Skocz do zawartości

mardokpl

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mardokpl

  • Urodziny 06.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skibno

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1995
  1. W tym temacie nie ma nic co by pomogło, więc nie widzę sensu aby mój zamykać. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1356330 A co do mojego tematu, to wymieniłem bezpiecznik tylnej wycieraczki na inny i pomogło, pozdrawiam.
  2. mardokpl

    Woda zacieka

    Nie ubywa płynu, co do samej szyby to nie mam osadu, uszczelce się zbytnio nie przyglądałem.
  3. mardokpl

    Woda zacieka

    Witam z powrotem po tak długiej przerwie i przepraszam. Wracając do tematu, woda rzeczywiście zaciekała z środkowego słupka ale nie dokładnie za tą czarną blachą, tylko na łączeniu z dachem. Patrząc na środkowy słupek jest on zgrzany/zespawany z dachem nad drzwiami, natomiast sam środek słupka już nie. Ta przestrzeń została zaklejona jakąś pomarańczową masą, która sparciała i się wykruszyła. Problem rozwiązałem i załączam dwa zdjęcia. http://dl.dropbox.com/u/2994687/05102010%28001%29.jpg http://dl.dropbox.com/u/2994687/05102010%28002%29.jpg Natomiast pojawiło się nowe miejsce skąd woda zacieka, po umyciu samochodu zauważyłem że na gumowym dywaniku po stronie pasażera pojawia się woda, która zacieka na wysokości plastikowej obudowy pod schowkiem czyli nad nogami. Wiadomo o co chodzi. Jak dla mnie wygląda to jak by woda leciała z filtra kabinowego pod szybą i po kanał wentylacyjnych jakoś kapała do środka. I mam pytanie jak uszczelnić obudowę tego filtra i jak się do tego zabrać? I najważniejsze czy to rzeczywiście będzie z tego miejsca o którym mowa. Pozdrawiam.
  4. mardokpl

    Woda zacieka

    Wyrwałem tą blachę, prawda nic za nią nie ma. Do relingów próbowałem się dobrać, lecz środkowa śrubka mi się zapiekła i ni jak nie mogę jej ruszyć, wd40 nie pomogło i jakaś sztuczka aby ją odkręcić ?
  5. mardokpl

    Woda zacieka

    Szyberdachu nie posiadam, jak by miało cieknąć z relingów to bym miał podsufitkę mokrą, a z drugiej strony na wysokości środkowego słupka nie ma mocowania relingu. O właśnie też mam mokry pas, zakleiłem silikonem od razu zobaczymy czy będzie pas mokry dalej po deszczu. Teraz tylko jak się tam dobrać.
  6. Witam, mam pytanie czy za tym kawałkiem czarnej blachy są jakieś otwory lub szczeliny, przez które woda może zaciekać do środka ? A jeśli nie, więc skąd woda może zaciekać z szczeliny nad regulacją wysokości pasów. Sciągnołem wszystkie plastiki wokół drzwi od strony pasażera, i znalazłem że woda kapie właśnie z tej poziomej szczeliny między blachami nad suwakiem wysokości pasów, a kurat nie posiadam zdjęcia bo bym wskazał. Czy jest możliwość zdjęcia tej blachy bez wyrywania ?, jeśli jednak jest tam jakaś szczelina,
  7. Witam, opiszę tutaj problem, ponieważ mój temat przesunięto do kosza a mnie wyśmiano, no cóż życie. Chodzi o to że nie mam problemów z zaparowanymi szybami, czy przeciekami z nagrzewnicy, lub brakiem ogrzewania. Problem polega na tym że nagrzewnica (jeśli to jej wina) cały czas nagrzewa mi kabinę w zależności czy pokrętło regulacji ustawię na zimne powietrze czy ciepłe, cały czas dmucha mi ciepłe powietrze do wewnątrz. Więc chciałbym się dowiedzieć czy mam się szykować na wymianę, czy wystarczy poszperać, może coś źle reguluje nagrzewnicę. Po prostu nie chce aby mi przyszło rozbierać dwa razy deskę. Proszę o wyrozumiałość. Pod czas babrania się z regulacją nagrzewnicy, znalazłem w tunelu luzem wtyczkę, załączam foto, wie ktoś może od czego ona jest ?
  8. Witam, mam podobny problem, piszę o pomoc w nakierowaniu abym nie zabierał się na darmo za coś co jednak nie pomoże. Od wczoraj po przekręceniu stacyjki, kontrolki mi się nie zapalają, zapalają się ale tylko w jednym punkcie, na początku w pozycji pracy silnika, czyli jak robię normalne przekręcenie to się nie palą. Rozrusznik również mam na krótko bo w zeszłe wakacje przy wyższych temperaturach rozrusznik nie kręcił, no i trzeba było pod maskę się schylać. Po przekręceniu stacyjki przy nie palących się kontrolkach, przy odpaleniu na krótko tylko rozrusznik młóci (ale to chyba wiadome). Aby mi auto odpaliło muszę wyczuć ten moment w którym kontrolki się zapalają i wtedy auto na krótko pali, lecz mam problem bo kluczyk stoi na sztorc i przy nie równościach, spada na lewo (to wiadomo że gaśnie) i na prawo, gdzie nie powinien a gaśnie. I mam pytanie zacząć męczyć stacyjkę z kostką czy szukać problemu gdzie indziej ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności