creativesb
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O creativesb
- Urodziny 11.09.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Damian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łomża
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
B4 tdi problem z odpalaniem....
creativesb odpowiedział creativesb → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No szukam, szukam, ale coś mi się już pomysły skończyły.... -
B4 tdi problem z odpalaniem....
creativesb odpowiedział creativesb → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No właśnie sprawdziłem wszystkie i kiwałem każdym po kolei, ale zegarek nie działał...najbardziej mnie zastanawia to, że kiedyś ciąganiem za kable albo podnoszeniem kolanami kierownicy kręcił, a teraz nawet nie próbuje...i do tego czemu to pomagało skoro wszystkie kable są ok... Dareczek730 - a kręcił u ciebie rozrusznik ? -
Witam mam Passata z silnikiem 1Z, i taki problem z elektryka, a w zasadzie z odpalaniem. Więc przekręcam kluczyk to brzęczy przekaźnik 103,albo 106 nie pamiętam ,obrotomierz idzie w górę(tak jak przy rozładowanym akumulatorze), i nie gaśnie kontrolka od świec żarowych, gdy na przekręconym kluczyku wcisnę hamulec, albo włączę jakieś światła to brzęczenie ustaje, kontrolki przygasną, nawet climatronic się wyłączy, ale i tak rozrusznik nawet nie drgnie, kiedyś pomagało poszarpanie kablami idącymi od kostki stacyjki(która jest nowa) i kręcił a teraz nic..., więc doszedłem do miejsca gdzie wchodzą przewody od kostki w skrzynkę bezpieczników, sprawdziłem miernikiem po kolei i żaden nie jest przerwany.... żeby wykluczyć wadliwą kostkę stacyjki łączyłem wszystko przewodzikiem na krótko, aha i chociaż wszystkie bezpieczniki są dobre to i tak nie działa zegarek i centralny....może spotkało kogoś coś podobnego...?
-
Dobra, u mnie po przestawieniu zapłonu jest elegancko, tylko trochę obroty ma za wysokie na słuch bo nie mam obrotomierza, jak zmniejszę je zapłonem to zaraz po jeździe znów są wysokie
-
Rozrząd był zdejmowany żeby pompę wody wymienić i uszczelniacze bo ciekło, ale założony podobno ok, i ogólnie chodzi elegancko jak dmucham w tzw. ufo na aparacie więc też stawiam na zapłon, jutro to sprawdzę, a gdzie są jakieś śruby trzymające aparat żeby go przekręcić...?
-
Strzela na benzynie i na gazie, strzela w dolot, bo jak stoję przed maską i ciągam za linkę gazu, to czuje jak wali mi po nogach powietrzem ze znaczka.., ale nie wykluczone że strzela również w wydech, a nawet jak w to i to, to jaki może być problem oprócz zapłonu...
-
Mam śrubę na wężu, instalacja gazowa chyba najzwyklejsza jaką wyprodukowano...a jak zresetować ten sterownik, czy nie dotyczy jak nie mam emulatora sondy...?
-
Witam, ja też mam problem z odpalaniem i nie tylko, zacznę od tego że nie wiem jaki to w ogóle silnik, czy ABS, czy RP, ale jest to 1.8 90km na wtrysku jednopunktowym z LPG, rocznik 89 lub 88 też bez pewności bo składak...;],Więc problem w tym że ciężko pali, odpalam na benzynie, pompuje, pompuje gazem i odpala tak po trochu, co raz bardziej, bardziej, aż chodzi, wciskam gaz strzela w dolot, ale za to jak odłączę od wtrysku wężyk podciśnienia który idzie do aparatu zapłonowego i wciągam powietrze , to elegancko wkręca się na obroty, wszystkie wężyki podłączone są według schematu, nie mam już pomysłów, silnik chodzi na wolnych obrotach, i czasem jest tak że chodzi reaguje normalnie na gaz, a zaraz jak wyjadę to traci moc i strzela...tak samo jest na gazie i na benzynie..Czasem w ogóle nie chce zapalić, ale kolega wymyślił żeby zdjąć rurę od filtra i dmuchać w nią, i fakt odpala po kilku dmuchnięciach...