pakafoto Zgłoś #21 Napisano 25 Stycznia 2008 Taka mala uwaga. Jezeli jezdzicie na LPG to nalezy reguralnie sprawdzac plyn. Jego ubywa. INFO od sprawdzonego gazownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość UkasHel Zgłoś #22 Napisano 26 Stycznia 2008 niewielki ubytki płynu sa normalne poniewaz w płynie tym znajduje sie woda(normalna sprawa) ona po prostu wyparowuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #23 Napisano 26 Stycznia 2008 niewielki ubytki płynu sa normalne poniewaz w płynie tym znajduje sie woda(normalna sprawa) ona po prostu wyparowuje... niby gdzie skoro jest to uklad zamkniety? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skittle Zgłoś #24 Napisano 23 Lutego 2008 No i wyjaśniło się przy przeglądzie - przewód gumowy chłodnicy (oryginał - ok 130 PLN). Wymieniłem i jak na razie po przejechaniu 1000 km zero ubytków. Zobaczymy jak będzie po około 10 000 km. Tak więc jak będziecie mieli drobne ubytki to nie panikujcie od razu z uszczelką pod głowicą, może to tylko, tak jak u mnie, wąż gumowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość UkasHel Zgłoś #25 Napisano 27 Lutego 2008 niby gdzie skoro jest to uklad zamkniety? nie wiem dokładnie któredy ale wiem ze nie wielkie ilosci normalnie wyparowuja...tak samo jak zamkniesz wode w słoiku to tez Ci nie wyparuje bo to jest zamkniete??!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #26 Napisano 27 Lutego 2008 A czym rozcieńczać koncetrat przegotowaną "kranówką" czy destylowaną??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #27 Napisano 27 Lutego 2008 A czym rozcieńczać koncetrat przegotowaną "kranówką" czy destylowaną??? Najlepiej destylowaną ze względu na brak minerałów ( nie będzie się odkładał kamień w układzie chłodzenia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodek1010 Zgłoś #28 Napisano 18 Marca 2008 Mam też problem z ubytkami płynu, cały bajer polega na tym, że jakiś czas temu zamontowałem na końcu węza odmy (tego co dochodzi do przewodu przed turbiną) butelkę aby sprawdzić czy pokaże się tam olej. Pokazała się woda - na początku myślałem, że skrapla się tam para (ciepły silnik i zimne powietrze) ale zauważyłem jednocześnie ubytki płynu. Czy ktoś sie z takim czymś spotkał i czy to ma ze sobą jakiś związek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARKOB4 Zgłoś #29 Napisano 5 Grudnia 2008 mi ubywało płynu chłodzaceko tak na 6tys 1 litr pewnego dnia wkurzyłem sie i rozkreciłem cały przud i zobaczyłem na rure od intercoolera slady płynu, okazało sie że chłodnica miała mala dziurke najwyrazniej spowodowana kamieniem. wiec oczysciłem układ preparatem prostone a nastempnie wlałem tej firmy uszczelniacz układu chładzacego i jak reką odjeło 8 tys i krola nie ubyła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach