indek
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O indek
- Urodziny 16.05.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
GrD
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
No tego pewny nie jestem, czyli z Twoich wypowiedzi wynika, że biegów wycieraczek się nie reguluje i nie ma możliwości aby się w jakiś sposób rozkodowały, jeżeli wogóle się je koduje
-
Tak wszystko sprawdzałem jest dobrze podpięte
-
Witam, wczoraj zmieniłem cały przełącznik wycieraczek i kierunkowskazów. wszystko działa jeżeli chodzi o kierunki i światła problem pojawił się tylko w momencie włączania wycieraczek. Pierwszy bieg działa normalnie natomiast drugi i trzeci już nie działa wogóle. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?? Trzeba jeszcze raz zakodować resztę biegów?? Jeżeli tak to jak to zrobić???Pozdrawiam
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
indek odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Mój Paszczak AFN '97 kupiony maj 2008 na blacie 295 000 km aktualnie już stukło 530 000 km. Przez 3 lata wymieniony tylko wałek rozrządu :0 poprostu się starł. Prawdziwa pancerna jednostka.. -
Ja rok temu wymieniłem obie strony na MS. I już rozglądam się następnym kompletem. Dodam, że na tym komplecie przlatane 70tyś. i niestety po zimie już niedomogły. Ale stosunek ceny do wytrwałości jak najbardziej w porządku. W każdym razie ja jestem zadowolony..
-
Pod kopułą nastawnika, czyli pokrywą zwał jak zwał.. A na VCDS Lite można robić logi? Mam VCDS'a ale nia mam klucza do niego
-
Hallooo.. Już nik nie pomoże???! Ustawiłem żądaną wartość RSW na 0,760V ale niestety nie pomogło. Zauważyłem podczas, że gromadzi się sporo syfu pod kopułą. To może być wina brudnego filtra paliwa albo zalania ochrzczonego paliwa ze stacji??? Błąd nalal wyskakuje... Już powoli mnie to zaczyna męczyć.. Pomóżcie.
-
Ze zrobieniem loga będzie problem, gdyż mam na kompie win 7 64bit i tam nie da się zainstalować pełnej wersji VAG. Mam okrojoną wersję tzn. do wszystkiego mam podgląd ale nie mogę zapisać loga może mam na coś zwrócić uwagę albo zaczą poprostu od ustawienia wymaganej wartości RSW?? A czym będzie skutkować mniejsza wartość od 0,760V?
-
Witam, wczoraj zabrałem się za czyszczenie nastawnika pompy w moim paszczaku. Wszystko przebiegło sprawnie, pompa zamontowana, szybko odpalił ale pojawił się błąd na kompie 01268 Nastawnik dawki N146, 35-00 coś tam coś tam. Teraz moje pytanie co mogło pójść nie tak?? Zaciekawiła mnie pozycja 3 grupy 1 napięcie czujnika rsw. Przed przystąpieniem do pracy zanotowana wartość to 0,560 V. Tak było i tak ustawiłem na koniec. A moje drugie pytanie to jak powinna być wartość tego czujnika dla AFN ???? 0,740V??? Dodam, że autem nic się nie dzieje oprócz migającej kontrolki.. Proszę o pomoc:dolamam
-
Między 2 a 3 kolego. Dasz 2 będzie troszke lepiej ciągnął z dołu. Ja osobiście mam 1.2 ale to już inna bajka.
-
A gdyie jest przekaznik pompy?? kolo kompa w podszybiu?? sprawdzalem rowniez jak przy przekreconym zaplonie gruszka od turbo sie dzwiga na krotko i opada tak teraz juz nie.. co to moze byc??? Prosze o pomoc bo jestem za granica uzieminy a w przyszym tygodniu chce wrocic do polski...
-
Witam panowie ja niestety rowniez mam ten sam problem, tylko dodam ze samochod nie chce jeszcze odpalic. pompa nie podaje paliwa bo sprawdzalem. Czy to moze byc uszkodzony komputer??? Prosze o pomoc. A pacjent to VW Passat 1.9 AFN...