Skocz do zawartości
Robert2905

Wyłaczony immobiliser

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w aucie mam jakoś ominięty immo lub wyłączony. Auto posiada tylko jeden kluczyk i to w dodatku dorobiony, nie ma w nim transpondera. Samochód normalnie jeździ i odpala tylko na komputerze pokazuje się napis immobiliser aktywny w j. niemieckim. Posiadam kabel vag tacho oraz nowy transponder. Jak mam włączyć z powrotem immo tak aby dziłało jak oryginalnie ??:dolamam Z góry dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam w aucie mam jakoś ominięty immo lub wyłączony. Auto posiada tylko jeden kluczyk i to w dodatku dorobiony, nie ma w nim transpondera. Samochód normalnie jeździ i odpala tylko na komputerze pokazuje się napis immobiliser aktywny w j. niemieckim. Posiadam kabel vag tacho oraz nowy transponder. Jak mam włączyć z powrotem immo tak aby dziłało jak oryginalnie ??:dolamam Z góry dziekuje.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=96378&highlight=kodowanie i poszukaj tematów o kodowaniu kluczyka i pilota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak łatwo nie będzie, masz albo zainstalowany emulator immo (specjalne urządzonko, na allegro możesz znaleźć fotki i opis), albo zmieniony program w komputerze... z racji na łatwość/dostępność stawiam na rozwiązanie 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak łatwo nie będzie, masz albo zainstalowany emulator immo (specjalne urządzonko, na allegro możesz znaleźć fotki i opis), albo zmieniony program w komputerze... z racji na łatwość/dostępność stawiam na rozwiązanie 1.

 

Chyba rozwiązanie numer 2

toz to zmiana tylko jednej komórki comanderem w edc15 niewiem czy 2004 ma edc15 czy 16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jeśli jest emulator to wystarczy że sie go pozbędę, a jeśli jest coś zmienione w programie to jestem w stanie to przywrócić ?? posiadam kabel Vag tacho ?? czy jest to tak skomplikowane że muszę jechać do elektronika ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli jeśli jest emulator to wystarczy że sie go pozbędę, a jeśli jest coś zmienione w programie to jestem w stanie to przywrócić ?? posiadam kabel Vag tacho ?? czy jest to tak skomplikowane że muszę jechać do elektronika ??

 

zeby sprawdzic czy to emulator czy nie wystarczy wejsc vag-com w instruments 17 skasowac blędy (jak jest błąd "za niski poziom sygnału kluczyka" to nie emulator tylko programowo "wyłączono" immo), potem bloki pomiarowe grupa 22 i jesli w pierwszych 3 kolumnach są 0 i w grupie 23 pierwsze 3 kolumny to 0 to takze znaczy ze w ecu silnika jest wyłączony.

można to prosto przywrócić jezeli posiadasz EDC15 za pomocą vag-comandera, klikasz poprostu immo on/off lub vag-tacho (nie wiem czy sie da bo nie próbowałem) sciągnąc epprom z ecu silnika i zmienic jedną komórkę.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rosiek, sprzedawca jeszcze nie wysłał mi vag tacho i mogę zmienić na vag Commandera, który do tego lepiej wybrać ?? da rade to wszystko zrobić jednym kablem czy potrzebne będą dwa ?? po włączeniu immo chce jeszcze odczytać pin i zakodować dwa kluczyki, jestem w tym zielony wiec wole się upewnić.

Edytowane przez Robert2905

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rosiek, sprzedawca jeszcze nie wysłał mi vag tacho i mogę zmienić na vag Commandera, który do tego lepiej wybrać ?? da rade to wszystko zrobić jednym kablem czy potrzebne będą dwa ?? po włączeniu immo chce jeszcze odczytać pin i zakodować dwa kluczyki, jestem w tym zielony wiec wole się upewnić.

