Skocz do zawartości
trafyc

Przeladowanie turbiny, a zuzycie oleju, EGR

Rekomendowane odpowiedzi

Czy przeladowanie turbiny (zawieszone kierownice) moze powodowac zwiekszone zuzycie oleju???:confused:

Mialem blad p1550 i notlauf wiec probowalem auto przegonic na trasie ok 300km, ostre bootowanie i passek nawet rozpedzalo sie do 170km/h po paru km jazdy i nie lapal notlaufu, ale tubina wciaz ma przeladowanie w pewnym zakresie obrotow, no i to zuzycie oleju, po miescie jezdze 2 tydzien z tym bledem i nie zauwazyle zuzycia oleju.

Czyscilem rowniez EGR i zmienilem N18, bo jezdzilem z wypietym N18 bo byl walniety, chyba ze to on bruzdzi??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się ostro butuje powyżej 120km/h to norma że silnik łyknie sobie trochę oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no moj sobie dosc zdrowo lyknal oleju, dlatego zastanawialem sie czy przeladowanie turbiny nie zaostrzylo mu apetytu.....a swoja droga bede rozbieral turbine do czyszczenia kierownic, wiec moze warto pomyslec o wymianie uszczelnien turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to w Twoim silniku turbina ma zmienną geometrię??coś mi się wydaje ze ta dmuchawka nie ma kierownic....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to w Twoim silniku turbina ma zmienną geometrię??coś mi się wydaje ze ta dmuchawka nie ma kierownic....

 

ma zmienna, AHU nie ma.

 

pozdro

 

Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa to sorki zmyłka z mojej strony;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma zmienna, AHU nie ma.

 

Dokładnie, AHH to wogóle dziwny silnik, ciężko zrozumieć co inżynierzy VW mieli na myśli tworząc taką konstrukcję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jego bardziej chyba stworzyli ekonomisci, szybciej bylo robic dwa takie same silniki tj 110kM i 90kM, a slabszego zdlawic na wtryskach niz bawic sie w rozne turbiny i osprzet :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko że pompa to tam jest troche lepsza jak w 110 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czołem,

czy ktoś we wrocku może mi pożyczyć na chwilę zawór n75 i n18? chciałbym sprawdzić, co mi bruździ, bo od 2 miesiecy jezdze bez mocy po autostradzie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności