Skocz do zawartości

DaRoRyDy

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O DaRoRyDy

  • Urodziny 19.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rydułtowy

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. DaRoRyDy

    1.9 tdi

    Cześć. kto Ci robił mapę ? masz mapę zrobioną typowo pod Twój silnik ? mam też 1.9 AFN-a.. wsadziłem intercooler z awx-a, specjalnie przespawane turbo z arl-a (razem z kolektorem było) przespawane, że pasi .. do tego wydajniejsze wtryski 0.216... to daje bez softu 137KM i 303NM + odwiedziłem chłopaków w Wrocławiu dostroili mi idealnie auto i mam 166KM i odziwo 366NM(maks bezpieczny tuning) nie będe katował staruszka odziwo passat ma przejechane 329tys a miał bez przeróbek 112 koni i 244NM ;-d na te 56koni wydałem tyle, że kupiłem oryginalny nowy intercooler z AWX-a, no i wtryski na których było przejechane po 20 tys 150zl za sztuke.. całość nie przekroczyła dwójki .. chłopaki z http://www.ecuproject.pl/ wzięli mi za osobistego softa + 3 hamowania przed po(1soft zwykly) 2 soft osobisty wzieli 1100 zl .. ;-d passat w trasie przy 140 + skrzynia z b5l awx (3tys obrotow 155km/h a nie 140) pali 5.9. oczywiście agresywna jazda w trasie czasem wynosi i 12.5 227 nawigacyjne leci przed wszystkim 201 km/h... jak u was jak te paski wam latają ?
  2. najlepsza dawka 4.5mg na wolnych bez klimy, klima się włączy będzie około 3.5mg.... 3 do 9 .. mamy tutaj z odwrotnością do logiki ... mądry volkswagen.. czym bliżej do trójki tym mamy większą dawke a w stronę 9tki mniejszą... dawka musi Ci oscylować w kanale 00 pozycja 4 w granicach 26-29, początek wtrysku kanał 00 pozycja 02 .. wartośc około 46. Sprawdź sobie pompe dynamicznie .. trzeci bieg około 2tys obrotów .. 1 kanał tak jak tą dawke sprawdzałeś tylko podczas jazdy zmienia się na dawke maksymalną i w Twoim silniku powinna mieć ok 38-40mg pozdrawiam Daro sserwis. ps. ja mam w moim afnie.. 166koni i 366nm ... turbo wiekśze intercooler i wtrychyyy + zrobiony sofcik pod ten silnik od podstaw.. i przy 140 na skrzyni z b5l tej dluższej (5bieg, 3tys obrotów 155 zamiast 140) mam spalanko panowie 5.7.. motor ma przejechane 329tys a wtryski od nowosci igiełki szkoda, że juz nie ma tych motorów... ---------- Dodano o 08:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:46 ---------- sprawdz kolego, ale to tylko na VCDS-ie silnik01 bloki 08 wtryski 13 .. cyferki muszą być jak najbliżej zera.. lepiej z małym minusem, będziesz widział 1,2 i 4 cylinder jak się mają według trzeciego, bo trzeci to wtrysk kontrolny.. możesz jeszcze sprawdzić kanał 23 wartości lepiej jak najniższe, ale bez przesady.. POCZĄTEK WTRYSKU NAJLEPSZY W 110KM to kanał 00 pozycja 02 wartość 46 a dawka od 25-28 w kanale też 00 pozycja 04 i to mniej wiecej 4.5mg na wyłączonej klimie.
  3. Mam pytanie ... gdzie znajdują sie przekaźniki podgrzewanych siedzeń kierowcy i pasażera w audi a4 96r.. i jakie maja oznaczenia .. wiem wiem ze to forum vw.. ale a4 to to samo co passat : )
  4. w srodku tego plastiku masz drugi plastik.. najpierw wkładasz ten wiekszy dopiero pozniej do środka ten mniejszy
  5. noo zasysa 550mg/skok caly czas czyli moze poprostu jest przeplywka walnieta ?? powinien od 850 do 1050 mg/skok zasysac ale chciałbym porade od kogos kto tak miał ze 550 ii nic wiecej ..
  6. napisze mi ktos czy to napewno jest przepływka ?
  7. tooo tak yyy z tego co mi wiadomo w kanale 001 przy twoim silniku powinno być tak .. 01 840 do 960 / min 02 4.0 do 11.0 mg / skok 03 5 do 7 stopni obr walu korbowego 04 80 do 110 stopni C temp plynu chlodzacego rozgrzej silnik do 90 stopni bo widze ze masz tylko 50 dawka wtryskiwanego paliwa za mała poniżej 4.0 mg / skok : zespol pompo-wtryskiwacza raczej zdupczony za duża powyżej 11.0 mg / skok - silnik za zimny -brak paliwa -powietrze w systemie paliwowym
  8. Witam .. yy jakos nie wiem albo moj net dzis jest leniwy ale nie umialem znalesc ani jednego tematu o przepływomierzu ... nie wyszukiwal do konca itp itd. Dobra przechodze do meritum sprawy aczkolwiek mam paska 1.9 TeDi 98 r AFN ... i mam VAGA 5053 . Jak weszlem w silnik pokazalo mi blag g70 czyli uszkodzony czujnik masy powietrza noo ok weszlem w 010 ... i zaraz w 1 oknie na trójce przy 3 tys obrotow pedał gazu do konca iii masa zasysanego powietrza 550mg/skok ... czyli jak myslicie przeplywomierz walniety na 100% ? z gory dzieki za odpowiedz. 010 Pełne obciążenie - (wielkości powietrza) [1] [2] [3] [4] Wartość wymagana 1 Masa zasysanego powietrza. [850 do 1050 mg/skok] 2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) [brak wymaganej wartości] 3 Ciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) [1800 do 2200 mbar] 4 Położenie pedału przyspieszenia [100 %]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności