Skocz do zawartości

edward.iskra

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O edward.iskra

  • Urodziny 15.09.1949

Informacje osobiste

  • Imię
    Edward
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kamień/ Rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Orientuje się może ktoś, jak sprawdzić ten czujnik?
  2. powiem tak, zawiozlem moja turbinke, i odrazu dostalem druga po regeneracji. logi zrobie na czasie
  3. Witam. Też mam maly problemik, i w związku z nim pytanie odnośnie ręcznego w b5 FL z 2001r. a mianowicie, szukałem, niestety bez efektów, regulacji do naciągnięcia linki od ręcznego, nie chodzi tu o samo-regulatory przy kole, tylko o regulacje naciągnięcia linki, ponieważ dźwignia od ręcznego mi ,,lata,, bez żadnych oporów ok 2cm. Ściągnąłem osłonę dźwigni i widać wyraźnie ok 1cm luz na lince, gdzie znajduje się regulacja?
  4. Witam. Mam prośbe, a mianowicie potrzebuje informacji na temat tego, czy powinna byc jakaś opornośc pomiedzy pinami czujnika zasysanego powietrza G42, poniżej zdjęcie, PS. interesują mnie pomiary zrobione na zapłonie,
  5. Witam. A czy jest opcja aktywowania oryginalnych świateł dziennych w Passacie, czy vw nie przewidział takiej opcji?
  6. Witam. Dopadł i mnie problem ze swiecami, passat 2,0 tdi 06r. Vag wyrzuca przerwe z obwodzie na drugim cylindrze. Swiece już kupiłem org. na serwisie, teraz tylko wymienic, i chcialem zapytac czy są jakieś rzeczy na które mam uważać przy wymianie, wiem, ze świece są pod pokrywa zaworów, coś więcej? _scalone
  7. witam po przerwie po regeneracji turba jest ok
  8. to co podałem było robione podczas OSTREJ jazdy, ale ok, idę podpiąć VAG-a zrobię logi wrzucę na forum.
  9. Witam. Zrobiłem dziś pomiary doładowania turbiny, przedstawiam je tu:
  10. Moc ok błąd tylko czujnik temp powietrza [ dłużej kreci jak zimny] nie jest to duza chmura dymu ale jest widoczny [nieregularnie ale jakby coraz częściej] Na turbinie zauważyłem ślady spalającego się oleju jakby wydostawał się na zewnątrz i tez przez chwile wiec podejrzenia padły na nią a oleju malej ilości ubywa okolu 50 ml na 1000 km] [EDIT] rozebrałem właśnie cały układ dolotowy, IC, było tam full oleju. wszystko przemyłem benzyna, i jest LEPIEJ, chodź i tak troszeczkę dymi. Sprawdziłem też rurki od odmy, tam było tylko zawilgocone. PS. turbina ma luzy na wszystkie strony, więc kłania się wymiana, bądź regeneracja, słyszałem o zestawach naprawczych do turbin, możecie coś na ten temat powiedzieć? Marecek mam Twoje zdanie na uwadze Dzięki za wszystkie podpowiedzi. pozdrawiam.
  11. Witam. Pasek puszcza chmurkę niebieskiego dymu,dzieje się to po zazwyczaj po nagrzaniu silnika, zostawienia zgaszonego na kilka minut bądź dłużej, i przy ponownym odpaleniu już dymi. podejrzewam,że powoli rozszczelnią się turbina, czy jest jakiś sposób by zapobiec temu, czy tylko regeneracja?
  12. Dobra jak załatwię przeplywke dam znać co dalej a czujnik temp płynu 4pin pasuje od tdi
  13. Podmieniłem czujnik temp i bez zmian i teraz szukam używanej przeplywki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności