Kosmy Zgłoś #21 Napisano 20 Maja 2010 Witam mam kłopot w moim samochodzie sa trzy gniazda zapalniczek jedna w bagażniku, druga na koncu tunelu a trzecia pod konsola radia i ta własnie nie działa przypuszczam że wszystkie są na jednym bezpieczniku więc jako moze być powód że jedno gniazdo jest bez prądu? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #22 Napisano 20 Maja 2010 kurcze to proste ona jest na zaczepach zrobie jutro zdjecia i posle wam na adres meilowy Wojtek a możesz wrzucić w temat może więcej osób skorzysta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #23 Napisano 20 Maja 2010 Witam mam kłopot w moim samochodzie sa trzy gniazda zapalniczek jedna w bagażniku, druga na koncu tunelu a trzecia pod konsola radia i ta własnie nie działa przypuszczam że wszystkie są na jednym bezpieczniku więc jako moze być powód że jedno gniazdo jest bez prądu? pozdrawiam Nie mam pewności ale one nie są chyba na jednym bezpieczniku, napewno gniazdo w bagażniku jest na innym bezpieczniku niż gniazdo w konsoli z przodu. Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki 5 minut roboty i powinieneś znaleźć, jak nie to może się kostka z kablami wypieła (wątpię) i tak na przyszłość bezpiecznik od gniazada w bagażniku masz pod osłoną nad nogami kierowcy, trzeba ją zdjąć i tam jest między innymi bezpiecznik od gniazda w bagażniku ---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:17 ---------- Wojtek a możesz wrzucić w temat może więcej osób skorzysta. Panowie zdjęć nie mam, ale trzeba to zrobić tak: 1. odkręcamy dwie śruby pod zaślepkami po obydwu stronach tunelu, siedzenia na maksa do tyłu i znajdziecie zaślepki, śruby to normalna 8. 2. z wyczuciem odginamy plasti od dołu, żeby przednia część tunelu rozdzieliła się od drugiej, robimy tak z obu stron - musi, powtarzam, musi się rozdzielić, wymieniałem tak żarówki w passacie z manualną skrzynią jak i z automatem. 3. Podnosimy przednią część tunelu do góry, wcześniej odpinamy ramkę z mieszkiem i ją przewlekamy przez otwór, żeby wyjąć tunel a mieszek z gałką został. 4. Odpinamy kostkę od popielniczki i wyjmujemy tunel 5, oddzielamy popielniczkę od reszty tunelu 6. za pomocą płaskiego śrubokręta, lub kolca, podwadzamy dwa pieski trzymające blaszaną część zapalniczki w pomarańczowym plastiku, blaszana część wyjdzie do góry 7 Jak wyjmiemy część blaszaną, to pomarańczowy plastik trzyma sie na 2 pieskach do obudowy popielniczki, płaski śrubokręt i pomarańczowy plastik wychodzi z obudową żarówki. 8 rozbieramy obudowę żarówki, wyjmujemy ją, wsadzamy nową i składamy wszystko do kupy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #24 Napisano 20 Maja 2010 jedna w bagażniku, druga na koncu tunelu A-- Bezpiecznik gniazda I w bagażniku, 20A B-- Bezpiecznik gniazda II w bagażniku, 20A trzecia pod konsola radia i ta własnie nie działa przypuszczam 33 -- 15 -- Zapalniczka co gdzie już widziałeś http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=14836#post14836 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #25 Napisano 20 Maja 2010 Sławek dzięki, postaram się zrobić manuala jak będę rozkręcał (popielniczka mi wpadła). Zdjęcia wkleję w temat. Marcin wiedziałem że są osobne bezpieczniki. Ale nie pamiętałem gdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #26 Napisano 20 Maja 2010 a ktoś wie jak ręczny wyciągnąć? lub też czy da się samą osłonę zdjąć, bo mam już skórzany, a przyda się wymienić jak tunel itp. to wiem, tylko o ten ręczny chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #27 Napisano 20 Maja 2010 ak tunel itp. to wiem, tylko o ten ręczny chodzi. ale co ręczny?? całą rączkę?? Jak tak, to odkręcasz te dwie śruby łączące przód tunelu z tyłem, potem panel z zapalniczką i popielniczką z tyłu tunelu, potem z tyłu za tym panelem widać 2 nakrętki duże, chyba 17 albo i większy klucz, wykręcasz, potem jeszcze jedna taka nakrętka bardziej po środku, podnosisz podłokietnik, wyjmujesz większą i mniejszą kieszonkę (albo zmieniarkę, zależy co tam masz, ewentualnie jeszcze moduł od zestawu głośnomówiącego i wtedy widzisz i odkręcasz za pomocą przedłużki tą 3 nakrętke. Wyjmujesz tylną część tunelu (ręczny zaciągnięty, wtedy łatwo wychodzi ten cały plastik. No i teraz już masz dostęp do całego mocowania ręcznego do podłogi samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #28 Napisano 20 Maja 2010 No i teraz już masz dostęp do całego mocowania ręcznego do podłogi samochodu a to lajcik, jak tylko śruby to spoko, z podłokietnikiem sobie poradze, bo już raz wymieniałem cały tunel;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #29 Napisano 23 Maja 2010 (edytowane) Więc tak panowie na bezpieczniku 33 nie jest podpięta zapalniczka pod konsola radia oraz na końcu tunelu, bo po wyjęciu bezpiecznika zapalniczka ma napięcie na końcu tunelu więc by naprawić zapalniczkę pod konsola muszę wyjąć tunel co dalej nie omieszkam się pochwalić Liczyłem ze wczoraj się z tym tematem uporam ale nie wyszło rodzinka zagospodarowała mi czas 25.05.2010 Temat rozwiązany przy zakładaniu blokady skrzyni biegów fachowcy nie założyli kostki po zdemontowaniu tunelu i włożeniu kostki wszystko wróciło do normy to nie znaczy że wiem pod jakim bezpiecznikiem jest zapalniczka na końcu tunelu Edytowane 25 Maja 2010 przez Kosmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #30 Napisano 23 Maja 2010 (edytowane) Wczoraj dostałem się do popielniczki za pomocą opisu Sławka i jak zwykle zrobiłem z tej operacji zestaw fotek. Moim celem było zainstalowanie popielniczki na swoje miejsce gdyż spadła z zaczepów. Może komuś się przyda. Opisy wzięte od Sławka. Tak wyglądała u mnie popielniczka przed operacją (wpadła do środka). 1. odkręcamy dwie śruby pod zaślepkami po obydwu stronach tunelu, siedzenia na maksa do tyłu i znajdziecie zaślepki, śruby to normalna 8. 2. z wyczuciem odginamy plasti od dołu, żeby przednia część tunelu rozdzieliła się od drugiej, robimy tak z obu stron - musi, powtarzam, musi się rozdzielić, wymieniałem tak żarówki w passacie z manualną skrzynią jak i z automatem. Uważamy na zaczepy pod przednią konsolą. 3. Podnosimy przednią część tunelu do góry, wcześniej odpinamy ramkę z mieszkiem i ją przewlekamy przez otwór, żeby wyjąć tunel a mieszek z gałką został. Uważamy na zaczepy pod przednią konsolą. 4. Odpinamy kostkę od popielniczki i wyjmujemy tunel 5, oddzielamy popielniczkę od reszty tunelu. Ja nie odpinałem popielniczki ponieważ moja popielniczka spadła z zaczepów i tylko w tym celu rozbierałem tunel. 6. za pomocą płaskiego śrubokręta, lub kolca, podwadzamy dwa pieski trzymające blaszaną część zapalniczki w pomarańczowym plastiku, blaszana część wyjdzie do góry. Moje fotki samej popielniczki od spodu (nie odpinałem jej) Ponieważ zwróciłem uwagę na resztki materiałów różnego rodzaju w miejscu ruchów drążka zmiany biegów potraktowałem przy okazji te miejsce smarem. Edytowane 23 Maja 2010 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #31 Napisano 24 Maja 2010 na bezpieczniku 33 nie jest podpięta zapalniczka pod konsola radia to może ktoś kombinował u Ciebie przy skrzynce, u mnie po wyjęciu bezpiecznika 33 zapalniczka pod radiem przestaje działać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosmy Zgłoś #32 Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) to może ktoś kombinował u Ciebie przy skrzynce, u mnie po wyjęciu bezpiecznika 33 zapalniczka pod radiem przestaje działać Tego nie mogę sprawdzić bo nie napięcia pod ta zapalniczka a ta na końcu tunelu nie reaguje na wyjecie bezpiecznika 33 więc przypuszczam ze ma inny bezpiecznik 25.05.2010 Temat rozwiązany przy zakładaniu blokady skrzyni biegów fachowcy nie założyli kostki po zdemontowaniu tunelu i włożeniu kostki wszystko wróciło do normy to nie znaczy że wiem pod jakim bezpiecznikiem jest zapalniczka na końcu tunelu Edytowane 25 Maja 2010 przez Kosmy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #33 Napisano 21 Czerwca 2010 Witam. Może ktoś wie gdzie mogę kupić tą diodę do popielniczki??? Oprócz ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #34 Napisano 22 Czerwca 2010 Może ktoś wie gdzie mogę kupić tą diodę do popielniczki??? w passacie b5 nie było montowanej diody podświetlającej przednią popielniczkę, tam jest żarówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamus Zgłoś #35 Napisano 22 Czerwca 2010 czyli mogę ją kupić w każdym sklepie, stacji benzynowej itd??? Ona jest strasznie mała i cięzko wychodzi z plastiku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #36 Napisano 22 Czerwca 2010 czyli mogę ją kupić w każdym sklepie, stacji benzynowej itd??? Ona jest strasznie mała i cięzko wychodzi z plastiku. Co do kupienia jej w sklepie to się zgodzę, jakby sprzedawca nie wiedział o co kaman, to powiedz, że identyczne są np: w podświetleniu całych zegarów w Sprinterze i Lublinie też identyczna jest w podświetleniu pokręteł od ogrzewania w passacie B5 z manualną klimą. Co do ciężkiego wychodzenia, to się nie zgadzam, po rozebraniu jest do niej dobry dostęp i wyjmuje się bezproblemu, w przeciwieństwie do wspomnianej żarówki w podświetleiu pokręteł nawieu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #37 Napisano 22 Czerwca 2010 Heja, jak możesz to wyślij i mi [email protected]:kumple Masz Bez wysyłania :fajny DEMONTAŻ PRZEDNIEJ POPIELNICZKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cekja Zgłoś #38 Napisano 2 Sierpnia 2010 Witam. A jak wymontować ramkę z osłona dźwigni zmiany biegów w Passacie B6. Gdybym mógł to zrobić, to dostałbym się do "pierwszej" zapalniczki i od niej pociągnąć kable do CB radia. Może ktoś to demontował. Próbowałem podważać nożem na połączeniu ramki z tunelem, ale boję się, że coś mogę połamać. Swoją drogą te wszystkie zatrzaski tapicerki i inne, moim zdaniem, są zdecydowanie zbyt mocne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #39 Napisano 2 Sierpnia 2010 Witam.A jak wymontować ramkę z osłona dźwigni zmiany biegów w Passacie B6. Gdybym mógł to zrobić, to dostałbym się do "pierwszej" zapalniczki i od niej pociągnąć kable do CB radia. Może ktoś to demontował. Próbowałem podważać nożem na połączeniu ramki z tunelem, ale boję się, że coś mogę połamać. Swoją drogą te wszystkie zatrzaski tapicerki i inne, moim zdaniem, są zdecydowanie zbyt mocne. W dziale do B6 szukaj odpowiedzi, tutaj jest gadka o sprawach dotyczących B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach