tomek1710 Zgłoś #21 Napisano 29 Lipca 2015 Wydaje mi sie ze nie jest to problem z kontrastem , poniewaz nie zalezy to od kąta patrzenia . Jeszcze raz mowiac , przy temeperaturze nizszej , np 15 st na dworze , wyswietlacz jest bardzo przejrzysty i czytelny , ma zywe kolory , dziala tak jak powinien . Dopiero gdy jest cieplej , powyzej 20 stopni zle dziala . Jest jakby rozmazany , ciezko widoczny i podkreslam nie zalezy to od kąta patrzenia czy tez od oswietlania przez slonce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #22 Napisano 29 Lipca 2015 rozklejanie się warstw wyświetlacza, temat omawiany wielokrotnie, albo wysyłasz do speców którzy się tym zajmują, albo wymieniasz. Na allegro są aukcje firm, które się tym zajmują. Mam to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #23 Napisano 29 Lipca 2015 Mogłbys podesłac mi jak profesjonalnie sie nazywa ta regeneracja ? Bo nie moge znalezc nigdzie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #24 Napisano 29 Lipca 2015 http://allegro.pl/naprawa-licznik-wyswietlacz-fis-audi-vw-skoda-ford-i5550748633.html proszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #25 Napisano 29 Lipca 2015 Mam jeszcze jedno pytanie , z racji tego ze nie znam sie na tym za bardzo , ciezko jest zdemontowac wyswietlacz zeby wyslac go do regeneracji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #26 Napisano 29 Lipca 2015 Wysyłasz cały licznik do naprawy- musisz go z auta wymontować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longin1 Zgłoś #27 Napisano 31 Lipca 2015 Wysyłasz cały licznik do naprawy- musisz go z auta wymontować Czy może zna ktoś takiego fachmana od liczników z Łodzi lub okolic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #28 Napisano 15 Października 2015 Mam jeszcze jeden problem . Gdy auto jest zimne wyswietlacz dziala przejrzyscie , dopiero gdy jest nagrzany staje sie mniej czytelny , jakby zanikaly pokolei literki . W czym problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #29 Napisano 15 Października 2015 Mam jeszcze jeden problem . Gdy auto jest zimne wyswietlacz dziala przejrzyscie , dopiero gdy jest nagrzany staje sie mniej czytelny , jakby zanikaly pokolei literki . W czym problem ? ale chyba już Ci odpowiedziałem dokładnie w tym samym temacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1710 Zgłoś #30 Napisano 15 Października 2015 Czyli to ten sam powod ? Myslalem , ze cos innego ma na to wplyw . Balem sie ze przyczyna moglo byc slabe ladowanie podczas jazdy lub cos innego . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roczek Zgłoś #31 Napisano 15 Października 2015 Witam, osobiście mam wyświetlacz pół fis jak kupiłem paska to wyświetlacz raz działał raz nie, rozebrałem licznik i wymieniłem wyświetlacz poprawa była lecz nie do końca, był taki jakby wyblakły tzn. brakowało mu kontrastu zacząłem grzebać, doszedłem że jest tam (akurat u mnie) oporniczek (smd) 15Kilo ohm w wersji przedliftowej zamieniłem go na 10 kilo ohm i jest zajefajnie jasno ale lepiej by było zastosować około 12-13kilo ohm bo w tym momencie jest lekki przester i widać przebijające linie pionowe w miejscu gdzie wyświetlane są napisy. ps. żeby było ciekawiej i taniej to zrobiłem sobie przeszczep z licznika anglika na alledrogo chodzą od 15-50zł ja dałem 30zł więc 10x taniej niż chłopaki to naprawiają pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #32 Napisano 16 Października 2015 Mógłbyś kolego przybliżyć, gdzie dokładnie znajduje się ten oporniczek. Czy w liczniku poliftowym też on się znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roczek Zgłoś #33 Napisano 4 Listopada 2015 Tak w polifcie też jest ma on około 20 kilo Ohm jak patrzysz na miejsce gdzie jest wlutowana taśma z wyswietlaczato jest tam kilka elemętów zaraz koło niej ten opornik jest mniejwiecej na samym środku i łączy 2 nogi taśmy zrobię fotkę poliftowego Anglika i ci zaznaczę jak wrócę dzisiaj z roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #34 Napisano 4 Listopada 2015 (edytowane) Ok. Dziękuję i czekam na kolejne info. A masz może zdjęcia jak wyglądał wyświetlacz przed "zabiegiem" i po? Jeżeli tak, to może pokażesz jaka jest różnica. Edytowane 4 Listopada 2015 przez mazigt1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roczek Zgłoś #35 Napisano 4 Listopada 2015 (edytowane) Po kolei, przed zabiegiem tzn. wymianą wyświetlacza raz działał a raz nie, tj. więcej nie działał. Obraz był bardzo nieczytelny, rozmyty. Po wymianie wyświetlacza obraz był czytelny lecz mało wyraźny. Po wymianie opornika poprawa w 1000%, niżej są dwie fotki jak widzi kierowca i pasażer, jak wsiadam do auta z rana to mam obraz tak jak pasażer, no może troszkę mniej ale tylko jak jest zimno, jakieś 2-5 minut później jak się elektronika zagrzeje jest ok. Jak pisałem wyżej to wina tego, że za nisko zszedłem z oporem muszę go wymienić ale to dopiero na lato. Powodzenia w naprawie Tu jest fotka z opornikiem: Pomarańczowe to kondensatory, czarne to drabinka rezystorów, niebieskie to właśnie ten opornik A tak to wygląda u mnie po zabiegu: widok kierowcy widok pasażera ps. do tego że to właśnie ten opornik doszedłem prawie przypadkiem, miałem załączone zegary na stole, myślałem że coś mi źle styka i zacząłem dociskać taśmę paluchem i tu jest haczyk palec był wilgotny i w momencie dociśnięcia w miejscu gdzie jest opornik zaświeciło idealnie Edytowane 4 Listopada 2015 przez Roczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #36 Napisano 4 Listopada 2015 Dziękuję serdecznie. Może i ja kiedyś spróbuję, czy u mnie przyniesie efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach