dariush Zgłoś #1 Napisano 13 Grudnia 2009 Witam. Paska mam juz rok i jestem zadowolony z tego auta. Na wiosne tego roku zauwazylem na masce maly odprysk lakieru-przejezdzilem cale lato i bylo ok. Ostatnio gdy zrobilo sie troche zimniej problem ten zaczal sie powiekszac - zauwazylem odchodzacy lakier wkolo dawnego odprysku ale i takrze w innych miejscach:(. Podejrzewam ze moze miec z tym zwiazek sol wszechobecna pora zimowa. Czy jest jakas metoda na problem mojego auta?? Jak naprawic te ubytki lakieru?? Czy w tym przypadku musze udac sie do lakiernika samochodowego?? A moze ktos z was poradzil sobie z takim problemem sam? I najwazniejsze- czy jest dostepny jakis produkt ktory zabezpieczy nasze auta na polska zime?? Z gory dziekuje za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #2 Napisano 13 Grudnia 2009 A odchodzi sam klarlack? Bo jeżeli tak to lakiernik Ci to zrobi.Pryśnie nową warstwę,polerka i będzie OK Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #3 Napisano 13 Grudnia 2009 Odchodzi tylko warstwa bezbarwna. Najpierw widac jak robia sie takie jakby bomble z powietrzem a potem to peka i odpada. Kolor auta zostaje taki sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 13 Grudnia 2009 no to papier 2000 na mokro potem 1500 i polerka i gitara P.S. Zły dział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luke Zgłoś #5 Napisano 13 Grudnia 2009 kolega dariush z nami nie od wczoraj a tematy zaklada w niewlasciwym dziale - regulamin - sie klania, i dzial dla nowych uzytkownikow pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 13 Grudnia 2009 _zlydzial1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur317 Zgłoś #7 Napisano 14 Grudnia 2009 mam ten sam problem z lakierem w swoim passacie, tez kolor czerwony, zaczeło sie od klapy bagażnika i klamek, jak wymienialem przednią szybę to panowie w zakładzie przykleili ja dodatkowo na dwie taśmy do dachu jak oderwałem taśy to zszedł lakier bezbarwny, widzialem też kilka passatów czerwonych gdzie na masce i dachu bezbarwny schodził płatami, coś jest nie tak z passatem w kolorze czerwonym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m16 Zgłoś #8 Napisano 14 Grudnia 2009 Nie jestescie sami. Dla uscislenia - czy mowimy o czyms takim: http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=16406&d=1252248515 ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #9 Napisano 14 Grudnia 2009 Wlasnie tak wyglada u mnie ten schodzacy lakier. U mnie jest to okolo 5 procent powierzchni maski. I jak widac nie jest to tylko problem czerwonych paskow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurczakpl Zgłoś #10 Napisano 14 Grudnia 2009 Prawdopodobnie wasze autka były lakierowane w podrzędnych warsztatach i niedostatecznie zmatowane przed położeniem nowego lakieru.Teraz tylko zmatować całość odpowiedninim papierem ,tam gdzie poważne ubytki do podkładu i polakierować całość bazą i lakierem !Lakieruje 17 lat ! ---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 12:01 ---------- Tak dla ścisłości polerowanie to tylko szkoda czasu i pieniędzy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur317 Zgłoś #11 Napisano 14 Grudnia 2009 mój lakierowany raczej nie był, we wszystkich które widziałem ( a było ich kilka sztuk) lakier zchodził z maski, dachu, klapy bagaznika, oraz klamki ale nie z błotników i drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #12 Napisano 14 Grudnia 2009 Myślę że to jest wina lakieru. Już był rok temu taki temat wprawdzie kolega pytał ile kosztuje naprawa takich ubytków. Ale sprawa dotyczyła także koloru czerwonego KLIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurczakpl Zgłoś #13 Napisano 14 Grudnia 2009 Coś wam powiem.Lakieruje w UK już jakiś czas wcześniej robiłem też w niemczech i uwieżcie mi nie jesteście w stanie określić czy auto było lakierowane czy nie ! Lakierujemy teraz auta z 2009 roku i nawet biorąc auto do roboty okazuje się że auto miało 300 mil przebiegu a był lakierowany zderzak czy błotnik prawdopodobnie coś się uszkodziło w transporcie i serwis czasem maluje nawet nowe autka .Oryginalny lakier nigdy nie będzie schodził płatami ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m16 Zgłoś #14 Napisano 15 Grudnia 2009 Lakieruje w UK już jakiś czas wcześniej robiłem też w niemczech i uwieżcie mi nie jesteście w stanie określić czy auto było lakierowane czy nie !A co w moim przypadku (ten zloty z fotki) bys polecal ?Tylko bezbarwny czy caly dach i maske ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurczakpl Zgłoś #15 Napisano 18 Grudnia 2009 Tylko bezbarwny czy caly dach i maske ? Witam Powiem Ci że nie ma szans wyjść z tego bez pryśnięcia bazą.Widziałem nie jedno cudo i sam lakier narobi Ci tylko niepotrzebnych kosztów i roboty ! Mało tego obawiam się że próbując usunąć uskok łuszczącego się lakieru nie obedzie się bez szlifowania tych miejsc na sucho dyskami 320-tką a co za tym idzie automatycznie podkład mokro na mokro ! Powodzenia i udaj się do w miarę renomowanego warsztatu lakierniczego ! Pozdro ---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:17 ---------- Chyba że chcesz to zrobić po zimie to daj znać,pownienem mieć miejsce już gotowe do takich napraw ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach