![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
gregorianin
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gregorianin
- Urodziny 25.08.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Gregor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Żywiec
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
-
Odczyt ECU z Passat b6 3c 170km jaki program?
gregorianin odpowiedział pozycjoner → na temat → Diesel
Racja, z pamięci strzeliłem bo ostatnio trafił mi się 140ps i był z u34, 170tki jeszcze nie robiłem. -
Odczyt ECU z Passat b6 3c 170km jaki program?
gregorianin odpowiedział pozycjoner → na temat → Diesel
Potrzebujesz nie tyle samego programu co odpowiedniego urządzenia z programem. Sterowniki EDC16u3x potrafią być problematyczne dla urządzeń będących chińskimi klonami prawdziwych narzędzi a ryzyko w razie zapisu jest ogromne. Ja osobiście mogę polecić http://www.galletto-flli.it/ znakomite możliwości w stosunku do ceny. Najtaniej i najbezpieczniej będzie jak podjedziesz sobie do kogoś kto ma profi sprzęt i zrób to co masz zrobić tak, aby auto odjechało na swoich kołach a nie lawecie. -
zakrywać tablice rejestracyjne czy nie?
gregorianin odpowiedział BartekP → na temat → Dyskusje o motoryzacji
Ja zawsze zakrywam. Powód jest prosty, masz powiedzmy rysę lub jakieś drobne uszkodzenie widoczne na zdjęciach (to tylko przykład) a ktoś widząc to ogłoszenie podaje na policji Twój nr resetracyjny, markę, kolor itd i twierdzi że to Ty mu przerysowałeś auto (bo akurat uszkodzenia pasują) a następnie zwiałeś z miejsca zdarzenia... on oczywiście zapamiętał numer i ma 2 świadów. Ludzie są różni... -
Turbosprężarka chodzi cały czas, ale jeśli chcesz zmienić charakterystykę jej pracy (w dół) to jasne, można to zrobić tylko po co? Oczywiście jest to możliwe tylko przez ingerencję w soft silnika, nie żadne tam vagi. Jak chcesz więcej info to pw Pozdrawiam
-
Jeśli mowa o bioestrze to B100 - 100% bioester jest paliwem lepszym pod wieloma względami od zwykłego ON. Wyższa liczba cetanowa o aż 3pkt, dużo lepsze właściwości smarne, bardzo agresywne właściwości czyszczące i to w sumie jest główny czynnik złej opinii o paliwie. Najczęściej odpuszcza syf w układu paliwowego i ten rusza w pompę/wtryski potem zaczynają się schody bo auto źle chodzi :-) Bio ma też trochę niższą kaloryczność więc można zauważyć niewielki spadek mocy w VP i PD a nieco większy w CR (większa gęstość a paliwo jest dozowane na podstawie czasu) Wszystko do skorygowania podczas robienia programu tak że nic tylko lać i jeździć.