Skocz do zawartości
Gość VWpassatTDI

Popielniczka problem.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam kłopot w moim samochodzie sa trzy gniazda zapalniczek jedna w bagażniku, druga na koncu tunelu a trzecia pod konsola radia i ta własnie nie działa przypuszczam że wszystkie są na jednym bezpieczniku więc jako moze być powód że jedno gniazdo jest bez prądu? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurcze to proste ona jest na zaczepach zrobie jutro zdjecia i posle wam na adres meilowy
Wojtek a możesz wrzucić w temat może więcej osób skorzysta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam kłopot w moim samochodzie sa trzy gniazda zapalniczek jedna w bagażniku, druga na koncu tunelu a trzecia pod konsola radia i ta własnie nie działa przypuszczam że wszystkie są na jednym bezpieczniku więc jako moze być powód że jedno gniazdo jest bez prądu? pozdrawiam

 

Nie mam pewności ale one nie są chyba na jednym bezpieczniku, napewno gniazdo w bagażniku jest na innym bezpieczniku niż gniazdo w konsoli z przodu.

Posprawdzaj wszystkie bezpieczniki 5 minut roboty i powinieneś znaleźć, jak nie to może się kostka z kablami wypieła (wątpię) i tak na przyszłość bezpiecznik od gniazada w bagażniku masz pod osłoną nad nogami kierowcy, trzeba ją zdjąć i tam jest między innymi bezpiecznik od gniazda w bagażniku :)

 

---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:17 ----------

 

Wojtek a możesz wrzucić w temat może więcej osób skorzysta.

 

Panowie zdjęć nie mam, ale trzeba to zrobić tak:

1. odkręcamy dwie śruby pod zaślepkami po obydwu stronach tunelu, siedzenia na maksa do tyłu i znajdziecie zaślepki, śruby to normalna 8.

2. z wyczuciem odginamy plasti od dołu, żeby przednia część tunelu rozdzieliła się od drugiej, robimy tak z obu stron - musi, powtarzam, musi się rozdzielić, wymieniałem tak żarówki w passacie z manualną skrzynią jak i z automatem.

3. Podnosimy przednią część tunelu do góry, wcześniej odpinamy ramkę z mieszkiem i ją przewlekamy przez otwór, żeby wyjąć tunel a mieszek z gałką został.

4. Odpinamy kostkę od popielniczki i wyjmujemy tunel

5, oddzielamy popielniczkę od reszty tunelu

6. za pomocą płaskiego śrubokręta, lub kolca, podwadzamy dwa pieski trzymające blaszaną część zapalniczki w pomarańczowym plastiku, blaszana część wyjdzie do góry

7 Jak wyjmiemy część blaszaną, to pomarańczowy plastik trzyma sie na 2 pieskach do obudowy popielniczki, płaski śrubokręt i pomarańczowy plastik wychodzi z obudową żarówki.

8 rozbieramy obudowę żarówki, wyjmujemy ją, wsadzamy nową i składamy wszystko do kupy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jedna w bagażniku,
druga na koncu tunelu

A-- Bezpiecznik gniazda I w bagażniku, 20A

B-- Bezpiecznik gniazda II w bagażniku, 20A

trzecia pod konsola radia i ta własnie nie działa przypuszczam

33 -- 15 -- Zapalniczka

co gdzie już widziałeś http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=14836#post14836

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sławek dzięki, postaram się zrobić manuala jak będę rozkręcał (popielniczka mi wpadła). Zdjęcia wkleję w temat. Marcin wiedziałem że są osobne bezpieczniki. Ale nie pamiętałem gdzie. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ktoś wie jak ręczny wyciągnąć? lub też czy da się samą osłonę zdjąć, bo mam już skórzany, a przyda się wymienić;)

jak tunel itp. to wiem, tylko o ten ręczny chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ak tunel itp. to wiem, tylko o ten ręczny chodzi.

ale co ręczny?? całą rączkę??

Jak tak, to odkręcasz te dwie śruby łączące przód tunelu z tyłem, potem panel z zapalniczką i popielniczką z tyłu tunelu, potem z tyłu za tym panelem widać 2 nakrętki duże, chyba 17 albo i większy klucz, wykręcasz, potem jeszcze jedna taka nakrętka bardziej po środku, podnosisz podłokietnik, wyjmujesz większą i mniejszą kieszonkę (albo zmieniarkę, zależy co tam masz, ewentualnie jeszcze moduł od zestawu głośnomówiącego i wtedy widzisz i odkręcasz za pomocą przedłużki tą 3 nakrętke.

Wyjmujesz tylną część tunelu (ręczny zaciągnięty, wtedy łatwo wychodzi ten cały plastik.

No i teraz już masz dostęp do całego mocowania ręcznego do podłogi samochodu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i teraz już masz dostęp do całego mocowania ręcznego do podłogi samochodu

a to lajcik, jak tylko śruby to spoko, z podłokietnikiem sobie poradze, bo już raz wymieniałem cały tunel;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak panowie na bezpieczniku 33 nie jest podpięta zapalniczka pod konsola radia oraz na końcu tunelu, bo po wyjęciu bezpiecznika zapalniczka ma napięcie na końcu tunelu więc by naprawić zapalniczkę pod konsola muszę wyjąć tunel co dalej nie omieszkam się pochwalić Liczyłem ze wczoraj się z tym tematem uporam ale nie wyszło rodzinka zagospodarowała mi czas

25.05.2010 Temat rozwiązany przy zakładaniu blokady skrzyni biegów fachowcy nie założyli kostki po zdemontowaniu tunelu i włożeniu kostki wszystko wróciło do normy to nie znaczy że wiem pod jakim bezpiecznikiem jest zapalniczka na końcu tunelu

Edytowane przez Kosmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem się do popielniczki za pomocą opisu Sławka i jak zwykle zrobiłem z tej operacji zestaw fotek. Moim celem było zainstalowanie popielniczki na swoje miejsce gdyż spadła z zaczepów. Może komuś się przyda. Opisy wzięte od Sławka. Tak wyglądała u mnie popielniczka przed operacją (wpadła do środka).

 

obraz3623.th.jpg obraz3625.th.jpg

 

1. odkręcamy dwie śruby pod zaślepkami po obydwu stronach tunelu, siedzenia na maksa do tyłu i znajdziecie zaślepki, śruby to normalna 8.

 

obraz3627.th.jpg obraz3630.th.jpg obraz3654.th.jpg obraz3655.th.jpg obraz3632.th.jpg obraz3633.th.jpg obraz3634.th.jpg

 

2. z wyczuciem odginamy plasti od dołu, żeby przednia część tunelu rozdzieliła się od drugiej, robimy tak z obu stron - musi, powtarzam, musi się rozdzielić, wymieniałem tak żarówki w passacie z manualną skrzynią jak i z automatem. Uważamy na zaczepy pod przednią konsolą.

 

obraz3635.th.jpg obraz3636.th.jpg obraz3637.th.jpg

3. Podnosimy przednią część tunelu do góry, wcześniej odpinamy ramkę z mieszkiem i ją przewlekamy przez otwór, żeby wyjąć tunel a mieszek z gałką został. Uważamy na zaczepy pod przednią konsolą.

 

obraz3638.th.jpg obraz3639.th.jpg

obraz3651.th.jpg obraz3652.th.jpg obraz3653.th.jpg

 

4. Odpinamy kostkę od popielniczki i wyjmujemy tunel

5, oddzielamy popielniczkę od reszty tunelu. Ja nie odpinałem popielniczki ponieważ moja popielniczka spadła z zaczepów i tylko w tym celu rozbierałem tunel.

6. za pomocą płaskiego śrubokręta, lub kolca, podwadzamy dwa pieski trzymające blaszaną część zapalniczki w pomarańczowym plastiku, blaszana część wyjdzie do góry. Moje fotki samej popielniczki od spodu (nie odpinałem jej)

 

obraz3640.th.jpg obraz3641.th.jpg obraz3642.th.jpg

 

Ponieważ zwróciłem uwagę na resztki materiałów różnego rodzaju w miejscu ruchów drążka zmiany biegów potraktowałem przy okazji te miejsce smarem. :D

 

obraz3645.th.jpg obraz3646.th.jpg obraz3647.th.jpg obraz3648.th.jpg

Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na bezpieczniku 33 nie jest podpięta zapalniczka pod konsola radia

to może ktoś kombinował u Ciebie przy skrzynce, u mnie po wyjęciu bezpiecznika 33 zapalniczka pod radiem przestaje działać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to może ktoś kombinował u Ciebie przy skrzynce, u mnie po wyjęciu bezpiecznika 33 zapalniczka pod radiem przestaje działać

 

Tego nie mogę sprawdzić bo nie napięcia pod ta zapalniczka a ta na końcu tunelu nie reaguje na wyjecie bezpiecznika 33 więc przypuszczam ze ma inny bezpiecznik

25.05.2010 Temat rozwiązany przy zakładaniu blokady skrzyni biegów fachowcy nie założyli kostki po zdemontowaniu tunelu i włożeniu kostki wszystko wróciło do normy to nie znaczy że wiem pod jakim bezpiecznikiem jest zapalniczka na końcu tunelu

Edytowane przez Kosmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może ktoś wie gdzie mogę kupić tą diodę do popielniczki??? Oprócz ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś wie gdzie mogę kupić tą diodę do popielniczki???

 

w passacie b5 nie było montowanej diody podświetlającej przednią popielniczkę, tam jest żarówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mogę ją kupić w każdym sklepie, stacji benzynowej itd??? Ona jest strasznie mała i cięzko wychodzi z plastiku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli mogę ją kupić w każdym sklepie, stacji benzynowej itd??? Ona jest strasznie mała i cięzko wychodzi z plastiku.

 

Co do kupienia jej w sklepie to się zgodzę, jakby sprzedawca nie wiedział o co kaman, to powiedz, że identyczne są np: w podświetleniu całych zegarów w Sprinterze i Lublinie też :D identyczna jest w podświetleniu pokręteł od ogrzewania w passacie B5 z manualną klimą.

Co do ciężkiego wychodzenia, to się nie zgadzam, po rozebraniu jest do niej dobry dostęp i wyjmuje się bezproblemu, w przeciwieństwie do wspomnianej żarówki w podświetleiu pokręteł nawieu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Heja, jak możesz to wyślij i mi [email protected]:kumple

Masz :D Bez wysyłania :fajny

 

 

DEMONTAŻ PRZEDNIEJ POPIELNICZKI

 

demontazprzednijpopieln.jpg

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A jak wymontować ramkę z osłona dźwigni zmiany biegów w Passacie B6.

Gdybym mógł to zrobić, to dostałbym się do "pierwszej" zapalniczki i od niej pociągnąć

kable do CB radia. Może ktoś to demontował.

Próbowałem podważać nożem na połączeniu ramki z tunelem, ale boję się,

że coś mogę połamać.

Swoją drogą te wszystkie zatrzaski tapicerki i inne, moim zdaniem, są zdecydowanie

zbyt mocne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

A jak wymontować ramkę z osłona dźwigni zmiany biegów w Passacie B6.

Gdybym mógł to zrobić, to dostałbym się do "pierwszej" zapalniczki i od niej pociągnąć

kable do CB radia. Może ktoś to demontował.

Próbowałem podważać nożem na połączeniu ramki z tunelem, ale boję się,

że coś mogę połamać.

Swoją drogą te wszystkie zatrzaski tapicerki i inne, moim zdaniem, są zdecydowanie

zbyt mocne.

 

W dziale do B6 szukaj odpowiedzi, tutaj jest gadka o sprawach dotyczących B5 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności