Skocz do zawartości

poster

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O poster

  • Urodziny 01.01.1999

Informacje osobiste

  • Imię
    Poster
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bolesławiec

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Jestem ciekawy co dalej zrobiłeś z tym stukaniem bo mam podobny problem i nie wiem czy to dwumasa czy coś innego
  2. Już wiem ad. nr koła dwumasowego w skrzyni DSG(170KM): 03G 105 266 BK - czy są jakieś zamienniki czy tylko serwis za 3-3,2tys.? Jednak nadal nie znam przyczyny: Skrzynia na N - jak nacisnę pedał gazu (1200-1500obr.) i puszczę nogę to słychać metaliczne stuki. Nie ma żadnych szarpań przy zmianie biegów ani drgań opisywanych przez innych. Jak jadę na D to przy niewielkich obrotach też słychać hałas, który później (przy 2tyś.) zanika. Czy to ozn., że pada mi koło dwu-masowe czy jest to objaw czegoś innego?
  3. Mam B6 2006r. 2,0 170KM DSG; Objawy: 1. Skrzynia na N - jak nacisnę pedał gazu (1200-1500obr.) i puszczę nogę to słychać metaliczne stuki. Nie ma żadnych szarpań przy zmianie biegów ani drgań opisywanych przez innych. Jak jadę na D to przy niewielkich obrotach też słychać hałas, który później (przy 2tyś.) zanika. Czy to ozn., że pada mi koło dwu-masowe czy jest to objaw czegoś innego? 2. Koło dwumasowe: regeneracja czy nowe? Regeneracja tańsza ale czytałem, że po niewielkim czasie pada a nowe 3tys. Znalazłem nr oryginalne koła dwu-masowego ale nie wiem które z nich pasuje: - 03G 105 266 AF - 03G 105 266 BB - 03G 105 266 BC - 03G 105 266 BK i gdzie można dostać w przyzwoitej cenie ? 3. Przy włączeniu Auto Hold jak ruszam to szarpie autem ale dopiero po rozgrzaniu silnika. Jak jest zimny to wszytko OK - co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności