Skocz do zawartości

palioza

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O palioza

  • Urodziny 06.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Silnik
    B6 CC 2.0T FSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008
  • Link do tematu o samochodzie
    1352591
  1. moge pomoc, tylko potrzebuje wiedziec dziej wczesniej coby wziac kompa z pracy, na ktorym chodzi vcds Katowice, jakbyco to wal na priva
  2. zdziwienie... dzwonili do mnie, ze centrala uznala mi to jako naprawe gwarancyjna, w pn odstawiam auto, ciekawe jak im to wyjdzie.
  3. wchodzisz na http://www.zenec.com/en/support/softwareupdates/ze-nc2010/software-updates/ze-nc2010-main-unit-and-bluetooth-software-update/ pod tym napisem jest mozliwosc zalogowania sie na ftp: You may download software update V10.0 from the ACR Filemanager: logujesz sie z podanymi nizej userem i haslem (sprawdzilem to i dziala w tym momencie) wchodzisz w ZE NC2010 Update English RECOVERY_Update sciagasz zipa, txt, czytasz wszystko i voila dziala :-) wszystko dokladnie jest tam opisane. Ja po tym z tego ftpa sciagnalem najnowsza wersje i wgralem tez zgodnie z opisem zamieszczonym przez nich, skoro ja sobie dalem rade, to kazdy da :-)
  4. Ja mialem to samo, skonczylo sie miejsce na fleszu. PO zrobieniu recovery i wgraniu na nwo firmware zaczelo dzialac jak sie patrzy.
  5. podlaczyc pod linuhem, i zrobic dd if=[nazwa dysku zrodlowego] of=[jakis plik na dysku na ktorym zrobisz backup] uzbroj sie w cierpliwosc i heja :-)
  6. U mnie mam purchlaki na drzwiach pasazera (lakier i blacha jeszcze na gwarancji) ale niby czynnik zewnetrzny, coprawda wyslali do importera fotki tego i czekaja na odp finalna. Jak dostane odp finalna, to pisemnie sie do nich zwroce o powod odmowy naprawy gwarancyjnej jak i udostepnienie kserokopii dokumentacji i pojade do rzeczoznawcy. Nie mowie, ze nie jest to faktycznie uszkodzenie zew. tylko ja nie jestem w stanie tego ocenic, a serwisowi nie ufam. Jak rzeczoznawca okresli wine producenta to ide na wojne.
  7. Moze akurat jak bylo to pierdniecie, to dodawales gazu?
  8. moze diagnosta zapomnial np o lacznikach stabilizatora, to mozesz sam sprawdzic, zdjac kolo i widac lacznik, poruszac nim i sprawdzic luzy.
  9. Witam, ja mam takie cudo od paru dni (po tym jak mi buchneli z auta RNSa ). Generalnie na plus: bluetooth co dziala z IPHONEM! Mikrofon sobie podciagnalem w oryginalne miejsce, gdzie powinien byc w passacie i jakosc dziweku jest ok. Jakosc muzyki porownywalna (choc ja to gluchy jestem). Mapa graficznie chyba ladniejsza niz ta z RNSa, dokladnosc na razie co porownywalem na defaultowych trasach porownywalna. zaplacilem na ebaju.de 3800 brutto ale ze bralem unijna FV to od tego jeszcze minus ich vat czyli pewnie jakies 3000 mnie wyszlo Na minus gorszy tuner bo RNS nie gubil tak sygnalu jak to gubi (kupilem nowke, a nie mam tego splittera 2 anten do 1). nie umiem tego wlaczyc jak mam wyciagniety kluczyk, RNSa sie dalo. nie dostarczyli "sumatora" antenowego oraz media linka z USB (walcze o to ze sprzedawca). Rownowaga Czas wstawania urzadzenia porownywalny z RNSem.
  10. Zanim cos zakupisz sprawdz czy masz jakas mozliwosc puszczenia rury na lewa strone auta, bo np w passacie CC w/g mnie nie ma (zagladalem pod auto). Z reszta w wersji CC 3L 4x4 zbiornik paliwa jest mniejszy (ma inna konstrukcje) i mozliwe, ze podloga bagaznika.
  11. udalo mi sie to zakodowac z jednym wyjatkiem, w module radaru ciagle zglasza mi blad, ze nie umie nawiazac polaczenia ze skrzynia biegow (mam manual) i za cholere nie wiem co mu zmienic (blad 01315).
  12. Ja jestem w fazie montazu tzn zamowilem radar, przegladam w elsie schematy, ale prosilbym rowniez oprocz kodowania (ale z tym, to sobie chyba poradze) o pomoc w teorii instalacji.
  13. Witam, nie pamietam juz czy to moj 1 post czy nie, ale od paru miesiecy przegladam to forum. Obecnie mam passata CC 2.0 tsi chip na okolo 230KM, wczesniej mialem skode octavie II 2.0 TDI 140 zrobiona na niecale 250KM (na forum.octaviaclub.pl jeszcze gdzies opis mojego auta jest). W zwiazku z tym, ze octavia jezdzilem na poczatku bez chipa, pozniej z chipem, a nastepnie z wymienionym turbo i wydechem, to mniej wiecej mam porownanie mocy w tych silnikach. TSI OGROMNA przewaga jesli chodzi o cisze tego silnika nie ma TSI przewaga w sprincie do 100 (nawet w porownaniu do octavii z wymieniona turbina, po prostu tu nie zapinam 3 biegu aby osiagnac 100km/h a w occie mialem duzego laga) - przewaga jakies 0.2-0.4 sekundy TDI przewaga w spalaniu w miescie w TDI ciezko przekroczyc 7.5l w tsi srednia z miasta to okolo 11l w trasie roznica 8 TDI, 10.5 TSI (przy ciaglym 180 km/h) komfort przyspieszania na trasie podobny tu i tu W TDI srednia spalania NIGDY nie podskakiwala mi powyzej 9 litrow w jakiejkolwiek konfiguracji auta, w TSI to generalnie jak pojade tyle spali moze byc to 7.5 moze byc to 15 Jedzilem rowniez 2.0 265KM (ale to tylko pare kilometrow) i wyraznie pozniej wstaje turbina niz w mojej wersji, w moim tsi auto przyspiesza juz od 1800 obr, da sie jechac od 1500 delikatnie w TDI (po wymianie turbiny na wieksza, turbo wstawalo mi od 2500 wczesniej jazda byla bezsensu, bo jezdzilo to masakrycznie) po przejechaniu okolo 100kkm skoda i okolo 15kkm passatem mimo wszystko stwierdzam, ze dieslem mi sie lepiej jezdzilo.... najlepiej takie 3.0TDI byloby ok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności