maciek-s Zgłoś #1 Napisano 23 Stycznia 2009 Witam. Jak nazywa się czujnik, znajdujący się w plastikowej rurze powietrza, co idzie pod grodzią i jakie jest jego oznaczenie. W innym wątku pytałem się czy ten czujnik jest taki sam w 3B i w 3BG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #2 Napisano 23 Stycznia 2009 tak się zastanawiam czy chdziło Ci o: 14 --- Przetwrnik Ciśnienia - 1H0 906 627 13A --- czujnik Ciśnienia - 038 906 051 13 --- sensor temperatury - 028 906 051 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki1906 Zgłoś #3 Napisano 24 Stycznia 2009 N18-czujnik ciśnienia doładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #4 Napisano 24 Stycznia 2009 N18 to przetwornik (zaworek) sterujący EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #5 Napisano 24 Stycznia 2009 tak się zastanawiam czy chdziło Ci o:14 --- Przetwrnik Ciśnienia - 1H0 906 627 13A --- czujnik Ciśnienia - 038 906 051 13 --- sensor temperatury - 028 906 051 Jakiego silnika dotyczy ten schemat? Jakie ma oznaczenie: Gxx ? No i czy ten czujnik jest taki sam w silniku ATJ i AWX? Nxx - oznaczenie zaworów; Gxx - oznaczenie czujników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #6 Napisano 24 Stycznia 2009 Jakiego silnika dotyczy ten schemat? Etka mowi ze to dotyczy ATJ, AVG, AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #7 Napisano 24 Stycznia 2009 zapewne jest to czujnik ciśnienia doładowania i temperatury w rurze dolotowej jest to jeden zespolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki1906 Zgłoś #8 Napisano 24 Stycznia 2009 O właśnie Nowoa. To miałem na myśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #9 Napisano 24 Stycznia 2009 Etka mowi ze to dotyczy ATJ, AVG, AFN Czy ten czujnik ciśnienia doładowania i temperatury w rurze dolotowej jest taki sam w ATJ i AWX??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #10 Napisano 25 Stycznia 2009 wiem, że w katalogach występują dwa rodzaje tych czujników ja dziś sprawdze w AFN i podam nr. i poprośmy kolegów by posprawdzali w swoich ATJ i AWX, wtedy porównamy i sprawa sie wyjaśni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nielat Zgłoś #11 Napisano 1 Kwietnia 2009 No właśnie, a powiedzcie mi co może powodować uszkodzenie tej gumy która tutaj na rysunku jest oznaczona nr (6). I która łączy EGR z rurą oznaczoną tutaj numerem (8)... jakiś czas temu zauważyłem że u mnie jest ona sparciała... dzisiaj jak zobaczyłem pod silnik to była pęknięta... Więc ją wymieniłem... Zastanawiam się czy może mieć to związek z z problemem z którym się męczyłem od jakiś 3 dni... Mianowicie jak jechałem na równych obrotach np. 3400rpm. To czasami czułem na trasie tak jakby mi samochód szarpał. Co prawda to było leciutkie szarpanie aczkolwiek odczuwalne i irytujące... Jutro jadę w trasę i będę mógł sprawdzić czy to miało z tym związek aczkolwiek, jeśli ktoś może mi podpowiedzieć co mogło spowodować pęknięcie tej gumy oraz do czego mogłoby doprowadzić poruszanie się samochodem z takim pęknięciem... Będę wdzięczny jak ktoś mi powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #12 Napisano 1 Kwietnia 2009 Pęknięcie tego węża-kolanka powoduje, że ciśnienie, które wytworzy turbina, ucieknie przez tą nieszczelność. Niczym to nie grozi, ale samochód nie osiągnie pełnej mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach