Skocz do zawartości

maciek---1988

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciek---1988

  • Urodziny 23.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Miechów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Miałem podobnie. Uszkodzone były przewody. Wymieniłem i spokój.
  2. Nie no bez przesady:) Turbo bym musiał pewnie wymienić bo na pewno puszcza i robić góre.
  3. Auto jak w opisie. Najpierw wymiana oleju z 15w40 na 10w40 Motula przy stanie licznika 270 tys. Efekt: lepsza kutra pracy. Od wymiany do wymiany dolałem może 200 ml oleju. Przy przebiegu 290 tys kupiłem płukankę Motula oraz zalałem Valvoline SynPower 5W40 (akurat taki mieli na ten moment w IC od ręki). Jeszcze cichsza praca. Na razie ubytków zero. Przy starcie jeszcze krótsze klekotanie. Polecam zabieg. To co wylałem z silnika po zastosowaniu płukanki to smoła była. Nie wiem czy przebieg mojego auta jest autentyczny bo ramkę na rejestracje mam z jakiegoś niemieckiego komisu, także pewnie przez turasa licznik był skręcony. Pisze tego posta dla niedowiarków i uczniów pana Henia z warsztatu obawiających się zmiany oleju na lepszy. Napisze przy następnej wymianie oleju o dolewkach jakie stosowałem i stanie oleju .Następnym razem planuję zalać Motula. Pozdrawiam i gorąco zachęcam
  4. Mogę prosić o schemat?? Mam zamiar podłączyć podświetlenie drzwi i podłogi w momencie ich otwarcia bądź równolegle ze świeceniem się lampki w przy lusterku (tak bedzie chyba najprościej). mój mail [email protected]
  5. Miałem to samo i okazało się ze turkawka była zatkana. Wyciąłem tez kata, wyczyściłem kolektory, zaślepiłem EGR, sprawdziłem dolot i wszystko śmiga. Nie miałem w tym czasie kompa wiec odpiolem kleme by zresetowac bledy. Od pół roku nadal wszystko ok. To tylko moje doświadczenie ale posłuchaj kolegów i zrób logi. Co do zaworu sterowania to czytałem gdzieś ze poprostu możesz mu wkręcić 3tys obrotów ktoś inny może zdjąć wtyczke w tym czasie. Pogorszy się praca silnika.Co o przepływki przewieź się z załączoną wtyczką a pożniej ją sciągnij i zrób to samo a może diagnoza sama się nasunie:). Pozdro
  6. trzecia rolka napina pasek klimy lub alernatora jak sie nie myle
  7. Ja zaślepiłem tuż przed samym zaworem EGR. Elastyczność w zakresie wolnych obrotów poprawiła się. Po przejechaniu 500 km żadnych błędów w sterowniku. Jedyne moje odczucie to nieznacznie dłuższe rozgrzewanie silnika co jest oczywiście uzasadnione. Silnik ja w opisie. Polecam.
  8. Więc mam go odciągnąć strzykawką ze zbiorniczka i zalać nowy tak?? Zamówiłem już książkę Sam Naprawiam wiec w późniejszym czasie nie będę Wam zawracał głowy tak błahymi powodami. Jeśli się mylę poprawcie mnie. Wybrałem płyn Febi zielony. Z góry dzięki za pomoc:)
  9. Dobrze Panowie ale nie padła jeszcze odp ile płynu wchodzi i gdzie znajduje się korek do jego spustu. Może i ja wymienię tylko nie wiem ile kupić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności