Skocz do zawartości

gregorianin

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gregorianin

  • Urodziny 25.08.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Gregor
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żywiec

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. Racja, z pamięci strzeliłem bo ostatnio trafił mi się 140ps i był z u34, 170tki jeszcze nie robiłem.
  2. Potrzebujesz nie tyle samego programu co odpowiedniego urządzenia z programem. Sterowniki EDC16u3x potrafią być problematyczne dla urządzeń będących chińskimi klonami prawdziwych narzędzi a ryzyko w razie zapisu jest ogromne. Ja osobiście mogę polecić http://www.galletto-flli.it/ znakomite możliwości w stosunku do ceny. Najtaniej i najbezpieczniej będzie jak podjedziesz sobie do kogoś kto ma profi sprzęt i zrób to co masz zrobić tak, aby auto odjechało na swoich kołach a nie lawecie.
  3. Ja zawsze zakrywam. Powód jest prosty, masz powiedzmy rysę lub jakieś drobne uszkodzenie widoczne na zdjęciach (to tylko przykład) a ktoś widząc to ogłoszenie podaje na policji Twój nr resetracyjny, markę, kolor itd i twierdzi że to Ty mu przerysowałeś auto (bo akurat uszkodzenia pasują) a następnie zwiałeś z miejsca zdarzenia... on oczywiście zapamiętał numer i ma 2 świadów. Ludzie są różni...
  4. Turbosprężarka chodzi cały czas, ale jeśli chcesz zmienić charakterystykę jej pracy (w dół) to jasne, można to zrobić tylko po co? Oczywiście jest to możliwe tylko przez ingerencję w soft silnika, nie żadne tam vagi. Jak chcesz więcej info to pw Pozdrawiam
  5. Jeśli mowa o bioestrze to B100 - 100% bioester jest paliwem lepszym pod wieloma względami od zwykłego ON. Wyższa liczba cetanowa o aż 3pkt, dużo lepsze właściwości smarne, bardzo agresywne właściwości czyszczące i to w sumie jest główny czynnik złej opinii o paliwie. Najczęściej odpuszcza syf w układu paliwowego i ten rusza w pompę/wtryski potem zaczynają się schody bo auto źle chodzi :-) Bio ma też trochę niższą kaloryczność więc można zauważyć niewielki spadek mocy w VP i PD a nieco większy w CR (większa gęstość a paliwo jest dozowane na podstawie czasu) Wszystko do skorygowania podczas robienia programu tak że nic tylko lać i jeździć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności