Skocz do zawartości
Gość alukuk

kluczyk awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość alukuk

Nie mogę kluczykiem awaryjnym otworzyć drzwi kierowcy w przypadku uruchomienia zamka centralnego.Kluczykiem awaryjnym mogę załączyć zamek centralny ale nie mogę go odblokować a co za tym idzie otworzyć drzwi.

Pomóżcie , co z tym fantem zrobić bo w przypadku awari pilota nie dostanę się do wnętrza samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak w ogóle można otworzyć samochód tym zwykłym kluczykiem, gdzie się go wkłada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mogę kluczykiem awaryjnym otworzyć drzwi kierowcy w przypadku uruchomienia zamka centralnego.Kluczykiem awaryjnym mogę załączyć zamek centralny ale nie mogę go odblokować a co za tym idzie otworzyć drzwi.

Pomóżcie , co z tym fantem zrobić bo w przypadku awari pilota nie dostanę się do wnętrza samochodu.

Auto masz od nowości?? Na zapasowym to samo?? Auto zbyt nowe, żeby zamek przestał działać na skutek warunków atmosferycznych soli, kurzu itp. Może ktoś pomylił te groty w kluczyku.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekręć kluczyk i pociągnij za klamkę na jednocześnie przekręconym u mnie się tak otwiera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy klamce jest taki element zdejmujacy po prawej jej stronie i musisz go od dolu podwazyc i zdjac i tam wkladasz ten kluczyc awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza, ale ja polecam conajmniej raz na rok wymienic bateryjkę. Koszt 5-10 zł a sumienie spokojne. ;) U mnie się otwiera kluczykiem normalnie (przekręcasz i voila). Jak kazdy samochód, no i wyje alarm oczywiscie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bateryjka trzyma juz u mnie 4 rok - jak dlugo napiecie jest powyzej 2,9V (nowa 3,3) dziala jak trzeba...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witam.

Ostatnio psikalem wd40 mechanizm klamki bo nie otwieraly sie drzwi. Psikalem tez w ten zamek pod zaslepka i przekrecalem w nim kluczyk awaryjny , bo takie byly porady. Ale drzwi otworzyc tym kluczykiem nie udalo mi sie .

Dlatego chcialem zapytac was jak otwieracie auto tym plastikowym kluczykiem , bo mi sie nie udalo ,dopiero z pilota . W ktora strone go przekrecacie ? Przekrecam kluczyk w prawo - zamyka i zalacza alarm ,jeszcze raz w prawo nadal jest zamkniety tylko przestaje migac djoda w drzwiach . Nastepnie w lewo -zapala sie swiatlo w srodku a drzwi sa zamkniete . Wiec jak tym kluczem otwiera sie paska ? Po przekreceniu w lewo bralem za klamke ale nic. Co zle robie i prosze o jakis konkret opis . Wiedza ta jest przydatna , w szczegulnych sytuacjach .

Pzd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
przekręć kluczyk i pociągnij za klamkę na jednocześnie przekręconym u mnie się tak otwiera

 

A w ktora strone krecisz klucz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie lał do zamku wd40 tylko biały smar. A co do bateryjki to według dokumentacji: należy wymienić raz na półtora roku. Symbol bateryjki to N 10528301 jeśli szuka ktoś zamiennika to CR2032.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ja bym nie lał do zamku wd40 tylko biały smar

 

A co wd40 tam napsuje , czy to tylko domysly ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja postanowiłem pozbyć się kluczyka awaryjnego.

W jego miejsce zamontowałem kluczyk od niedźwiedź-locka.

Mała rzeźba i pasuje jak oryginał :)

(W dalszą podróż oczywiście zabieram kolejny kluczyk, wyposażony w grot awaryjny).

 

Tak wygląda wyjęty (dla porównania oryginalny)

klucz1.jpg

 

A tak złożony (pozbyłem się wiszącego kluczyka)

klucz2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super opcja, coś więcej możesz napisać?

Jak zmieniłeś ten grot? Po prostu uciąłeś i przykleiłeś do tej końcówki od klucza awaryjnego?

Mieści się bez problemu w kluczyku-pilocie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ogóle dla mnie jaja były na początku co do tego kluczyka, bo świeciła mi się kontrolka poduszki pasażera, myślałem że jest wyłączona, otwieram schowek a tu klapa... jak to otworzyć/przekręcić? Dopiero przy ostatnich problemach z zamkiem w drzwiach kierowcy, znajomy mechanik pokazał mi żę z pilota można wyciągnąć GROT. W sumie po co go dorabiać i kombinować, jak i tak nie odpalisz auta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Super opcja, coś więcej możesz napisać?

Jak zmieniłeś ten grot? Po prostu uciąłeś i przykleiłeś do tej końcówki od klucza awaryjnego?

Mieści się bez problemu w kluczyku-pilocie?

 

1. Wysunąć plastikowy grot z metalowej obejmy, po wypchnięciu małej ośki.

2. Oderwać plastikową obudowę z klucza od blokady.

3. Dociąć i doszlifować metalowy grot na kształt wyjętego plastikowego.

4. Wywiercić otwór 1mm na wyjętą ośkę, w miejscu gdzie jest ona w platikowym grocie.

5. Wsunąć metalowy grot w oryginalną obejmą i wepchnąć ośkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i tak nie odpalisz auta...

Z tego co wiem to odpalisz auto bez bateryjki w pilocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ostatnio ten grot wyjąłem i pokazalem sąsiadowi, co tez ma B6 to miał oczy kwadratowe :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czy moze ktos opisac jak otwiera auto tym plastikowym grotem ?

Tylko w kolejnos ci , co robic .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz piszę. Sprawdziłem dzis ;)

 

-Wyciągasz zaślepkę,

-wkładasz kluczyk

-i kręcisz w lewo (przeciwnie do zegara) do oporu, poczujesz pod koniec lekki opór, ciągnij dalej (będzie wiecej jak 90 stopni przeciwnie do zegara), mozesz juz puścic kluczyc, wróci do pozycji pionowej, ciągniesz za klamkę i otwierasz wóz, w sumie to nic to nie da jak masz alarm, i tak nie pojedziesz.

- kręcąc w prawo (zgodnie z zegarem) zamykasz zamek tak jak z centralnego, w lewo otwierasz mechanicznie jedne drzwi.

 

Mam filmik jakbyś sie nie mógł połapac. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności