fikolek
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O fikolek
- Urodziny 01.01.1973
Informacje osobiste
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Radzionków
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1996
-
Serwisant powinien wiedzieć ,tylko koledzy wspominali o cenie czynnika a jest go prawie 2razy tyle co w przeciętnym aucie.Dzisiaj zalewałem pustą klime i płaciłem 220 z ozonowaniem.A co do oringów weź zielone,oczywiście nie jestem expertem ale możesz zadzwonić tu może doradzą http://www.climateam.com.pl/
-
podciśnienie mierzone na pompie chyba -1bar (min-0,7bar) ale głowy nie dam
-
jarcun moge ci nagrać filmik w warunkach idealnych jak to twierdzisz, czyli jakieś -10 i starego 10letniego lublina lub jakiekolwiek inne auto, po zapaleniu zimnego silnika jak wzrasta napięcie do optymalnego jak pisałem wcześniej.Jest też kwestia waszych mierników,czy to są te z targowiska czy marketu za 10-15 pln ,przeczytaj sobie charakterystyke takiego miernika i ile może wynosić procentowa odchyłka +-
-
Zakres napięcia jakie powinien ,,podawać'' alternator powinno mieścić się w granicach 13,8-14,4V i tylko takie jest prawidłowe,niektóre regulatory mają to do siebie że po zapaleniu silnika prawidłowe napięcie uzyskuje dopiero po chwili bardzo pomału je podnosząc o 0,1V. I tu tokarz ma racje elektrolit sie wygotuje ,zniszczony akumulator i jeszcze karoseria zostaje narażona na zgubne skutki działania elektrolitu. Ato linki dla zainteresowanych http://www.motofocus.pl/technika,4016,elektryczny-system-zasilania-pojazdow.html http://zme.iee.put.poznan.pl/lab/lab_bme/altern.htm
-
Nowa nagrzewnica i problem z grzaniem...
fikolek odpowiedział seba → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Witam.Nie byłbym takim optymistą ,może to i wina klapek(gąbki).Jak już wszystko wybebeszysz przyjrzyj sie dokładnie starej i nowej nagrzewnicy,policz ilość rurek które są ukryte w radiatorze(to te cienkie blaszki).W tamtym roku miałem takie przeboje w citroenie, oryginalna nagrzewnica strasznie droga więc poszedł zamiennik i też tak słabo grzało ,okazało sie że ilość rurek w radiatorze była co najmniej o połowe mniejsza niż w starej ,a na pierwszy rzut oka wyglądały tak samo.Powodzenia -
Witam.To mój pierwszy post na tym forum.Dla zainteresowanych powiem że w niektórych modelach aut turbina jest chłodzona płynem.Niestety nie wiem jaki jest rozkład temperatur w turbinie i jakie zadanie pełni płyn czy separuje strone zimną od gorącej,czy chłodzi gorącą,a i zapomniałem dodać ze płyn przepływa przez jej środek,czyli tam gdzie olej,to raczej bedzie separował obie strony,tak myśle:),poniżej przykład z kia 2500,żółte strzałki ->obieg oleju,czerwona-> powrót płynu ,zasilania niestety nie widać, i jest jeszcze jedna możliwość że pełni on role dodatkowego ogrzewania płynu (tak jak świece żarowe w płynie w passacie np) Pozdrawiam