Skocz do zawartości
maciek-s

Czujnik w rurze plastikowej pod grodzią

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak nazywa się czujnik, znajdujący się w plastikowej rurze powietrza, co idzie pod grodzią i jakie jest jego oznaczenie.

W innym wątku pytałem się czy ten czujnik jest taki sam w 3B i w 3BG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak się zastanawiam czy chdziło Ci o:

14 --- Przetwrnik Ciśnienia - 1H0 906 627

13A --- czujnik Ciśnienia - 038 906 051

13 --- sensor temperatury - 028 906 051

bc1bf92722dd0846med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N18-czujnik ciśnienia doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N18 to przetwornik (zaworek) sterujący EGR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak się zastanawiam czy chdziło Ci o:

14 --- Przetwrnik Ciśnienia - 1H0 906 627

13A --- czujnik Ciśnienia - 038 906 051

13 --- sensor temperatury - 028 906 051

bc1bf92722dd0846med.jpg

 

Jakiego silnika dotyczy ten schemat?

Jakie ma oznaczenie: Gxx ?

No i czy ten czujnik jest taki sam w silniku ATJ i AWX?

 

Nxx - oznaczenie zaworów;

Gxx - oznaczenie czujników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakiego silnika dotyczy ten schemat?

 

Etka mowi ze to dotyczy ATJ, AVG, AFN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapewne jest to czujnik ciśnienia doładowania i temperatury w rurze dolotowej jest to jeden zespolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O właśnie Nowoa. To miałem na myśli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Etka mowi ze to dotyczy ATJ, AVG, AFN

 

Czy ten czujnik ciśnienia doładowania i temperatury w rurze dolotowej jest taki sam w ATJ i AWX???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem, że w katalogach występują dwa rodzaje tych czujników ja dziś sprawdze w AFN i podam nr. i poprośmy kolegów by posprawdzali w swoich ATJ i AWX, wtedy porównamy i sprawa sie wyjaśni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, a powiedzcie mi co może powodować uszkodzenie tej gumy która tutaj na rysunku jest oznaczona nr (6). I która łączy EGR z rurą oznaczoną tutaj numerem (8)...

 

jakiś czas temu zauważyłem że u mnie jest ona sparciała... dzisiaj jak zobaczyłem pod silnik to była pęknięta... Więc ją wymieniłem... Zastanawiam się czy może mieć to związek z z problemem z którym się męczyłem od jakiś 3 dni... Mianowicie jak jechałem na równych obrotach np. 3400rpm. To czasami czułem na trasie tak jakby mi samochód szarpał. Co prawda to było leciutkie szarpanie aczkolwiek odczuwalne i irytujące... Jutro jadę w trasę i będę mógł sprawdzić czy to miało z tym związek aczkolwiek, jeśli ktoś może mi podpowiedzieć co mogło spowodować pęknięcie tej gumy oraz do czego mogłoby doprowadzić poruszanie się samochodem z takim pęknięciem... Będę wdzięczny jak ktoś mi powie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pęknięcie tego węża-kolanka powoduje, że ciśnienie, które wytworzy turbina, ucieknie przez tą nieszczelność. Niczym to nie grozi, ale samochód nie osiągnie pełnej mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności