Skocz do zawartości

creativesb

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O creativesb

  • Urodziny 11.09.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łomża

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. No szukam, szukam, ale coś mi się już pomysły skończyły....
  2. No właśnie sprawdziłem wszystkie i kiwałem każdym po kolei, ale zegarek nie działał...najbardziej mnie zastanawia to, że kiedyś ciąganiem za kable albo podnoszeniem kolanami kierownicy kręcił, a teraz nawet nie próbuje...i do tego czemu to pomagało skoro wszystkie kable są ok... Dareczek730 - a kręcił u ciebie rozrusznik ?
  3. Witam mam Passata z silnikiem 1Z, i taki problem z elektryka, a w zasadzie z odpalaniem. Więc przekręcam kluczyk to brzęczy przekaźnik 103,albo 106 nie pamiętam ,obrotomierz idzie w górę(tak jak przy rozładowanym akumulatorze), i nie gaśnie kontrolka od świec żarowych, gdy na przekręconym kluczyku wcisnę hamulec, albo włączę jakieś światła to brzęczenie ustaje, kontrolki przygasną, nawet climatronic się wyłączy, ale i tak rozrusznik nawet nie drgnie, kiedyś pomagało poszarpanie kablami idącymi od kostki stacyjki(która jest nowa) i kręcił a teraz nic..., więc doszedłem do miejsca gdzie wchodzą przewody od kostki w skrzynkę bezpieczników, sprawdziłem miernikiem po kolei i żaden nie jest przerwany.... żeby wykluczyć wadliwą kostkę stacyjki łączyłem wszystko przewodzikiem na krótko, aha i chociaż wszystkie bezpieczniki są dobre to i tak nie działa zegarek i centralny....może spotkało kogoś coś podobnego...?
  4. Dobra, u mnie po przestawieniu zapłonu jest elegancko, tylko trochę obroty ma za wysokie na słuch bo nie mam obrotomierza, jak zmniejszę je zapłonem to zaraz po jeździe znów są wysokie
  5. Rozrząd był zdejmowany żeby pompę wody wymienić i uszczelniacze bo ciekło, ale założony podobno ok, i ogólnie chodzi elegancko jak dmucham w tzw. ufo na aparacie więc też stawiam na zapłon, jutro to sprawdzę, a gdzie są jakieś śruby trzymające aparat żeby go przekręcić...?
  6. Strzela na benzynie i na gazie, strzela w dolot, bo jak stoję przed maską i ciągam za linkę gazu, to czuje jak wali mi po nogach powietrzem ze znaczka.., ale nie wykluczone że strzela również w wydech, a nawet jak w to i to, to jaki może być problem oprócz zapłonu...
  7. Mam śrubę na wężu, instalacja gazowa chyba najzwyklejsza jaką wyprodukowano...a jak zresetować ten sterownik, czy nie dotyczy jak nie mam emulatora sondy...?
  8. Witam, ja też mam problem z odpalaniem i nie tylko, zacznę od tego że nie wiem jaki to w ogóle silnik, czy ABS, czy RP, ale jest to 1.8 90km na wtrysku jednopunktowym z LPG, rocznik 89 lub 88 też bez pewności bo składak...;],Więc problem w tym że ciężko pali, odpalam na benzynie, pompuje, pompuje gazem i odpala tak po trochu, co raz bardziej, bardziej, aż chodzi, wciskam gaz strzela w dolot, ale za to jak odłączę od wtrysku wężyk podciśnienia który idzie do aparatu zapłonowego i wciągam powietrze , to elegancko wkręca się na obroty, wszystkie wężyki podłączone są według schematu, nie mam już pomysłów, silnik chodzi na wolnych obrotach, i czasem jest tak że chodzi reaguje normalnie na gaz, a zaraz jak wyjadę to traci moc i strzela...tak samo jest na gazie i na benzynie..Czasem w ogóle nie chce zapalić, ale kolega wymyślił żeby zdjąć rurę od filtra i dmuchać w nią, i fakt odpala po kilku dmuchnięciach...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności