Skocz do zawartości

lukasz851201

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz851201

  • Urodziny 01.12.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oborniki

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam. Passat B5 fl 2004r,130 KM (chiptunning na 160 KM). Mam taki problem w czasie jazdy zapala się kontrolka sinika na żółto dotego napis Abgas Werkstad, i jeszcze kontrolka od kontroli trakcji. Silnikiem zaczyna szarpać i traci moc. Po zgaszeniu silnika w czasie jazdy już nie szarpie i ma moc ale kontrolka silnika świeci i przy zapalaniu pojawia się napis Abgas Werkstatt. Byłem u elektro mechanika i o tym Abgas Werkstatt powiedział żeby sprawdzić zawór EGR (bo to coś z spalinami).A na komputerze pokazało mu że przekroczono górną granice regulacji pompowtryskiwacza na cyl 4. Sprawdzałem wszystki czujniki ohmomierzem i były dobre, ale jak sprawdzałem pompowrtyski to powinny mieć 0,5 ohma a 1,2,3 wtrysk miały 0,8 ohma a 4 wtrysk 1,2 ohma. Spalanie na postoju 0,9- 1l na rozgranym silniku. Z ciekawostek to gościu od chiptunningu powiedział że wszystkie pompowtryski są przytarte (ale o co dokładnie mu chodziło to nie wiem), a na chamowni wyszło w serii 122KM. A po zalaniu gorszego paliwa kontrolki zapalały się co 5 minut, a gdy zalałem lepszego to tylko 2-3 razy dziennie. I ogólnie to auto nie jedzie jak na 160KM. Pewnie czeka mnie wymiana EGR i czterych pompowtrysków chyba że ktoś ma inny pomysł. W grupie 23 przy 1800 obr/min pokazywało na 1 cyl 90, na 2 cyl 80, na 3 cyl 50 na 4 cyl maksimum 127 i gdy pokazało się 127 zaświeciła się kontrolka o usterce. grupa 13 i 18 ok. Silnik normalnie zapala, nie kopci.
  2. Wymieniono uszczelniacze na pompowtryskach więc to też odpada
  3. mama podejrzenia ze są to uszczelniacze pod pompowtryskami (o ringi)
  4. Witam. Mam takie pytanie przybywa mi oleju w silniku co to może być. Ale sprawa jest taka że na 100% nie jest to płyn chłodniczy dlatego że wymieniłem uszczelkę pod głowicą, a głowica była sprawdzana na szczelność i jest dobra. Czy może to być paliwo, a jeżeli tak którędy się dostaje do oleju. Dodam jeszcze że w servisie powiedzieli mi że jeden pompowtrysk zamiast mieć czegoś tam zero a najlepiej na minusie to ma trzy (to znaczy że leje) i czy może być tak że nieprzepalone paliwo przedostaje się do oleju. Powinien przecież wypchnąć nadmiar do układu wydechowego. 1.9 TDI 131KM AVF przebieg 244000
  5. Witam. Mam takie pytanie przybywa mi oleju w silniku co to może być. Ale sprawa jest taka że na 100% nie jest to płyn chłodniczy dlatego że wymieniłem uszczelkę pod głowicą, a głowica była sprawdzana na szczelność i jest dobra. Czy może to być paliwo, a jeżeli tak którędy się dostaje do oleju. Dodam jeszcze że w servisie powiedzieli mi że jeden pompowtrysk zamiast mieć czegoś tam zero a najlepiej na minusie to ma trzy (to znaczy że leje) i czy może być tak że nieprzepalone paliwo przedostaje się do oleju. Powinien przecież wypchnąć nadmiar do układu wydechowego. 1.9 TDI 131KM AVF przebieg 244000
  6. no to jeszcze spytam choć to głupie pytanie co się może stać jeżeli będzie się dłużej jeździć z nieszczelną głowicą
  7. Mogę jeszcze nalać uszczelniacza do układu i liczyć na szczęście że się zatka jeżeli to to
  8. tak tylko jak tam płyn łączy się z paliwem skoro do chłodnicy paliwa wchodzą tylko dwa wężyki
  9. oddałem auto do servicu i nie wiem czy to robili. Na fakturze nie ma napisane ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 14:57 ---------- ale jeżeli głowica jest pęknięta to którędy płyn dostaje się do paliwa, lub do układu wydechowego że na zimnym silniku nie widać auta z dymu i jest taki smród że nie idzie wytrzymać
  10. Witam mam takie pytanie znika mi płyn chłodniczy. 1. W jakiś sposób musi się dostawać do paliwa bo po zapaleniu zimnego silnika pojawia się bardzo dużo białego dymu który ma zapach płynu. 2. Wymieniłem już uszczelke pod głowicą, uszczelke pokrywy zaworów, uszczelke kolektora wydechowego, uszczelke kolektora ssącego, uszczelniacz wału korbowego, uszczelniacz trzonka zaworu, termostat i inne obejmy, zaciski itd. ( Oczywiście głowica była planowana ) więc to odpada. 3. Ale gdzie w samochodzie jest jeszcze miejsce gdzie płyn może łączyć się z paliwem ? Dopatrzyłem się jeszcze że płyn chłodniczy przepływa przez tą przystawke od filtra paliwa ( ogrzewa paliwo czy coś ) i czy jest to możliwe by tam jakoś łączył się z paliwem. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły to z góry dziękuje. ( 1.9 TDI, 131 KM, 2001r, AVF )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności