MaXior
-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O MaXior
- Urodziny 23.07.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Arek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lubliniec
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1999
-
Napinacz łańcucha rozrządu - VW Passat B5 1.8 20V
MaXior odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Potrzebna pomocy w diagnozie Passat po wymianie/remoncie: - regeneracja głowicy - napinacz i łańcuch wraz z kompletem wszystkich uszczelek - kompletny rozrząd wraz z napinaczem (rozrząd zewnętrzny) - komplet filtrów, nowy olej i płyny - termostat i czujnik temperatury Przy odpalaniu po postoju mniej więcej 4h napinacz łańcucha rozrządu ''klekota'' coś w stylu jakby napinacz nie był napięty -klekot trwa około 1-2sec i nasuwa się pytanie: Czy napinacz oleju powinien trzymać ciśnienie oleju? i po paru godzinach popuszcza olej i taki daje efekt czy pompa oleju za póżno/ za słabo podaje olej? -
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
MaXior odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
98rok 110 disel 360 tysiecy :)oficialnie 215 ze wzgledu na glupia gadke ludzików.. -
W najbliższym czasie niestety nie mam możliwośći ale w połowie sierpnia chętnie ;)Interesuje mnie sposób sprawdzenia który wyjasni mi czy jest wzmacniacz uszkodzony czy nie?
-
Dziś po tygodniu od awarii szukam przyczyny więc odpada.
-
Radio sprawdzone w 100% sprawne. Podłączyłem głośnik bezposrednio do radia i działał więc radio wykluczone przyczyna kable/wzmacniacz.I teraz szukałem sposobu sprawdzenia samego wzmacniacza zrobiłem to tak.Odłączyłem czincze od radio i podpiołem z wieży(na która nie jestem pewien w 100%) też była cicza.Czy tym sposobem zakładając że wierza jest dobra mogę stwierdzić że wzmacniacz spalił się??jeśli tak to dlaczego nie poszedły bezpieczniki??i co mogło być tego przyczyna?czy da się warto naprawiać??jak to wygląda w kwesti naprawy wzmacniaczy?
-
Witam Sam podłączyłem nowe nagłośnienie-4 głośniki(nowe przewody od głośnika do wzmacniacza) wzmacniacz ''-'' do karoserio ,''+'' do akumulatora.Grubość kabli jest na pewno wystarczajaca zasilajacego jak i masowego. Wszystko działało dobrze przez 2 tygodnie aż wczoraj odpaliłem najpierw radio potem samochód i z odpaleniem radio dalej grało ale nie było głosu.Po kilku próbach w czasie jazdy panel wyciągałem i resetowałem udało mi się odpali ale zaraz się wyłączyło,więc wziołem się za to przy wył zapłonie odpaliłęm radio i muzyka leciała tzn czas ale dzwieku nie było aż sie nagle pojawił no i jak już sie pojawił dałęm głosniej 20stopien (50 stopni regulacji mam) to radio sie wyłączyło i tak w kółko a nigdy tak nie było.Komunikacja miedzy radiem a wzmacniaczem wydaje sie okej.Podmieniłem kabel sterujacy,sygnałowy,sprawdzałem mase wzmacniacza wszystko ok.Myślę że chodzi coś z masa radio ale widziałęm kable w radiu wszystkie są ok.Proszę o rady w poszukiwaniu przyczyny
-
Miałęm podobnie i też nie znam odpowiedzi.
-
Demontaż ''bębenka'' to delikatna sprawa.Musisz powoli po pół obrotu kręcić śrubą i próbować wyciągnąć tylko tak żeby nie spadło mocowanie bo czeka Cie demontaż całych drzwi psiknij tez tam np.WD-40 powinno iść łatwo i przyjemnie.Pamietaj że za mocne uciagniecie wiąże sie z otweraniem drzwi na 2 .Przy otwartej klamce jak sie postarasz też naciagniesz linke.Oklej noże taśmą jednym złap żeby nie wypasła regulacja z drugim przesuń robiłem jużtak kilka razy tylko uwaga na lakier.
-
Na wypadającą regulacje linki montowaną do klamki zewnetrznej propnuje kropkę kleju która będzie trzymać ale która będzie można wydrapac w w razie takiej potrzeby.Nie zalewać całej klejem bo może być poważny problem.Poza tym żeby ten element wypadał to musi być mocno gwint zjechany.Można spróbować przesunąć w miare możliwosc o kilka ząbków.
-
Rozumiem ,że oryginalnie nie masz podłokietnika? Jeśli nie to musisz tunel przerobić(no chyba że jest zaślepiany ale tego nie wiem) W takim wypadku myślę że lepiej kupić używany tunel wraz z podłokietnikiem-ceny bardzo podobne a oryginalne.Ja kupiłem 2 razy zamiennik na wzór oryginału(zamek drzwi,klamki ) I nikt ani nic mnie nie przekona do kupna zamiennika w takich kategoriach użytkowych.Lepiej kup używane daj obić podłokietnik mechanizm opuszczania/dźwigania podłokietnika dobrze wyczyść i na pewno będziesz zadowolony.Na allegro tego pełno.
-
Górny lewy tylny wachacz, ukrecony gwint sruby przu skłądaniu.
MaXior odpowiedział lopsol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Istotne jest który gwint poszedł .Jeśli śruby rozwiertasz delikatnie i spokojnie wkłądasz nową i po krzyku. Nie rozdziłbym kombinacji z kontrowaniem zawieszenie jest bardzo ważne i może być niebezpieczne.Tu musi być100%.Czy można jezdzić oceń sam.Ja jakbym nie był w 100% pewny nie jezdziłbym. -
Odchodzi materiał tapicerki w tylnych drzwiach
MaXior odpowiedział daro79 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Podjedz pod jakos sznowaną tapicernie i zrobią Ci to za pare złotych i dobrze.Wystarczy ze raz sie pomylisz i po zawodach.To wymaga doswiadczenia moze cos podlozy-napewno zrobi dobrze. -
Dzieki wielkie-cena mówiła sama za siebie liczyłem że może akurat.Cięzko znalesc komplet klamet w idealnym stanie.
-
Witam Jestem przed wymiana klamek zewnetrznych iwpadły mi w oko pewny zamiennik czy ktoś widział lub ma takie klamki??Jak z wygladem? scieralnoscia? i czy się czasem nie powykrzywiają?? http://moto.allegro.pl/item1093053215_vw_passat_b5_golf_iv_bora_klamka_przod_tyl_l_p.html
-
Przygotowałem auto do montażu wzmacniacz,głośników i tuby.Po analizie wyszło że pół auta w środku rozebrałem:wsciekly