 

vag-commander jest lepszy od vag-tacho ( o ile dziala prawidłowo)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam już kabel ale niestety pojawił się problem. Sterowniki i porty ustawiłem zgodnie z instrukcją na forum. Kabel działa tylko gdy używam polskiego vaga, w commanderze niestety nie chce się połączyć tylko pojawia mi się taki komunikat http://img412.imageshack.us/img412/4466/nowyobrazmapybitowej2r.png

w vag com też nic nie mogę zrobić http://img190.imageshack.us/img190/6889/25728404.jpg . Jest to wina kabla czy złe sterowniki?? Instalowałem już różne wersje. Kabel jest Viakena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam już kabel ale niestety pojawił się problem. Sterowniki i porty ustawiłem zgodnie z instrukcją na forum. Kabel działa tylko gdy używam polskiego vaga, w commanderze niestety nie chce się połączyć tylko pojawia mi się taki komunikat http://img412.imageshack.us/img412/4466/nowyobrazmapybitowej2r.png

w vag com też nic nie mogę zrobić http://img190.imageshack.us/img190/6889/25728404.jpg . Jest to wina kabla czy złe sterowniki?? Instalowałem już różne wersje. Kabel jest Viakena.

pytanie do kolegi RICARDO i w innym dziale powinno być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam już kabel ale niestety pojawił się problem. Sterowniki i porty ustawiłem zgodnie z instrukcją na forum. Kabel działa tylko gdy używam polskiego vaga, w commanderze niestety nie chce się połączyć tylko pojawia mi się taki komunikat http://img412.imageshack.us/img412/4...ybitowej2r.png

w vag com też nic nie mogę zrobić http://img190.imageshack.us/img190/6889/25728404.jpg . Jest to wina kabla czy złe sterowniki?? Instalowałem już różne wersje. Kabel jest Viakena.

Po pierwsze dostałeś nie działającą wersję programu k+can commander, ciężko znaleźć dobrą wersję.

A po drugie na tym kablu większość VAG COM-ów nie działa. Do typowej diagnostyki musisz zakupić KKL-a

PS

Sprawdź PW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GURAL, Wielkie dzięki programik działa pin mam odczytany ale nie mogę coś zakodować nowych kluczyków. Robiłem jak w tej instrukcji

Wchodzisz w key lerning

Wybierasz na górze model swojego samochodu

w miejsce login wpisujesz PIN do immo

w 2 pozycji ilość kluczy jaka chcesz mieć łącznie ze starym czyli w twoim przypadku 2

Wyciągasz stary klucz wkładasz nowy i dajesz ok

powinno się zaadoptować i masz 2 kluczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ja mam tak samo z tym programem vag comander jak kolega Robert 2905

pomocy ):

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżam temat ponieważ jeszcze do końca nie rozwiązałem mojego problemu. Pozostało mi tylko zakodować kluczyki. Robie tak jak w tej instrukcji

Wchodzisz w key lerning

Wybierasz na górze model swojego samochodu

w miejsce login wpisujesz PIN do immo

w 2 pozycji ilość kluczy jaka chcesz mieć łącznie ze starym czyli w twoim przypadku 2

Wyciągasz stary klucz wkładasz nowy i dajesz ok

powinno się zaadoptować i masz 2 kluczyk

 

tylko niestety kluczyki nie chcą się zakodować . Czy do kodowania kluczyków potrzebny jest jeden zakodowany?? nie posiadam żadnego zakodowanego kluczyka. Czy PIN ECU i licznika musi być taki sam ?? ja mam dwa różne może w tym tkwi problem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odświeżam temat ponieważ jeszcze do końca nie rozwiązałem mojego problemu. Pozostało mi tylko zakodować kluczyki. Robie tak jak w tej instrukcji

 

tylko niestety kluczyki nie chcą się zakodować . Czy do kodowania kluczyków potrzebny jest jeden zakodowany?? nie posiadam żadnego zakodowanego kluczyka. Czy PIN ECU i licznika musi być taki sam ?? ja mam dwa różne może w tym tkwi problem ??

Masz kabelek KKL? Spróbuj wg. instrukcji z posta nr 2 =>http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74808

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie mam, ale i tak zamierzam kupić wiec chyba zaraz zamówię i spróbuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbym uzyskać informację, która komórka odpowiada za stan aktywnego IMMO w pamięci EEPROM sterownika EDC15x?

Mam can commandera ale niestety nie mogę połączyć się z zegarami i dopisać klucza ale mogę połączyć się z ECU, natomiast tu nie działa klawisz IMMO OFF. Mogę zapisać EEPROM i go wgrać ale nie wiem, która komórka odpowiada za stan IMMO.

Auto to co prawda nie Passat ale Audi A4 ale sterownik ECU jest dokładnie ten sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sterownik ECU jest dokładnie ten sam.

a z kad to wiesz?

jaki jest ten sterownik ECU - napisz cos wiecej o nim.

jakie zegary masz ze nie mozesz odczytac pinu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności