tix798 Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2016 Witam Mój passat zaczął spalać okolo 9,5l , podczas przyspieszania zauważyłem że zostawia za sobą sporo dymu i z mojego odczucia stracił na mocy. rzućcie proszę okiem na logi co mu może dolegać ?? DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_260830.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260829.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_260828.html STATYCZNE: Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_260824.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_260823.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_260822.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260821.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260820.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260819.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 4 Maja 2016 - EGR zablokowany blaszką lub stoi w miejscu, - przepływomierz tnie dawkę, - 2 i 3 PD plusuje, 3 pompka mocno ujmuje (koryguje poprzednie pompki). Auto po sofcie. Sprzęgło trzymie jeszcze? Nie drży dwumasa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tix798 Zgłoś #3 Napisano 5 Maja 2016 (edytowane) Wszystko sie zgadza, auto jest po sofcie. EGR jest zablokowany blaszka i odcięty od podciśnienia, co do sprzęgła nie zauważyłem żeby kiedykolwiek się slizgnelo, ale po dłuższej jeździe szarpie samochodem podczas ruszania np ze skrzyżowania lub bardziej intensywnie pod górkę. Czy to oznacza dwumas? Od czego proponujesz zacząć? Wymienić przepływie? Regenerować pompki? A i jeszcze dodam ża na jałowym silnik co jakiś czas wpada w dziwne drżenia i delikatnie spadają obroty. Edytowane 5 Maja 2016 przez tix798 ad1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 5 Maja 2016 Pierw wyczyść przepływomierz (np. Valvoline Carburettor), sprawdź filtr paliwa czy drożny. Pompki możesz potraktować Lique Moly Diesel Spulung lub dać je umyć w myjce ultradźwiękowej w celu poprawy korekcji o ile problem nie leży w kompresji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tix798 Zgłoś #5 Napisano 6 Maja 2016 Przepływke czyściłem dzisiaj wielokrotnie specyfikiem firmy Lique Moly. Bez efektów cały czas wskazania oscylują około 400mg/str myślę że nie obejedzie się bez wymiany na nową i teraz pytanie zamiennik ? czy ori ? widziałem na allegro zamiennik z dwuletnie gwarancja coś około 120PLN warto spróbować ? czy szkoda zachodu ? Filtr paliwa wymieniłem na nowy, ale o dziwo odchyłki na pompkach zwiększyły się praktycznie dwukrotnie, na pierwszym cylindrze dochodza nawet do -2.2 BIPy praktycznie bez zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #6 Napisano 6 Maja 2016 Na wszystkie zaobserwowane zmiany mile widziane są logi - lepiej się na to patrzy jak widać problem. Co do przepływomierza, to zawsze możesz przerobić soft w sterowniku na paliwo liczone po MAP sensorze bez przepływomierza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tix798 Zgłoś #7 Napisano 6 Maja 2016 Bardzo dobry pomysł z tym MAP sensorem, jutro zrobie ponownie logi aby było wszystko czarno na białym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tix798 Zgłoś #8 Napisano 12 Maja 2016 Hejka ponownie, założyłem nowy przepływomierz PIERBURGa (7.22684.08.0) i filtr paliwa, teraz proszę o ocenę logów. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262170.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_262171.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262172.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_262173.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262174.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_262175.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_262176.html STATYCZNE: Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_262166.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_262168.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_262167.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262163.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262165.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262164.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 12 Maja 2016 Przepływomierz ok, ale korekcje na pompkach masz tragiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tix798 Zgłoś #10 Napisano 12 Maja 2016 Tu się zgodzę, tylko dlaczego po wymianie filtra korekcję zwiększyły się niemal dwukrotnie? Pisałem w innym wątku ze ostatnio porwalo mi pol paska i rozrząd przeskoczył o dwa ząbki , kolizji wyczuwalnej nie było, ale mogło narobić jakiegoś bałaganu w głowicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #11 Napisano 12 Maja 2016 Kompresję sprawdź na zimnym z wyłączona wtyczka PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tix798 Zgłoś #12 Napisano 13 Maja 2016 Oki Darku sprawdzę kompresję jeżeli będzie oki to wtedy będziemy działać z pompkami tak jak napisałeś na pw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tix798 Zgłoś #13 Napisano 9 Czerwca 2016 Sorry ze tak późno ale miałem sporo innych spraw do załatwiania i nie miałem czasu, a więc kompresja pwyglada następująco: 1 - 25 2 - 27 3 - 28 4 - 26 Zrobiłem także próbę olejowa : 1-37 2-39 3-39 4-38 I jak to wygląda kwalifikuje się do remontu ?? Czy robić pompowtryski i powinno jeszcze śmigać? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #14 Napisano 9 Czerwca 2016 ale po dłuższej jeździe szarpie samochodem podczas ruszania np ze skrzyżowania lub bardziej intensywnie pod górkę. Mam to samo i sporo osób to ma. Są dwa tematy o tym i jak na razie nikt sobie z tym nie poradził. Z tego co udało mi się ustalić to były wadliwe dociski i podobno wymiana na nowy typ pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #15 Napisano 26 Sierpnia 2016 mam pytanie gdy jadę autem przykładowo na 4 biegu i mam 80km/h to komputer raz pokazuje spalanie 4,5a raz 5 a potem 6, co może byc przyczyną takiego spalanie gdy jade cały czas równo?? oraz mam dośc duże spalanie w mieście około 10 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #16 Napisano 27 Sierpnia 2016 Kolego zalej zbiornik do pełna, wyjeździj paliwo do rezerwy i oblicz sobie spalanie rzeczywiste. Fis czasami przekłamuje i to dość znacznie. To, że w czasie stałej jazdy spalanie zmienia sie, to normalka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz1991x Zgłoś #17 Napisano 30 Sierpnia 2016 No a jak jadę na 5 biegu 90km i wcisne gaz do spodu to pokazuje 15 litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach