Skocz do zawartości

allure

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O allure

  • Urodziny 28.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Złotów

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podczepiam sie pod temat. Wymieniłem dwumasę na regenerowaną bo w pozycji P lub N stukało i wibrowało. No i przez tydzień było dobrze autko smigało. 2 dni temu zaczelo się... jak wcisnę mocniej pedał gazu to po prostu wyskakują biegi i auto zamula. Musze wrzucic na N i znowu na D i po chwili lapie bieg i jedzie. Ale ogólnie ta skrzynia nie chodzi jak powinna. No to dzwonie do tego mechanika a on mi, ze dwumasa teraz jest sztywna i inne podzespoły zaczynaja siadac, ze jakies łozyska itd i ze sie nie opłaca tego robic, żeby lepiej zmienic skrzynie całą. Koledzy pomozcie i powiedzcie czy to prawda ze teraz mogą siadac inne podzespoły skrzyni czy gosc po prosru klamie i mi kit wciska, a ta jego dwumasa jest guzik warta???
  2. Ja wymieniałem dwumase w zeszlym tyg. Załozyłem regenerowaną z gwarancja 6 miesiecy i teraz troche żaluje, bo auto mi wariuje jak wcisne mocniej na gaz to mi hamuje auto i pedał gazu nie dziala. Musze wrzucic na N i potem znowu na D i dopiero zaczyna po chwili pracowac...Musze jezdzic bardzo delikatnie wtedy jest OK. Tragedia i panika! Nie wiem co robic. W poniedzialek dzwonie do goscia co mi zakladal. Ma zaklad w Poznaniu a ja mieszkam od Poznania 130km i jak pomysle ze mam znowu jechac i tracic kase na paliwo to żal d.u.p.e ściska... Nie wiem czy coś zle podłaczyli czy po prostu to regenerowane koło jest to kitu. Koszt z wymianą to 1200zl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności