Skocz do zawartości

bastus

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bastus

  • Urodziny 24.09.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Seba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    32-600

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Wielkie dzięki za fajny prosty sposób żeby to posprawdzać, dziś spróbuje to zrobić i dam znać jakie efekty po sprawdzeniu. jak nie to rozrusznik out. Problem rozwiązany !!! Zrobiłem tak jak kolega lation mapisał, tzn zrobiłem test żarówką czy jest masa na silniku i przykładałem w różne miejsca silnika i żarówka zawsze świeciła, więc rozrusznik na zewnątrz i okazało się ze na stole rozrusznik działa. okazało się że śruba mocująca masę do silnika była poluzowana i żarówka świeciła ale rozrusznik miał za słabe połączenie. Lation wielkie dzięki
  2. Zrobiłem tak jak kolega Lation opisywał odnośnie sprawdzenia rozrusznika, biegi pokazuje poprawnie, to zanim jeszcze raz wyciągnę rozrusznik to jak najprościej sprawdzić czy nie ma masy na silnik? No bo ten gruby plusowy i cienki sprawdziłem miernikiem i tam + jest.
  3. Masę przykładałem do obudowy rozrusznika, oraz do bloku silnika. Jak rozrusznik jest na "stole" to bendix kręci i go wyrzuca ; ale jak jest w aucie i podaje plus na ten cienki kabel to nic się nie dziej. Akumulator nowy, naładowany, kable grube sprawdzone oraz przeczyszczone styki.
  4. Witam. podepnę się pod temat mianowicie wymieniony akumulator nowy 1 m-c varta najmocniejsza do tego silnika , alternator oddany do zakładu do regeneracji / ponieważ brak było ładowania i rozwaliło aku/, rozrusznik także poddany regeneracji. Po tych wymianach auto odpaliło chyba ze 4 razy bez żadnego problemu ładowanie powróciło , a następnego dnia: -po przekręceniu kluczyk kontrolka akumulatora świeci, gaśnie, świeci, gaśnie, świeci a po przekręceniu na zapłon nic się nie dzieje a co 10 raz słychać jakby pstrykniecie albo zwarcie z okolicy rozrusznika. - klemy minus i plus sprawdzone - przewód + od aku do rozrusznika i do alternatora sprawdzony - masa silnika sprawdzona - po przekręceniu stacyjki + na tym cienkim kablu rozrusznika - brak błędów na kompie Po wyciągnięciu rozrusznika i przyłożeniu "-" oraz "+" wszystko ok rozrusznik działa/próbowałem parę razy czy dział/ - wkładam do auta i dalej cisza albo pstryknięcie -przyłożenie masy z aku na rozrusznik zamontowany - brak reakcji -zwarcie śrubokrętem na aucie tez nic się nie dzieje - brak reakcji - jest to automat: zmiana pozycji z P na N odpalenie -brak reakcji Pomocy!!!
  5. no tak tez zrobie. dam znać co udało się zdziałać
  6. Jasne ze najpierw podmieni zaworki. Albo robię porządnie albo w ogóle się nie biorę za to. Jeszcze pytanie takie czysto techniczne, po ewentualnym czyszczeniu turbo, oczywiście nowe uszczelki i zalanie wirnika nowym olejem ale jak zrobić żeby kręcił rozrusznikiem żeby doprowadzić olej do smarowania turbo a żeby samochód nie odpalił?
  7. fajno dzięki za sprawdzenie, jak nic to nie da to jutro turbawka na stół i czyszczenie
  8. nie wiem czy cos to wniesie zrobiłem jeszcze BS dla 003 ; 011 jakby ktoś mógł zobaczyć. niestety dopiero jak zrobiłem logi to skumałem ze mi dopisało do poprzednich 003 - http://http://vaglog.pl/log_204638.html 011 - http://vaglog.pl/log_204637.html może to coś wniesie a dzis jeszcze zamienie te zaworki i dam znac
  9. Dziś podczas jazdy było słyszalne syczenie od strony IC węże na 100 % są dobre bo je wyciągałem i później sprawdzałem mocowania. czy to przeładowanie mogło rozwalić IC?
  10. Dzięki za szybką odpowiedz. Podciśnienie wymieniałem przewód za przewód, więc raczej nie ma opcji żebym zamienił miejscami ale poszukam schematu z ETKI i jeszcze porównam. Pytanie czy zamieniać miejscami jeszcze n75 z n18?
  11. Witam. Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys przelatane od razu przepraszam są to pierwsze logi jakie zrobiłem jeżeli trzeba będzie to poprawie je. Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły. - sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia - wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta - usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie - podczas robienia podciśnienia na gruszce strzykawka na początku słychać było skrzypienie i delikatny opór ale po paru próbach brak skrzypienia niestety nie potrafie określić jak dużo ma się ruszać sztanga Błąd jaki pokazało podczas robienia logów: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent oto logi: dynamiczne 001 - http://vaglog.pl/log_204518.html 003 - http://vaglog.pl/log_204519.html 004 - http://vaglog.pl/log_204520.html 008 - http://vaglog.pl/log_204521.html 010 - http://vaglog.pl/log_204523.html 011 - http://vaglog.pl/log_204522.html Proszę o sugestie i analizę logów
  12. właśnie chodzi o wymiane rozrządu. Tak jak piszesz stan tych połaczeń skrecanych wydaje sie byc trudny do odkręcenia. dzieki za linka bardzo sie przyda
  13. koledzy jak zdemontowac chłonice wody?? pasek 1.9 tdi 130km silnik AVF skrzynia tiptronic
  14. Witam. w jaki sposób odłaczyc przewody chyba olejowe od chłodnicy wody. passat 130km silnik AVF skrzynia automat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności