Gość DarioLee Zgłoś #1 Napisano 10 Kwietnia 2006 Witam, Ostatnio rozkręciłem deske rozdzielczą i dobrałem się do licznika, gdyż prędkościomierz mi nie działa. Podłączyłem starą linke, gdyż nie była podłączona do licznika ale i tak wskazówka prędkościomierza się nie poruszyła na trasie. Sprawdzałem czy może to wina samego prędkościomierza ale po kilku obrotach śrubokręta okazało się, że jest sprawny. Także wina chyba leży w lince. I mam pytanie. Jak sie kupi nową linke to są na niej już te białe nakłądki na końcach i jak je założyć. Bo widziałem, że są od strony komory silnika i zaraz przy liczniku, tylko nie wiem jak to się zakłada bo przez dziurę od komory silnika do wnętrza nie przejdzie. Z góry dzieki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2006 Wyciągnełem licznik i odkręciłem linke prędkościomierza. Podłączyłem linke do liczników pokręciłem z drugiej strony i prędkościomierz działał. Poźniej przykręciłem końcówke linki pod skrzynie biegów i ani drgnie. Linka jest sprawna, prędkościomierz też więc gdzie szukać przyczyny ? Przy skrzyni biegów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #3 Napisano 12 Kwietnia 2006 Padł napęd linki w skrzyni lub się zapiekł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #4 Napisano 12 Kwietnia 2006 I juz nic nie da sie zrobic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #5 Napisano 12 Kwietnia 2006 Najzwyczajniej mogła odłamać się profilowana końcówka linki wchodząca do skrzyni biegów. A jeśli sie odłamała, to nie ma jak sie obracać. Trzeba to sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #6 Napisano 12 Kwietnia 2006 Jak linka została w napędzie cienkimi szczypcami lub magnesem spróbuj wyjąć. Tylko napęd najpierw wyjmij. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #7 Napisano 12 Kwietnia 2006 Ja to raz wyjmowałem, ale była przejściówka z impulsatorem Halla i to właśnie ta końcówka się ułamała (identyczna, jak na lince). Wykręcasz wszystko, co da się ze skrzyni wykrecić. Jeśli postukasz wykręconym napędem w ten spodób, by wybić ten kawałek, to powinien wypaść. Dla mnie w ten sposób się udało. Wyrzuciłem Halla, wkręciłem linkę i od razu zahulało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2006 Nie bardzo wiem o co chodzi z tym napędem ? Da się to zrobić w domowych warunkach czy trzeba na warsztat jechac ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2006 Da się bez problemu. Tylko po wykręceniu uważaj, by przez otwór nic nie wpadło do skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2006 Da się bez problemu. Tylko po wykręceniu uważaj, by przez otwór nic nie wpadło do skrzyni. Wpadł mi ten ślimak co jest od net nasadki :639: Nakombinowałem sie jak go wyciągnąć ale udało się. Zrobiłem hak z drutu i jakoś udało się. Tylko dalej nie kręci :639: Wyciągnełem tego ślimaka u mnie jest z plastiku a jak u was ? Podłączyłem wszystko poza skrzynia biegów, zakręciłem ślimakiem i licznik działał. Ale w skrzyni jak siedzi to nie działa. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? Czy może trzeba ślimak wymienić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #11 Napisano 15 Kwietnia 2006 I jeszcze jedno. Co to za otwór zaraz koło tego gdzie sie przykręca linkę ? Zobaczyłem go dzisiaj i tak mnie zastanawia do czego on jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #12 Napisano 18 Kwietnia 2006 Od licznika do miejsca gdzie sie przykręca linke prędkościomierza wszystko działa. Czyli problem jest w napędzie linki. Da sie to jakoś zrobić ? Można kupic sam napęd linki ? Bo chyba zębatka od napędy nie łapie obrotów od skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skulek Zgłoś #13 Napisano 6 Czerwca 2006 Sorka ze odświeżam trochę stary temat, ale nie chcę zakładać nowego... Mam podobny problem tylko że ... licznik ok .... Linka ok .... Tylko jakby linka była za krótka i nie dochodzi do licznika ... Linka jest identyczna jak poprzednia ... i jakoś nie działa ... czy tam przypadkiem nie było jakiegoś małego plastiku ... który robił jako przedłużenie linki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #14 Napisano 6 Czerwca 2006 Masz automat czy manual ? U mnie między napędem linki w skrzyni biegów a licznikiem są 2 plastiki. Jeden kawałek przed licznikiem, trzyma linkę prosto i w jednym miejscu a drugi był na końcu linki i wkłada się go do licznika. A może puściłeś linkę nie tędy co trzeba ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skulek Zgłoś #15 Napisano 7 Czerwca 2006 Automat ... i właśnie nie mam tych plastików ... Zdaje mi się ze nie mam tego który wkłada sie do licznika .... Bo jak sie jedzie wolno to słychać jak linka wiruje ... a licznik nie chodzi teraz pytanie .... Gdzie można dorwać te plastiki ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DarioLee Zgłoś #16 Napisano 7 Czerwca 2006 Tez mi linka nie weszla do licznika za pierwszym razem. Bez "kielicha" będzie ciężko nacelować w dziure od licznika ale powinno się udać za którymś razem. Musisz wykręcić licznik i dopiero jak beziesz go montował to odkręć dolny plastik pod kierownicą, cześć tego plastiku zasania bezpieczniki. Musisz z dołu dojść do licznika, troche będzie to wymagało gimnastyki, i przed zamontowaniem licznika nacelować linkę w prędkościomierz. Jak już uda ci się trafić to przykręć licznik. I powinien się obracać. Jak chcesz mieć ten plastik to najlepiej wykręć licznik i sprawdz może jakiś znajdziesz w domu. Może spróbuj czy korek od butelki będzie pasował. Lub coś w tym stylu. Później robisz dziure w tym korku i masz już plastik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skulek Zgłoś #17 Napisano 7 Czerwca 2006 w sumie dobra rada ... Dzięki pokombinuje trochę .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość solmark Zgłoś #18 Napisano 8 Czerwca 2006 Odkręć licznik, uchyl go trochę w stronę kierownicy a rękę wsuń od góry w szparę między licznik a tapicerkę. Mało miejsca ale można to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skulek Zgłoś #19 Napisano 8 Czerwca 2006 ok pokombinuje na dniach .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skulek Zgłoś #20 Napisano 13 Czerwca 2006 Sorka że jeszcze raz pisze ... ale nie wiecie gdzie można dorwać ten mały plastik do licznika bo nigdzie nie moge dorwać .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach