Skocz do zawartości
dockers

Sterownik pompy ABS - jak podmienić, wymienić ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czytam sporo o tym, że sterownik ABSu lubi się psuć.

Ponieważ jestem zielony z motoryzacji mam pytania.

Jak mogę sprawdzić, jaki mam model sterownika ?

Czy jest to element zintegrowany z pompą czy można kupić sam sterownik ?

Czytałem, że można go podmienić, ale nie wiem jak to zrobić

(która to jest ta część)

Mój problem polega prawdopodobnie w sterowniku pompy ABSu. Trzy sygnały dźwiękowe i świecące kontrolki ABSu i wykrzykniku.

Czytałem, że właśnie w sterowniku może leżeć przyczyna. Komputer nie ma komunikacji z ABSem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...podepne się do tematu, może ktoś odpisze coś bo post wskoczy na "góre" :D:D

 

ojciec ma w swoim vw ten sam problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, czytam sporo o tym, że sterownik ABSu lubi się psuć.

Ponieważ jestem zielony z motoryzacji mam pytania.

 

Jak mogę sprawdzić, jaki mam model sterownika ?

Czy jest to element zintegrowany z pompą czy można kupić sam sterownik ?

 

Czytałem, że można go podmienić, ale nie wiem jak to zrobić

(która to jest ta część)

 

 

Mój problem polega prawdopodobnie w sterowniku pompy ABSu. Trzy sygnały dźwiękowe i świecące kontrolki ABSu i wykrzykniku.

 

Czytałem, że właśnie w sterowniku może leżeć przyczyna. Komputer nie ma komunikacji z ABSem.

 

Cześć, też miałem niedawno problem z brakiem komunikacji ze sterownikiem ABS/ESP. Popsuł się sterownik, wymieniłem go i teraz wszystko działa jak dawniej. Na Allegro są oferty naprawy sterowników za 250-300zł, ale warto szukać całych pomp używanych bo nieraz jest taniej niż wołają za naprawę. Ja na przykład kupiłem pompę taką jak potrzebowałem za 100zł:), więc lepiej wyszedłem na tym niż gdybym miał wysyłać sterownik do naprawy.