alan Zgłoś #1 Napisano 15 Grudnia 2008 Wymienilem jakis czas temu czujnik temperatury cieczy ( VAG wyrzucal blad czujnika ), po wymianie i skasowaniu bledu pojawil sie nowy problem. Otoz zauwazylem, ze silnik bardzo dlugo sie nagrzewa. Pomimo przejechania ok 30 km temp na tablicy wyglada tak: Wczesniej wskazowka temp silnika stala idealnie na 90st. Dodam ze sporadycznie zdarzy aby temp podskoczyla do "niemal" 90 st - ( stanie w korku) , ale ku mojemu zdziwieniu temp wyraznie spada gdy wlacze ogrzewanie wnetrza kabiny. Czy to typowy objaw uszkodzonego termostatu ? Wszystko zaczelo sie od momentu wymiany czujnika G62... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
molo Zgłoś #2 Napisano 15 Grudnia 2008 termostat na bank Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alan Zgłoś #3 Napisano 15 Grudnia 2008 Zapytam dalej... czy wymiana termostatu jest bardzo klopotliwa ? Musze demontowac pompe wody ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek Zgłoś #4 Napisano 15 Grudnia 2008 Nie jest. Nie musisz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #5 Napisano 16 Grudnia 2008 Ostatnio w swoim AFN wymieniałem termostat niespodziewal sie ze to takie proste na forum jest gdzies opis ale wystaczy zdjac oslony oczywiscie wjechac np. na kanal oskrecic 2 srubki kluczem imbosowym od spodu jest bardzo dobry dostep. Najpierw spuscic plyn przy chlodniczy jest zaworek przy chłodnicy oraz wystarczy 0,5m rurki o średnicy 10mm do sposzczenia plyny. Dokłanie po wymianie termostatu zalełem 5,5 litra plynu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #6 Napisano 16 Grudnia 2008 na forum jest gdzies opis LINK _zamkniety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach