ziemus
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ziemus
- Urodziny 01.03.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdynia
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1998
-
ziemus obserwuje zawartość → Kierownica Multifunkcyjna w 3B
-
Moim zdaniem nic z tego Te radia nie współpracują z kierownicą multimedialną, Kierownica z B5FL bo tylko takie są ze sterowaniem, steruje przy pomocy szyny can Więc radio i samochód powinien obsługiwać CANa A w B5 passacie 3b nie masz szyny CAN Przy innych radiach Sterowanie odbywa się na zasadzie drabinki rezystorowej, a taki układ już łatwo zrobić, do tego oprócz kiery z poduszką, potrzebny Ci będzie ślizgacz (tzw. taśma) do kierownicy z B5FL albo ze skody Superb
-
Hmm Długo zastanawiałem się z moim znajomym Czy to ma sens I po kilku spotkaniach Przy browarku i w garaży (buża muzgów) rozebralismy kierownicę i psując oczywiście niechcący, ślizgacz odkryliśmy, że ślizgacze w 3B i 3BG różnią się tyklo liczba pinów na wyjsciu wejściu a ścieżek jest ta sama liczba "5" w moim ślizgaczu pinów było cztery, Więc do dyspozycji po wymianie ślizgacza na model z 5pinami (z allegro) miałem do dyspozycji jedną ścieżkę, A zbudować trzeba było układ drabinki oporowej i zasilić oświetlenie guziczków Dla wyjaśnienia 4 piny- 2 poduszka i 2 klakson klakson zwiera plus z minusem jak włącznik światła więc dawał nam zasilanie do ledów na kierownicy, efekt uboczny gasna ledy jak trąbię (ale kto uzywa klaksonam Ja mało) Drabinka oporowa kożysta z masy lub z plusa więc zasilanie drabinki można było też wziąć z klaksona, zbudować drabinkę na istniejących płytkach drukowanych orginalnej kierownicy z 3BG i wolny pin ślizgacza wykorzystać do powrotu zasilania drabinki do radia. Cel dokonany i małym kosztem posiadam działającą kierownicę z 3BG w 3B świecącą, posiada 8 klawiszy do sterowania radiem PIONEERA. Kolega z OCP klubu OCTAVI zamieścił kiedyś relacje foto z tej "imprezy" swapa kierownicy Jak znajde link to wkleje.
-
To działanie sprzęgła hydrokinetycznego Z tego co wiem Tak ma Być U mnie tez tak jest Skrzynia tiptronic pracuje w dwóch trybach Nie pamiętam jak sie nazywają Ale chodzi o to, że najpierw wrzucany jest bieg i skrzynia nie jest w pełni zesprzęglona z silnikiem, po czasie, następuje zesprzęglenie. Coś chyba tak
-
Ja zamontowałem sobie kierownice Multifunkcje do Passata 3B Kierownica pochodzi z modelu 3BG i współpracuje z radiem PIONEER