Skocz do zawartości
Gość Bykus

[silnik] jak wstawić stożek do 2.0 (E2)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bykus

Witam dłuższy czas zastanawiam się :niepewny: jak wstawić stożka do tego paska (2.0) lecz no niestety jak wiadomo 2.0 posiada przepływomierz wbudowany w obudowe filtra powietrza :[ można go odkręcić i założyć przejściówkę ale znów trzeba odizolować silnik od stożka jakomś blacha

żeby silnik nie zasysał ciepłego powietrza może posiada ktoś jakieś zdjęcie takiej przeróbki albo przynajmniej jakąś poradę Pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz użyć szukajki. Było to już kilka razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus

no niestety pomimo tego ze uzylem opcji szukaj nie znalazlem zadnej porady tylko w jednej z odpowiedzi na temat sposobu czyli wymiana calego dolotu na inny hmmm :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus

Witam z tego co sie orientuje to jest firma w warszawie ktora wstawia turbo za niecale 5 tys ale w to jest wliczone nowe turbo ustawianie i wymiana pewnych podzespolow pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

Bykus moze jakies namiary ;>

 

hmm to zapewne auto bedize na hamowni i bedize mialo robiony nowy program do ECU...

 

hmm 5000zl to nie duzo ;-) chyba warto zainwestowac ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos podejrzanie niska cena za uturbienie. kompresor moze bym uwierzyl, ale turbo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

hmm a kompresor duzo sie rozni od turbo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus

widzialem oferte na allegro firme znalazlem po wpisaniu GARRET ale niestety szukałem znowu i nie ma juz tej aukcij wiec zaczalem szukac na google i niestety z takim samym efektem w aukcij byl podany adres firmy wiec raczej firma musiala istniec. Pozdrawiam

a na temat wstawienia stozka dalej nic no cusz musze sam po myslec i przerobic to troche :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus

z tego co mnie uczyli to kompresor jest napedzany od paska a turbo ma 2 wirniki 1 napedzany przez spaliny ktory jest polaczony z walkiem przenoszacym moment obrotowy na 2 wirnik tloczacym powietrze do kolektora albo do intercoulera :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kompresor obciaza silnik dodatkowo, ale to tansza alternatywa turbo i efekcik mozna ciekawy osiagnac. abf+kompresor=duzo ponad 200 kucy. wszystko zalezy od koleczka :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sfaragdas

hmm oki to teraz kto montuje kompresoey ?? ;-) i zapewne bedize trzeba mody chipa robic ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm oki to teraz kto montuje kompresoey ?? ;-) i zapewne bedize trzeba mody chipa robic ;-)

 

dostroic trzeba bedzie oczywiscie. odezwij sie do Evo albo GTO. oni dlubia fury i moga ci podliczyc koszty. mieszkasz w opolu to do wrocka czy czechowic jedna droga. kompresor mozesz sam sobie kupic. poczytaj na forum sr o ibizie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie turbo i icka bym przygarnal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No witam koledzy:P ale zakładał ktoś do 2.0 2E stożek...?

nachodzi mnie załozyć.. osiągów poprawiać nie musi, chce raczej pozostać przy tych osiągach ale polepszyć dźwięk silniczka:P. Dodam ze mam autko zasilane LPG.

 

wiadomo ze coś tam charakterystyka silnika się zmieni...

Zakładał ktoś u Siebie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kumpel zakładał turbo do 2e nie wiem czy już zakończył prace ale jak coś sie dowiem dam znać jak to chodzi itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Bykus

Panowie po rozważeniu za i przeciw stożek w e2 to jest problem i odradzam bo jest tam sterowanie zimnym i ciepłym powietrzem czyli akurat w moim przypadku wyrzucanie tego to nie wchodzi w grę szkoda silnika katować zanim sie rozgrzeje w zimę podczas ujemnych temperatur to pożre ogromne ilości paliwa jak wiadomo które i tak już nie jest tanie a ma w tym roku przekroczyć 5zl za L ehh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"matys9" obczaj sprawe i daj info co i jak. pozdraVWiam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no więc sprawa jest dość skomplikowana, silnik 2E musiałbym dosyć mocno przerobiony począwszy od kanałów olejowych po pompe paliwa, i głowicę od 16V koszt napewno ponad 10tysi. ma teraz cos ponad 160KM przy doładowaniu 0,6 bara czy coś takiego. dla maniaków a tak gra nie warta świeczki. kto chce zamiast stożka poprawić dźwięk silnika np. 2e niech zdejmie tą plastikową rurkę która zasysa powietrze do obudowy filtra....poprawa dźwięku murowana a i na niskich lepiej sie zbiera....sam testowałem!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności