Gość jacue Zgłoś #1 Napisano 20 Sierpnia 2007 Tym razem trafilem kota prawa strona tracac prawa kratke zderzaka (rok temu tez po kocie stracilem lewa odslaniajac IC) za ktora jest jakas chlodnica. Od czego jest chlodnica z prawej strony za zderzakiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 20 Sierpnia 2007 Może ktoś założył drugi IC tak jak to ma miejsce w 2,5poj ?? Zapodaj fotkę. mam ten silnik co Ty ale po prawej stronie mam tylko osuszacz klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #3 Napisano 20 Sierpnia 2007 Chłodnica paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 20 Sierpnia 2007 To jest mała dodatkowa chłodniczka wody. Występowała w autach do roku 2001 max 03/2002 włacznie i miała numer 8D0 203 503 A HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacue Zgłoś #5 Napisano 20 Sierpnia 2007 Myslalem, ze to moze chlodnica oleju skrzyni (tiptronica). Dodatkowa chlodniczka wody; jakie ma zadanie? wspomagac duza chlodnice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 20 Sierpnia 2007 chodzi Ci o to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacue Zgłoś #7 Napisano 20 Sierpnia 2007 Tak, chodzi wlasnie o to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekDD Zgłoś #8 Napisano 20 Sierpnia 2007 chłodniczka do chłodzenia paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 20 Sierpnia 2007 mały OT czyli jeśli jest to chłodnica paliwa?! to czy jest jakaś różnica (zapewne tak by nie robili na darmo tej chłodnicy) jeśli paliwo o wyższej lub niższej temperaturze trafia do komory spalania??? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #10 Napisano 21 Sierpnia 2007 Tu nie chodzi o to jakiej temperatury paliwo wchodzi do komory spalania, bo silnikowi to jest pikuś, byle by paliwo dobrej jakości było. Tu raczej chodzi o to jakiej temperatury paliwo wraca spowrotem do baku. Bo bakowi to już nie jest pikuś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacue Zgłoś #11 Napisano 21 Sierpnia 2007 Czyli jest 1:4. hha mowiacy ze jest to dodatkowa chlodniczka wody : szklana, darekdd, adams, char mowiacy ze jest to chlodnica paliwa. Czy ktos moze definitywnie stwierdzic/potwierdzic co chlodzi ta chlodnica, kiedy i dlaczego jest uruchamiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #12 Napisano 21 Sierpnia 2007 JEST to chłodnica paliwa. Chłodzi paliwo powrotne, by w baku nic się nie zapaliło. Pytałem o to kolesi w ASO jak mi rozrząd robili. (Musiałem w ASO robić, bo nie miałem 100 000 i na gwarancji pasek był). Paliwo powrotne wychodzące do baku a nie spalone przez silnik swoją tempetraturę ma (pod odpowiednim ciśnieniem dostarczane jest do pompowtrysków, a jak wiadomo to skutkuje jego podgrzaniem). Ponadto podgrzewany jest także filtr paliwa (o czym możesz poczytać w instrukcji). I o ile jak jest cały bak, to nie ma problemu, bo paliwo się wymiesza i schłodzi, o tyle w lato jak mamy mało paliwa w baku dochodziło by do dość niebezpiecznej sytuacji ciągłego podgrzewania paliwa. By temu zapobiec wymyślono tą właśnie chłodnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacue Zgłoś #13 Napisano 21 Sierpnia 2007 Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. PZDR PS hha napisal ze to urzadzenie wystepuje w samochodach do 2002 r., to znaczy ze pozniej juz nie bylo potrzeby chlodzenia paliwa (jesli tak to co sie zmienilo) czy znaleziono inny sposob na schlodzenie powrotnego paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #14 Napisano 21 Sierpnia 2007 Czy była, czy nie było - to już musisz zapytać ludzi mających passaty z pompowtryskami po 2002. U mnie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #15 Napisano 21 Sierpnia 2007 passaty z pompowtryskami po 2002 mój jest z listopada 2002 i nie ma na 100% takiej chłodniczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #16 Napisano 21 Sierpnia 2007 a mój jest z lipca 2000 i jak widać na fotach co zamieściłem już w tym temacie - ma tą chłodniczkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #17 Napisano 21 Sierpnia 2007 W mądrej książce pisze, że wysoka temperatura paliwa które powraca do zbiornika ma ujemny wpływ na działanie czujnika poziomu paliwa dlatego jest chłodzone w tej chłodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #18 Napisano 21 Sierpnia 2007 ja nie mam u siebie,a auto z października 2002,a propos chłodnicy to mój nie ma nawet od oleju,przynajmniej nie widziałem,bo u Kulki przeszkadzała w montażu FMICA,a u mie było pusto w tym miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #19 Napisano 22 Sierpnia 2007 pawelb6 do niej prowadzą te dwa przewody co widziałeś u Kulki przy osłonie paska rozrządu a fakt, że w Twoim Pasku ich nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #20 Napisano 22 Sierpnia 2007 Zauważcie, że od września 2002 był już rok modelowy 2003. Ja mam autko z kwietnia i jeszcze rok modelowy 2002 mam. A VW zrobił taki manewr, by samochody wyprodukowane w grudniu się sprzedawały. Bo jak w firmie rok modelowy zmienia się 01 stycznia każdego roku, to kupując w styczniu samochód z grudnia nie dość, że mamy już roczne autko, to jeszcze poprzedni rok modelowy bez wprowadzonych zmian i poprawek do następnego modelu. VW robi to we wrześniu i mają jeden problem z głowy i tak kupujesz model z obecnego roku modelowego i nie trzeba go aż tak przeceniać. Ci w VW mają głowy nie od parady! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach