trafyc Zgłoś #1 Napisano 14 Kwietnia 2009 Czy przeladowanie turbiny (zawieszone kierownice) moze powodowac zwiekszone zuzycie oleju??? Mialem blad p1550 i notlauf wiec probowalem auto przegonic na trasie ok 300km, ostre bootowanie i passek nawet rozpedzalo sie do 170km/h po paru km jazdy i nie lapal notlaufu, ale tubina wciaz ma przeladowanie w pewnym zakresie obrotow, no i to zuzycie oleju, po miescie jezdze 2 tydzien z tym bledem i nie zauwazyle zuzycia oleju. Czyscilem rowniez EGR i zmienilem N18, bo jezdzilem z wypietym N18 bo byl walniety, chyba ze to on bruzdzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #2 Napisano 14 Kwietnia 2009 Jak się ostro butuje powyżej 120km/h to norma że silnik łyknie sobie trochę oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #3 Napisano 14 Kwietnia 2009 no moj sobie dosc zdrowo lyknal oleju, dlatego zastanawialem sie czy przeladowanie turbiny nie zaostrzylo mu apetytu.....a swoja droga bede rozbieral turbine do czyszczenia kierownic, wiec moze warto pomyslec o wymianie uszczelnien turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #4 Napisano 14 Kwietnia 2009 a to w Twoim silniku turbina ma zmienną geometrię??coś mi się wydaje ze ta dmuchawka nie ma kierownic.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel.wro Zgłoś #5 Napisano 14 Kwietnia 2009 a to w Twoim silniku turbina ma zmienną geometrię??coś mi się wydaje ze ta dmuchawka nie ma kierownic.... ma zmienna, AHU nie ma. pozdro Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #6 Napisano 14 Kwietnia 2009 aaa to sorki zmyłka z mojej strony;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #7 Napisano 14 Kwietnia 2009 ma zmienna, AHU nie ma. Dokładnie, AHH to wogóle dziwny silnik, ciężko zrozumieć co inżynierzy VW mieli na myśli tworząc taką konstrukcję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trafyc Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2009 jego bardziej chyba stworzyli ekonomisci, szybciej bylo robic dwa takie same silniki tj 110kM i 90kM, a slabszego zdlawic na wtryskach niz bawic sie w rozne turbiny i osprzet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2009 tylko że pompa to tam jest troche lepsza jak w 110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #10 Napisano 8 Czerwca 2009 czołem, czy ktoś we wrocku może mi pożyczyć na chwilę zawór n75 i n18? chciałbym sprawdzić, co mi bruździ, bo od 2 miesiecy jezdze bez mocy po autostradzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach