paska (2.0) lecz no niestety jak wiadomo 2.0 posiada przepływomierz wbudowany w obudowe filtra powietrza można go odkręcić i założyć przejściówkę ale znów trzeba odizolować silnik od stożka jakomś blacha żeby silnik nie zasysał ciepłego powietrza może posiada ktoś jakieś zdjęcie takiej przeróbki albo przynajmniej jakąś poradę Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2007 Musisz użyć szukajki. Było to już kilka razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2007 no niestety pomimo tego ze uzylem opcji szukaj nie znalazlem zadnej porady tylko w jednej z odpowiedzi na temat sposobu czyli wymiana calego dolotu na inny hmmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #4 Napisano 29 Września 2007 hej kolego ile stozek moze dac mocy ?? mam nadzieje ze wywaliles kata jak chcesz mu cos podniesc a co powiesz na to http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/products/turbo_kits/VW20.html hmm VR6 sie chowa a jestem ciekaw czy jest jakis kit turbo do 2.0 16v i ile by przybylo kucykow pozdro ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus Zgłoś #5 Napisano 29 Września 2007 Witam z tego co sie orientuje to jest firma w warszawie ktora wstawia turbo za niecale 5 tys ale w to jest wliczone nowe turbo ustawianie i wymiana pewnych podzespolow pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #6 Napisano 29 Września 2007 Bykus moze jakies namiary ;> hmm to zapewne auto bedize na hamowni i bedize mialo robiony nowy program do ECU... hmm 5000zl to nie duzo chyba warto zainwestowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 30 Września 2007 cos podejrzanie niska cena za uturbienie. kompresor moze bym uwierzyl, ale turbo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #8 Napisano 30 Września 2007 hmm a kompresor duzo sie rozni od turbo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus Zgłoś #9 Napisano 30 Września 2007 widzialem oferte na allegro firme znalazlem po wpisaniu GARRET ale niestety szukałem znowu i nie ma juz tej aukcij wiec zaczalem szukac na google i niestety z takim samym efektem w aukcij byl podany adres firmy wiec raczej firma musiala istniec. Pozdrawiam a na temat wstawienia stozka dalej nic no cusz musze sam po myslec i przerobic to troche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus Zgłoś #10 Napisano 30 Września 2007 z tego co mnie uczyli to kompresor jest napedzany od paska a turbo ma 2 wirniki 1 napedzany przez spaliny ktory jest polaczony z walkiem przenoszacym moment obrotowy na 2 wirnik tloczacym powietrze do kolektora albo do intercoulera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #11 Napisano 30 Września 2007 kompresor obciaza silnik dodatkowo, ale to tansza alternatywa turbo i efekcik mozna ciekawy osiagnac. abf+kompresor=duzo ponad 200 kucy. wszystko zalezy od koleczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas Zgłoś #12 Napisano 30 Września 2007 hmm oki to teraz kto montuje kompresoey ?? i zapewne bedize trzeba mody chipa robic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #13 Napisano 30 Września 2007 hmm oki to teraz kto montuje kompresoey ?? i zapewne bedize trzeba mody chipa robic dostroic trzeba bedzie oczywiscie. odezwij sie do Evo albo GTO. oni dlubia fury i moga ci podliczyc koszty. mieszkasz w opolu to do wrocka czy czechowic jedna droga. kompresor mozesz sam sobie kupic. poczytaj na forum sr o ibizie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus Zgłoś #14 Napisano 8 Października 2007 Turbo i reszta zabawek http://moto.allegro.pl/item252546542_turbo_zestaw_w_kazdym_aucie_greddy_precision_hks_.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #15 Napisano 8 Października 2007 takie turbo i icka bym przygarnal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #16 Napisano 31 Października 2007 No witam koledzy:P ale zakładał ktoś do 2.0 2E stożek...? nachodzi mnie załozyć.. osiągów poprawiać nie musi, chce raczej pozostać przy tych osiągach ale polepszyć dźwięk silniczka:P. Dodam ze mam autko zasilane LPG. wiadomo ze coś tam charakterystyka silnika się zmieni... Zakładał ktoś u Siebie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #17 Napisano 2 Listopada 2007 kumpel zakładał turbo do 2e nie wiem czy już zakończył prace ale jak coś sie dowiem dam znać jak to chodzi itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus Zgłoś #18 Napisano 22 Stycznia 2008 Panowie po rozważeniu za i przeciw stożek w e2 to jest problem i odradzam bo jest tam sterowanie zimnym i ciepłym powietrzem czyli akurat w moim przypadku wyrzucanie tego to nie wchodzi w grę szkoda silnika katować zanim sie rozgrzeje w zimę podczas ujemnych temperatur to pożre ogromne ilości paliwa jak wiadomo które i tak już nie jest tanie a ma w tym roku przekroczyć 5zl za L ehh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #19 Napisano 22 Lutego 2008 "matys9" obczaj sprawe i daj info co i jak. pozdraVWiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #20 Napisano 22 Lutego 2008 no więc sprawa jest dość skomplikowana, silnik 2E musiałbym dosyć mocno przerobiony począwszy od kanałów olejowych po pompe paliwa, i głowicę od 16V koszt napewno ponad 10tysi. ma teraz cos ponad 160KM przy doładowaniu 0,6 bara czy coś takiego. dla maniaków a tak gra nie warta świeczki. kto chce zamiast stożka poprawić dźwięk silnika np. 2e niech zdejmie tą plastikową rurkę która zasysa powietrze do obudowy filtra....poprawa dźwięku murowana a i na niskich lepiej sie zbiera....sam testowałem!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach