Skocz do zawartości

ziemus

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ziemus

  • Urodziny 01.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Moim zdaniem nic z tego Te radia nie współpracują z kierownicą multimedialną, Kierownica z B5FL bo tylko takie są ze sterowaniem, steruje przy pomocy szyny can Więc radio i samochód powinien obsługiwać CANa A w B5 passacie 3b nie masz szyny CAN Przy innych radiach Sterowanie odbywa się na zasadzie drabinki rezystorowej, a taki układ już łatwo zrobić, do tego oprócz kiery z poduszką, potrzebny Ci będzie ślizgacz (tzw. taśma) do kierownicy z B5FL albo ze skody Superb
  2. Hmm Długo zastanawiałem się z moim znajomym Czy to ma sens I po kilku spotkaniach Przy browarku i w garaży (buża muzgów) rozebralismy kierownicę i psując oczywiście niechcący, ślizgacz odkryliśmy, że ślizgacze w 3B i 3BG różnią się tyklo liczba pinów na wyjsciu wejściu a ścieżek jest ta sama liczba "5" w moim ślizgaczu pinów było cztery, Więc do dyspozycji po wymianie ślizgacza na model z 5pinami (z allegro) miałem do dyspozycji jedną ścieżkę, A zbudować trzeba było układ drabinki oporowej i zasilić oświetlenie guziczków Dla wyjaśnienia 4 piny- 2 poduszka i 2 klakson klakson zwiera plus z minusem jak włącznik światła więc dawał nam zasilanie do ledów na kierownicy, efekt uboczny gasna ledy jak trąbię (ale kto uzywa klaksonam Ja mało) Drabinka oporowa kożysta z masy lub z plusa więc zasilanie drabinki można było też wziąć z klaksona, zbudować drabinkę na istniejących płytkach drukowanych orginalnej kierownicy z 3BG i wolny pin ślizgacza wykorzystać do powrotu zasilania drabinki do radia. Cel dokonany i małym kosztem posiadam działającą kierownicę z 3BG w 3B świecącą, posiada 8 klawiszy do sterowania radiem PIONEERA. Kolega z OCP klubu OCTAVI zamieścił kiedyś relacje foto z tej "imprezy" swapa kierownicy Jak znajde link to wkleje.
  3. To działanie sprzęgła hydrokinetycznego Z tego co wiem Tak ma Być U mnie tez tak jest Skrzynia tiptronic pracuje w dwóch trybach Nie pamiętam jak sie nazywają Ale chodzi o to, że najpierw wrzucany jest bieg i skrzynia nie jest w pełni zesprzęglona z silnikiem, po czasie, następuje zesprzęglenie. Coś chyba tak
  4. Ja zamontowałem sobie kierownice Multifunkcje do Passata 3B Kierownica pochodzi z modelu 3BG i współpracuje z radiem PIONEER
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności