Skocz do zawartości
Gość clayron

Obudowa skrzyni - problem

Rekomendowane odpowiedzi

Gość clayron

Witam,

 

Muszę niestety wymienić skrzynię - poszedł synchronizator jedynki, dostałem okazyjnie skrzynkę w bardzo dobrym stanie ma tylko jeden feler brakuje ucha mocującego ją do przedniej poduszki silnika (dzwon) i stąd moje pytanie czy przekładać obudowę czy nie ma to za dużego znaczenia?

 

pozdrawiam

clayron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

clayron ;

Wydaje mi się , że zmiana korpusu skrzyni na inny do prostych nie należy.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Korpus dzieli sie na 2 czesci z tego co pamietam,a masz ulamany ten tylny,czy ten od silnka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość clayron

urwane jest dokladnie to co w kółku w załączniku

skrzynia.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba musiałbyś przełożyć samą obudowę sprzęgła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko obudowy stanowią zwykle jeden niespecjalnie zamienny komplet - nie koniecznie musi pasowac osiowosc osadzenia łozysk itd. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pani Etka mówi, że dla wszystkich skrzyń manualnych 5b oprócz oznaczonej kodem CCM obudowa sprzęgła jest taka sama. ale ile jest pracy z jej przełożeniem tego nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potem skrzynia się sypła i wymieniłem do tego ucha też jest przymocowana górna śruba rozrusznika, jak byś miał specjalnie skrzynię ściągać aby to wymienić to się nie opłaca, ale jak i tak musisz to ściągać to warto wymienić dla spokojności jak ja to mówię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie koledzy nie chce zakładac nowego tematu, pozwolę sobie zapytać tutaj.

Musze wymienic skrzynie coś z trybami... moja skrzynia o oznaczeniu CGY, udało sie i dorwałem rowniez taką o oznaczeniu CGY. Z tym ze w transporcie urwało sie jedno oczko znajdujące sie na samym dole patrząc pod auto.

Tutaj foto:

dsc01235poprawzb6.th.jpg

dsc01236rm8.th.jpg

Patrzyłem pod auto( jeszcze nie wyciągałem ze swojego skrzyni) i uchwyt ten jest wolny, nie przechodzi przez niego żadna śruba, styka sie jedynie z uszczelką od str. silnika, miski.

 

Czy mogę zakładać tak bez tego uchwytu, czy jechać na spawanie aluminium?

Spełnia on jakąs ważniejszą role?

 

Czekam na szybką odp, pozdraVWiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli nie przechodzi przez to zadna sruba to zostaw jak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bubu_24

Witeczka!!

 

Pozwolę również podpiąć się pod temat. W moim potworze coś nie tak pracuje przy I biegu-gdy auto się toczy słychać zgrzytanie... czytałem trochę o tym i ..nic nie doczytałem. O co chodzi w tym przypadku? Miał któryś z kolegów taki problem? Korci mnie aby wydłubać skrzynkę i pobawić się w puzzle, ale odradzają mi..

Każda odp. mile widziana.

Pozdro.

ps mi też urwało się to samo ucho co autorowi tematu-przyczyną było odkręcenie dolnej i pęknięcie górnej szpilki, silnik opadł i ciach. Uzupełniłem dwie szpilki(trzymające rozrusznik) i jest git-myślę,że to ucho bardziej przytrzymuje poduszkę niż silnik i nie powinno mieć wpływu na resztę, aczkolwiek po coś ktoś je odlał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

Z tego ,co się doczytałem to w B3 problem ze zgrzytami w skrzyni na pierwszym biegu jest "dość popularny" , cały czas śledzę posty na ten temat z nadzieją że ktoś rozbierze swoją skrzynię i po naprawie opisze jakie poniósł koszty . sam jeżdżę juz od około roku ruszając z drugiego biegu i odkładam wymianę skrzyni do czasu aż padnie sprzęgło.

pozdrawaiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość clayron

No i rozgrzebałem swoją skrzynkę - problemem okazał się banał... sprężyna widełek wstecznego pękła i przy ruszaniu z jedynki zębatki obu trybów zbliżały się do siebie na tyle że charczało przy ruszaniu. Ale co się naszarpałem z tymi śrubami od lewej łapy silnika to moje. Ma ktoś na to jakiś patent szczególnie na dokręcenie dolnej śruby, tej która uparcie chowa się za poduszkę? Od siebie dodam że im wyżej silnik tym mniejsze problemy z wyjęciem skrzynki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności