bunia23 Zgłoś #1 Napisano 5 Lipca 2008 prosze o porade gdzie siedzi egr bo silnik troche mi sie przydusza chcialem przeczyscic czytałem o tym na forum ale niemam pojecia gdzie to siedzi domyslam sie ze to gdzies za przepustnica prosze o fotki jesli kotos ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 5 Lipca 2008 prosze o porade gdzie siedzi egr bo silnik troche mi sie przydusza chcialem przeczyscic czytałem o tym na forum ale niemam pojecia gdzie to siedzi domyslam sie ze to gdzies za przepustnica prosze o fotki jesli kotos ma bunia23 ; EGR to zawór recyrkulacji spalin , w Twoim silniku nie występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x-ray Zgłoś #3 Napisano 5 Lipca 2008 Czy EGR występuje w silniku AHL? Jeśli tak to proszę o fotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #4 Napisano 5 Lipca 2008 w ahl nie ma egr to benzynka a egr sa w tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #5 Napisano 6 Lipca 2008 aha dziekuje to moze mi ktos powie od czego on sie moze dusic najbardziej jak go rano odpale obroty ma dobre tylko jak raptownie dodam gazu to sie przydusza przewody swiece mam nowe czy to moze byc przepływka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #6 Napisano 6 Lipca 2008 Moze byc przeplywomierz. Odepnij od niego wtyczke, jesli praca silnika sie zmieni znaczy ze przeplywka moze byc ok - jesli nic sie nie zmieni to przeplywka do wymiany. A jak jest z jazda, tez go dusi w czasie jazdy jak wcisniesz gaz czy jest ok? Obroty stabilne czy cos plywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #7 Napisano 6 Lipca 2008 obroty sa stabilne w czasie jazdy nic nie odczuwam tylko na postoju jak dodam raptownie gazu to troche sie przydusza a jak jest zimny to całkiem sie dusi jak dodam raptownie gazu a moze mi ktos polecic gdzie moge kupic jakas dobra przepływke za rozsądne pieniadze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #8 Napisano 6 Lipca 2008 Poczekaj z kupnem czegokolwiek zanim dobrze nie zdiagnozujesz auta. Jesli zauwazyles dodatkowo wieksze spalanie to moze byc walniety czujnik temperatury plynu chlodzacego. Na podstawie odczytow miedzy innymi z niego ECU dostosowuje dawke paliwa. U mnie w poprzednim A3 czujnik ten dzialal - ale zle. Przy 25 st na zewn i 90 na desce przekazywal do ECU minus 50 stopni. Przy takiej temp ECU podawal bardzo duzo paliwa i tak samo jak u Ciebie dlawil sie przy dodawaniu gazu - nie mogl tego spalic, dodatkowo smierdzialo benzyna troche. Takze popatrz na autko troche tez pod tym katem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #9 Napisano 6 Lipca 2008 chciałem sie spytac w którym miejscu siedzi ten czujnik temperatury na palił mi okolo 10 litrów benzynki założyłem gaz i tyle samo pali gazu pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #10 Napisano 6 Lipca 2008 chciałem sie spytac w którym miejscu siedzi ten czujnik temperatury na palił mi okolo 10 litrów benzynki założyłem gaz i tyle samo pali gazu pozdrawiam bunia23 ; Czujnik temperatury cieczy chł. G2/G62 , znajdziesz go z tyłu silnika od strony przegrody czołowej na wysokości akumulatora.Nr kat 078 919 501B niebieski 4-ro pinowy , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #11 Napisano 6 Lipca 2008 dziekuje jutro go wymienie i zobaczymy co bedzie koszt niewielki jak go wymienie to napisze jak sie zachowuje pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #12 Napisano 11 Lipca 2008 wymieniłem czujnik temp cieczy i dalej sie duzi czy ma ktos jeszcze jakies pomysły najbardziej na zimnym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #13 Napisano 11 Lipca 2008 wymieniłem czujnik temp cieczy i dalej sie duzi czy ma ktos jeszcze jakies pomysły najbardziej na zimnym silniku bunia23 ; Trzeba by Passka podłączyć pod VAG-a ,możliwe ,że to przepływka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunia23 Zgłoś #14 Napisano 11 Lipca 2008 podłańczałem i nic nie wykazalo ale tez tak mysle ze to przepływka moze ktos wie gdzie moge kupic za rozsadna cene dobra przepływkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #15 Napisano 11 Lipca 2008 chlopie jedz do mechanika taniej Cie to wyjdzie niz wymiana po koleji wszystkiego co moze byc zepsute Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek8311 Zgłoś #16 Napisano 26 Lutego 2011 mam paska B5 1.9TDI 3BG 2001 typ silnika AVB, taki jak kolega Bartek,gdzie jest umiejscowiony ten EGR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #17 Napisano 26 Lutego 2011 mam paska B5 1.9TDI 3BG 2001 typ silnika AVB, taki jak kolega Bartek,gdzie jest umiejscowiony ten EGR? Na fotce w tym poście http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=881420&postcount=10 zaznaczony niebieską strzałką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek8311 Zgłoś #18 Napisano 26 Lutego 2011 upewniłeś mnie wielkie dzięki;),musze go zdemontować i wyczyscic przy jałowym silnik mi szarpał a teraz pracuje jakby na 3 garkach.,wydobywał sie z niego dziwny dzwięk jak by był gdzies zapchany.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mandan3 Zgłoś #19 Napisano 17 Lipca 2014 aha dziekuje to moze mi ktos powie od czego on sie moze dusic najbardziej jak go rano odpale obroty ma dobre tylko jak raptownie dodam gazu to sie przydusza przewody swiece mam nowe czy to moze byc przepływka Miałem to samo. Odłączyłem kabel od przepływomierza, duszenie ustało, Passat trochę więcej palił. Kupiłem przepływomierz na szrocie za 100zł i auto śmiga jak nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach