Skocz do zawartości

fikolek

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fikolek

  • Urodziny 01.01.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radzionków

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Serwisant powinien wiedzieć ,tylko koledzy wspominali o cenie czynnika a jest go prawie 2razy tyle co w przeciętnym aucie.Dzisiaj zalewałem pustą klime i płaciłem 220 z ozonowaniem.A co do oringów weź zielone,oczywiście nie jestem expertem ale możesz zadzwonić tu może doradzą http://www.climateam.com.pl/
  2. do b4 czynnika wchodzi 1200,a w b3prawie tyle samo tak przynajmniej pokazuje mi program data: R12/1200+50(7/92-R134a/1150+50,olej klimatyzacji (R12)=Suniso5GS
  3. podciśnienie mierzone na pompie chyba -1bar (min-0,7bar) ale głowy nie dam
  4. fikolek

    ładowanie aku

    jarcun moge ci nagrać filmik w warunkach idealnych jak to twierdzisz, czyli jakieś -10 i starego 10letniego lublina lub jakiekolwiek inne auto, po zapaleniu zimnego silnika jak wzrasta napięcie do optymalnego jak pisałem wcześniej.Jest też kwestia waszych mierników,czy to są te z targowiska czy marketu za 10-15 pln ,przeczytaj sobie charakterystyke takiego miernika i ile może wynosić procentowa odchyłka +-
  5. fikolek

    ładowanie aku

    Zakres napięcia jakie powinien ,,podawać'' alternator powinno mieścić się w granicach 13,8-14,4V i tylko takie jest prawidłowe,niektóre regulatory mają to do siebie że po zapaleniu silnika prawidłowe napięcie uzyskuje dopiero po chwili bardzo pomału je podnosząc o 0,1V. I tu tokarz ma racje elektrolit sie wygotuje ,zniszczony akumulator i jeszcze karoseria zostaje narażona na zgubne skutki działania elektrolitu. Ato linki dla zainteresowanych http://www.motofocus.pl/technika,4016,elektryczny-system-zasilania-pojazdow.html http://zme.iee.put.poznan.pl/lab/lab_bme/altern.htm
  6. Witam.Nie byłbym takim optymistą ,może to i wina klapek(gąbki).Jak już wszystko wybebeszysz przyjrzyj sie dokładnie starej i nowej nagrzewnicy,policz ilość rurek które są ukryte w radiatorze(to te cienkie blaszki).W tamtym roku miałem takie przeboje w citroenie, oryginalna nagrzewnica strasznie droga więc poszedł zamiennik i też tak słabo grzało ,okazało sie że ilość rurek w radiatorze była co najmniej o połowe mniejsza niż w starej ,a na pierwszy rzut oka wyglądały tak samo.Powodzenia
  7. fikolek

    Żeberka na Turbinie

    Witam.To mój pierwszy post na tym forum.Dla zainteresowanych powiem że w niektórych modelach aut turbina jest chłodzona płynem.Niestety nie wiem jaki jest rozkład temperatur w turbinie i jakie zadanie pełni płyn czy separuje strone zimną od gorącej,czy chłodzi gorącą,a i zapomniałem dodać ze płyn przepływa przez jej środek,czyli tam gdzie olej,to raczej bedzie separował obie strony,tak myśle:),poniżej przykład z kia 2500,żółte strzałki ->obieg oleju,czerwona-> powrót płynu ,zasilania niestety nie widać, i jest jeszcze jedna możliwość że pełni on role dodatkowego ogrzewania płynu (tak jak świece żarowe w płynie w passacie np) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności