Skocz do zawartości

andresku

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O andresku

  • Urodziny 08.12.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Norwich

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wizualizacja felg http://www.elektrony.cz/cs/ rozbudowany dobór felg: http://www.willtheyfit.com/ dobór opon do felg: http://www.forumsamochodowe.pl/rozmiary/ przeliczanie wielkości opon w stosunku do prędkości pojazdu: http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/
  2. Ja rowniez mam problem z dzwiekiem dochodzacym z przodu pojazdu. Wystepuje przy przyspieszaniu lub hamowaniu silnikiem, po wyjeciu biegu na luz lub wcisnieciu sprzegla - dzwiek zanika calkowicie. Wystepuje na wszystkich przelozeniach, choc na 4 biegu juz ciszej. 5tki nie sprawdzilem bo caly czas po miescie jezdze. Przypomina troche kompletnie starte klocki hamulcowe ocierajace o tarcze - warsztat zdiagnozowal jako lozyska dyferencjalu(diff pinion bearings) i do wymiany chca mi skrzynie wyciagac i od razu obejrza sprzeglo i dwumas. Czy to poprawna diagnoza? Passat to anglik AVB 1.9 TDI PD 101KM, 2004. 150 000mil na zegarze. Jakich informacji o aucie potrzebuje sklep w polsce aby dopasowac te lozyska i ewentualnie sprzeglo? Czy te lozyska kupuje sie w komplecie z jakimis uszczelkami czy oslonkami(czy cokolwiek co wchodzi w sklad ewentualnego zestawu potrzebnego do wymiany?) To samo pytanie do sprzegla - co w zestawie? Tarcza sprzegla, dwumas i co jeszcze? Czy wymiane tych lozysk da sie przeprowadzic bez wjazdu do warsztatu?(Poszukalbym prywatnie mechanika jesli daloby sie to zrobic bez jakichs specjalistycznych narzedzi - gdzies czytalem o kalibracji dyferencjalu po wymianie lozysk?! To samo pytanie dla sprzegla). Warsztaty w Anglii sa bardzo drogie, czesci rowniez. Jak mnie podliczyli to wyszlo prawie 2000funtow za cala operacje zmiany lozysk i sprzegla wraz z czesciami. Zaznaczam ze wolalbym jednak kupic oryginalne zestawy czesci w Polsce i dac do zalozenia tu bo nie chce ryzykowac przyjazdu autem do Polski, Nie znam konsekwencji tego tarcia z przodu. Dziekuje z gory za udzielenie odpowiedzi na powyzsze...
  3. W moim starym passacie B5 1999 mialem basen w srodku, pojezdzilem miesiac bez wykladziny w srodku i znalazlem, ze woda szla dzwiami, bo ktos wczesniej zamontowal inne glosniki i przez to rozszczelnil uszczelke w metalowym boczku do ktorego przymocowany jest caly mechanizm podnoszenia szyby, a takze szlo po samych glosnikach - wymienilem glosniki - oblecialem silikonem, wymienilem uszczelke po obwodzie tego wewnetrznego boczku oraz zewn uszczelke zbierajaca wode sciekajaca w dol okna. A drugi przeciek byl z przegrody akumulatora pod przednia szyba. Polecam bardzo dokladne! wymycie spodu calej przegrody od komputera az po filtr powietrza i kontrolowanie tego obszaru aby sie tam woda stojaca nie zbierala. I tak wysuszylem mojego paska. Obecny B5FL jest jeszcze suchy ale listwy zbierajace wymienilem na wszsytkich drzwiach tak na wszelki wypadek. Wszystkie gumopodobne wyroby parcieja z czasem jak zapewne wiadomo. W anglii zaplacilem za same 4 listwy 190 funtow w serwisie VW, zakladalem sam bo jak mi powiedzieli ze im to 2,5 godziny zajmie i bedzie kosztowac 240 funtow za robocizne to pomyslalem ze w te 2,5 godziny to chyba tez przerwe obiadowa wliczyli... A ja im obiadow ani przerw sponsorowac nie chcialem... :sese
  4. Odpowiedzi na to pytanie również szukam. Jak jadę z wciśniętym lekko hamulcem to nic nie słychać. Da się coś z tym zrobić? Wymieniłem komplet górnych wahaczy, reszta wydaje się w porządku...
  5. Osobiście, nie znam się na car audio ale ostatnio postanowiłem się trochę rozbudować. Mam jeszcze standardowe radio fabryczne i dwa głośniki w przednich drzwiach, z tyłu tylko puste miejsca... Nie wiem czy te z tyłu zostały zrabowane przez poprzedniego właściciela,czy może nie, ale radio ma tylko wyjście na dwa więc pewnie ich nie było od nowego... W każdym razie dokupiłem do tego używaną tubę (Mutant)(55funtów) do bagażnika(samoprzylepne rzepy od spodu na skrzynce-taśma 1,5x60cm) 150W z przykręconym do niej wzmacniaczem i podpiąłem do kabla głośnikowego(brak wyjścia na subwoofer).Nie mogę powiedzieć żeby było przeraźliwie głośno ale dużo mocniejsza chyba nie ma sensu, fotel i tak mi podskakuje a lusterka trzęsą się jak galareta, a głośniki nie ryczą. Wynalazłem też radio JVC KD-R401(65funtów), jeszcze nie wiem jak działa bo może dopiero jutro dostanę, ale zależało mi na porcie USB i oddzielnym wyjściu na subwoofer z niezależną regulacją głośności(problem jakości mp3) Kable położyłem w progach(tak jak tu ktoś pisał- sygnał jedną stroną a zasilanie drugą...) a właściwie tylko wepchnąłem pod plastik, a z akumulatora przepuściłem przez obudowę komputera do komory bezpieczników i do radia(nawet miałem w uszczelce obudowy komputera miejsce na dodatkowy przewód...) Czytałem tu trochę o problemach z radiem po wyjęciu oryginalnego ale to potem(raczej go nie włożę z powrotem bo bez kodu i tak się pewnie nie włączy). Z pewnością można zbudować lepszy jakościowo i głośniejszy sprzęt ale dla mnie to wystarczy(przynajmniej na razie)bo różnica po dodaniu tuby jest kolosalna. Nie wiem czy jesteś w Anglii(pisałeś coś o funtach) ale jeśli tak to możesz sprawdzić sobie ten adres http://www.caraudiocentre.co.uk powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności