Robert2905 Zgłoś #1 Napisano 7 Lutego 2011 Witam w aucie mam jakoś ominięty immo lub wyłączony. Auto posiada tylko jeden kluczyk i to w dodatku dorobiony, nie ma w nim transpondera. Samochód normalnie jeździ i odpala tylko na komputerze pokazuje się napis immobiliser aktywny w j. niemieckim. Posiadam kabel vag tacho oraz nowy transponder. Jak mam włączyć z powrotem immo tak aby dziłało jak oryginalnie ?? Z góry dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 7 Lutego 2011 Witam w aucie mam jakoś ominięty immo lub wyłączony. Auto posiada tylko jeden kluczyk i to w dodatku dorobiony, nie ma w nim transpondera. Samochód normalnie jeździ i odpala tylko na komputerze pokazuje się napis immobiliser aktywny w j. niemieckim. Posiadam kabel vag tacho oraz nowy transponder. Jak mam włączyć z powrotem immo tak aby dziłało jak oryginalnie ?? Z góry dziekuje. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=96378&highlight=kodowanie i poszukaj tematów o kodowaniu kluczyka i pilota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 7 Lutego 2011 Tak łatwo nie będzie, masz albo zainstalowany emulator immo (specjalne urządzonko, na allegro możesz znaleźć fotki i opis), albo zmieniony program w komputerze... z racji na łatwość/dostępność stawiam na rozwiązanie 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #4 Napisano 7 Lutego 2011 Tak łatwo nie będzie, masz albo zainstalowany emulator immo (specjalne urządzonko, na allegro możesz znaleźć fotki i opis), albo zmieniony program w komputerze... z racji na łatwość/dostępność stawiam na rozwiązanie 1. Chyba rozwiązanie numer 2 toz to zmiana tylko jednej komórki comanderem w edc15 niewiem czy 2004 ma edc15 czy 16. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert2905 Zgłoś #5 Napisano 7 Lutego 2011 czyli jeśli jest emulator to wystarczy że sie go pozbędę, a jeśli jest coś zmienione w programie to jestem w stanie to przywrócić ?? posiadam kabel Vag tacho ?? czy jest to tak skomplikowane że muszę jechać do elektronika ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #6 Napisano 8 Lutego 2011 czyli jeśli jest emulator to wystarczy że sie go pozbędę, a jeśli jest coś zmienione w programie to jestem w stanie to przywrócić ?? posiadam kabel Vag tacho ?? czy jest to tak skomplikowane że muszę jechać do elektronika ?? zeby sprawdzic czy to emulator czy nie wystarczy wejsc vag-com w instruments 17 skasowac blędy (jak jest błąd "za niski poziom sygnału kluczyka" to nie emulator tylko programowo "wyłączono" immo), potem bloki pomiarowe grupa 22 i jesli w pierwszych 3 kolumnach są 0 i w grupie 23 pierwsze 3 kolumny to 0 to takze znaczy ze w ecu silnika jest wyłączony. można to prosto przywrócić jezeli posiadasz EDC15 za pomocą vag-comandera, klikasz poprostu immo on/off lub vag-tacho (nie wiem czy sie da bo nie próbowałem) sciągnąc epprom z ecu silnika i zmienic jedną komórkę. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert2905 Zgłoś #7 Napisano 8 Lutego 2011 (edytowane) rosiek, sprzedawca jeszcze nie wysłał mi vag tacho i mogę zmienić na vag Commandera, który do tego lepiej wybrać ?? da rade to wszystko zrobić jednym kablem czy potrzebne będą dwa ?? po włączeniu immo chce jeszcze odczytać pin i zakodować dwa kluczyki, jestem w tym zielony wiec wole się upewnić. Edytowane 9 Lutego 2011 przez Robert2905 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2011 rosiek, sprzedawca jeszcze nie wysłał mi vag tacho i mogę zmienić na vag Commandera, który do tego lepiej wybrać ?? da rade to wszystko zrobić jednym kablem czy potrzebne będą dwa ?? po włączeniu immo chce jeszcze odczytać pin i zakodować dwa kluczyki, jestem w tym zielony wiec wole się upewnić. vag-commander jest lepszy od vag-tacho ( o ile dziala prawidłowo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert2905 Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2011 http://allegro.pl/promocja-interfejs-vag-k-can-commander-1-4-i1436930348.html coś takiego wystarczy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #10 Napisano 9 Lutego 2011 http://allegro.pl/promocja-interfejs...436930348.html coś takiego wystarczy ?? starczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert2905 Zgłoś #11 Napisano 13 Lutego 2011 Mam już kabel ale niestety pojawił się problem. Sterowniki i porty ustawiłem zgodnie z instrukcją na forum. Kabel działa tylko gdy używam polskiego vaga, w commanderze niestety nie chce się połączyć tylko pojawia mi się taki komunikat http://img412.imageshack.us/img412/4466/nowyobrazmapybitowej2r.png w vag com też nic nie mogę zrobić http://img190.imageshack.us/img190/6889/25728404.jpg . Jest to wina kabla czy złe sterowniki?? Instalowałem już różne wersje. Kabel jest Viakena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2011 Mam już kabel ale niestety pojawił się problem. Sterowniki i porty ustawiłem zgodnie z instrukcją na forum. Kabel działa tylko gdy używam polskiego vaga, w commanderze niestety nie chce się połączyć tylko pojawia mi się taki komunikat http://img412.imageshack.us/img412/4466/nowyobrazmapybitowej2r.pngw vag com też nic nie mogę zrobić http://img190.imageshack.us/img190/6889/25728404.jpg . Jest to wina kabla czy złe sterowniki?? Instalowałem już różne wersje. Kabel jest Viakena. pytanie do kolegi RICARDO i w innym dziale powinno być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #13 Napisano 15 Lutego 2011 Mam już kabel ale niestety pojawił się problem. Sterowniki i porty ustawiłem zgodnie z instrukcją na forum. Kabel działa tylko gdy używam polskiego vaga, w commanderze niestety nie chce się połączyć tylko pojawia mi się taki komunikat http://img412.imageshack.us/img412/4...ybitowej2r.pngw vag com też nic nie mogę zrobić http://img190.imageshack.us/img190/6889/25728404.jpg . Jest to wina kabla czy złe sterowniki?? Instalowałem już różne wersje. Kabel jest Viakena. Po pierwsze dostałeś nie działającą wersję programu k+can commander, ciężko znaleźć dobrą wersję. A po drugie na tym kablu większość VAG COM-ów nie działa. Do typowej diagnostyki musisz zakupić KKL-a PS Sprawdź PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert2905 Zgłoś #14 Napisano 17 Lutego 2011 GURAL, Wielkie dzięki programik działa pin mam odczytany ale nie mogę coś zakodować nowych kluczyków. Robiłem jak w tej instrukcji Wchodzisz w key lerningWybierasz na górze model swojego samochodu w miejsce login wpisujesz PIN do immo w 2 pozycji ilość kluczy jaka chcesz mieć łącznie ze starym czyli w twoim przypadku 2 Wyciągasz stary klucz wkładasz nowy i dajesz ok powinno się zaadoptować i masz 2 kluczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlosek11 Zgłoś #15 Napisano 25 Lutego 2011 panowie ja mam tak samo z tym programem vag comander jak kolega Robert 2905 pomocy ): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert2905 Zgłoś #16 Napisano 29 Marca 2011 odświeżam temat ponieważ jeszcze do końca nie rozwiązałem mojego problemu. Pozostało mi tylko zakodować kluczyki. Robie tak jak w tej instrukcji Wchodzisz w key lerningWybierasz na górze model swojego samochodu w miejsce login wpisujesz PIN do immo w 2 pozycji ilość kluczy jaka chcesz mieć łącznie ze starym czyli w twoim przypadku 2 Wyciągasz stary klucz wkładasz nowy i dajesz ok powinno się zaadoptować i masz 2 kluczyk tylko niestety kluczyki nie chcą się zakodować . Czy do kodowania kluczyków potrzebny jest jeden zakodowany?? nie posiadam żadnego zakodowanego kluczyka. Czy PIN ECU i licznika musi być taki sam ?? ja mam dwa różne może w tym tkwi problem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #17 Napisano 3 Kwietnia 2011 odświeżam temat ponieważ jeszcze do końca nie rozwiązałem mojego problemu. Pozostało mi tylko zakodować kluczyki. Robie tak jak w tej instrukcji tylko niestety kluczyki nie chcą się zakodować . Czy do kodowania kluczyków potrzebny jest jeden zakodowany?? nie posiadam żadnego zakodowanego kluczyka. Czy PIN ECU i licznika musi być taki sam ?? ja mam dwa różne może w tym tkwi problem ?? Masz kabelek KKL? Spróbuj wg. instrukcji z posta nr 2 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74808 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert2905 Zgłoś #18 Napisano 3 Kwietnia 2011 niestety nie mam, ale i tak zamierzam kupić wiec chyba zaraz zamówię i spróbuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
levis Zgłoś #19 Napisano 15 Listopada 2011 Czy mógłbym uzyskać informację, która komórka odpowiada za stan aktywnego IMMO w pamięci EEPROM sterownika EDC15x? Mam can commandera ale niestety nie mogę połączyć się z zegarami i dopisać klucza ale mogę połączyć się z ECU, natomiast tu nie działa klawisz IMMO OFF. Mogę zapisać EEPROM i go wgrać ale nie wiem, która komórka odpowiada za stan IMMO. Auto to co prawda nie Passat ale Audi A4 ale sterownik ECU jest dokładnie ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy_lis Zgłoś #20 Napisano 15 Listopada 2011 sterownik ECU jest dokładnie ten sam. a z kad to wiesz? jaki jest ten sterownik ECU - napisz cos wiecej o nim. jakie zegary masz ze nie mozesz odczytac pinu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach