pol7777 Zgłoś #1 Napisano 5 Września 2007 Skoro się już zdecydowałem to trzeba tylko znalezć dobry warsztat. Jestem z Rzeszowa ale nie ma problemu mogę kawałek podjechac byle by to było fachowo zrobione. Co i gdzie polecacie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość a_r_t_i Zgłoś #2 Napisano 5 Września 2007 Rogal w Warszawie. Ja jechałem z Łodzi i nie żałuję decyzji. Doświadczenie i pełen profesjonalizm - to właśnie tam zastaniesz. Tutaj może trochę więcej doczytasz: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12957&highlight=sterydach Gdybyś miał jakieś pytania to wal śmiało. Pozdrawiam, Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2007 Miałem jechac do katowic to moge smignać do wawy no problem Tylko daj mi jakieś namiary np. link do stronki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magda Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2007 pol7777, zerknij na ten tematcompsport znam wiele osob ktore maja TDI robione w tym zakladzie i uwierz mi ...sa bardzo dobrzy dodatkowo Biedrona cene negocjuje wiec bedzie taniej no i masz chyba blizej niz do wawy pozatym aw grupie razniej pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2007 Rogal w Warszawie. Ja jechałem z Łodzi i nie żałuję decyzji. Doświadczenie i pełen profesjonalizm - to właśnie tam zastaniesz. Rogal jest OK, tylko po co gonic przez pol polski jak blizej (COMPSPORT, Masters Tuning Katowice) sa super firmy. Ja wiem ze kazdy poleca wlasnego tunera ale prawda jest taka : tuner powinien byc w miare blisko. Dlaczego - bo jak cos sie bedzie dzialo to mozna na dostrojenie podjechac, pozatym on wie co zrobil z autem wiec najlepiej tez bedzie go diagnozowac itp. Mam kilku klientow z poludnia milo mi ze az tak daleko do mnie dymali ale jak cos chca to zawsze dla nich jest to wypad na weekend... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ctv Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2007 Miałem jechac do katowic to moge smignać do wawy no problem Tylko daj mi jakieś namiary np. link do stronki. http://www.tdi-tuning.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomaser31 Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2007 Swoje TDI stuningowalem w Krakowie http://www.vtech.pl/. Firma miedzynarodowa. Dwie godziny i po bolu. Znaja sie na rzeczy. Garaz jest oszklony masz pelny wglad co z Twoim cackiem robia. Do Krakowa nie masz daleko wiec polecam. Cena 1800 zl Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #8 Napisano 8 Września 2007 Garaz jest oszklony masz pelny wglad co z Twoim cackiem robia Czyzbys widzial dzieki temu jakie mapy modyfikuja Sorry ale oszklony garaz to najmniej wazna rzecz przy chiptuningu (co innego mechanika) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość L4ska Zgłoś #9 Napisano 8 Września 2007 Swoje TDI stuningowalem w Krakowie http://www.vtech.pl/. Firma miedzynarodowa. Dwie godziny i po bolu. Znaja sie na rzeczy. Garaz jest oszklony masz pelny wglad co z Twoim cackiem robia. Do Krakowa nie masz daleko wiec polecam. Cena 1800 zl Pozdrawiam. Obecnie jeżeli masz autko sprzed 2000 roku do tego TDI to masz 30% zniżki. Więc z 1500 (taka jest cena) robi sie 1300. Dodatkowo możesz poprosić aby było bez faktury i masz 1100 zł . Ale sczerze nie polecam Vtecha .Wgrywają gotowce ostatnio w 307 1.6 HDI 110 KM podniesli moc o 12 KM i nie mogli nic wiecej wkoncu gość zrezygnował po 6 godzinach walki...Polecam Compsport .Popatrz na topic wyżej jedziemy za tydzien moze uda sie Cie dopisać . Cena 1000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ziomek Zgłoś #10 Napisano 9 Września 2007 witam troszke odbiegajac od tematu.... mam pytanie czy da sie i moze ktos wie ile kosztuje zalozenie oryginalnego czipa w ASO zeby z 140 km zrobic 170 ktore oni proponuja w wersjach silnikowych...to jest oryginalny czip:P pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #11 Napisano 9 Września 2007 ASO samo z siebie nie moze nic ingerowac w program sterujacy. Jak centrala to wykryje masz po gwarancji. Ale ze popyt na to jest wiec salony samochodowe wspolpracuja z roznymi firmami (cos wiem o tym ). Oczywiscie cichaczem... Wyniuchaj skad softy biora...bo znami przypadki ze zamiast porzadnego programu dostajesz gotowca z allegro ktorego pracownik serwisu nabyl za 400zl, nastepnie sprzedal wraz z kierownikiem serwisu Tobie za 2500zl mowiac (orginalny chip) i 2100zl podzielili na 2... Nie dosc ze przeplacony to jeszcze program gowniany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ziomek Zgłoś #12 Napisano 10 Września 2007 dzieki za odp ale chodzilo mi bardziej o to czy oni takie cos robia...bo B6 sa sprzedawane w 140 i 170 konnej wersji i to podobno ten sam silnik tylko oryginalny chip maja oryginalny tzn ze juz w VW jest montowany i czy byla by mozliwosc podjechana do ASO i wstawienie tego za jakas tam cene jako czesc!zeby wszystko bylo jak w tamtym?? pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #13 Napisano 10 Września 2007 140 i 170KM to rozne silniki....nie ma szans by pojechaly na tym samym sofcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #14 Napisano 10 Września 2007 dzieki za odp ale chodzilo mi bardziej o to czy oni takie cos robia...bo B6 sa sprzedawane w 140 i 170 konnej wersji i to podobno ten sam silnik tylko oryginalny chip maja oryginalny tzn ze juz w VW jest montowany i czy byla by mozliwosc podjechana do ASO i wstawienie tego za jakas tam cene jako czesc!zeby wszystko bylo jak w tamtym??pozdr. ziomek zagłebnij się bardziej w informacje silnik 2.0TDI 140KM to jeszcze silnik z pompowtryskiwaczami, a jednostka 2.0TDI 170KM to już inna (nowa) konstrukcja silnika z wtryskami piezoelektrycznymi zapewne na sposobie rozpylania paliwa się nie kończy - różnice są znaczące i tak jak wyżej kolega już stwierdził nie ma sznas żeby zadziałało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #15 Napisano 12 Września 2007 inne wtryski, inne wałki i inna turbina, a do tego filtr czastek stałych w serii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertcio Zgłoś #16 Napisano 16 Września 2007 w rzeszowie to możesz podiechać do "szika" sie spytać albo do AUTO MACHERA na warszawską zakładaja czipy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #17 Napisano 17 Września 2007 robertcio szik to handlarz częsciami a nie macher....tak się zna na robocie jak wilk na gwiazdach. Z resztą pol7777 i tak jutro zawita do Bielska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #18 Napisano 5 Października 2007 Szik w Rzeszowie .. no nie przestań. Automacher już tak, bo to goscie, którzy uciekli z Autoryzowanej stacji Króla i Knapika i ponoć naprawdę są dobrzy w przeciwieństwie do ASO. Zapytaj jeszcze w AT Tuning ja tam robiłem swoją Celikę i goście coś trybią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach