luqx
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O luqx
- Urodziny 18.06.1985
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Silnik
B4 1.8 90KM (ADZ)
-
Rok produkcji
1995
-
luqx obserwuje zawartość → Samoistne przełączanie się na benzynę w czasie jazdy na LPG
-
Samoistne przełączanie się na benzynę w czasie jazdy na LPG
luqx odpowiedział Jotes → na temat → Instalacja gazowa
witam Po wymianie cewki zapłonowej miałem podobny problem wiec pojechałem do gazownika. który stwierdził ze to wina cewki ponieważ przy otwartej masce i nagrzanym silniku w ogóle się nie przełącza(z gazu na benzynę), jak maskę się zamykało to od razu się przełączał. Wniosek z tego taki ze tworzy się pole magnetyczne od cewki i zakłóca prace centrali sterującej gazem. No więc przypomniałem sobie lekcje fizyki i zastosowałem klatkę Faradaya, czyli obwiniałem centrale sterująca folią aluminiową(kuchenna) no i oczywiście problem zniknął. Piszę bo może ktoś sie męczy z takim problemem a w sumie rozwiązanie które ja zastosowałem jest proste i sadze że warto sie tym doświadczeniem podzielić. pozdrawiam luqx -
w jaki sposób to sprawdzić?? pozdrawiam
-
Witam Mam problem z zapalaniem swojego passata 1.8 ABS 95r , gdy samochód przestoi noc to rano mam problemy z zapaleniem, gdy juz zapali nie ma problemu z ponownym uruchomieniem silnika za dnia . Sprawdzane już były kable napięcia , akumulator , zapłon, kopułka była czyszczona. Dodam ze problemów takich nie miałem jak było ciepło, co prawda jezdze na gazie ale silnik zapala tylko na benzynie. szukałem w podobnych postach jednakże nikt nie mialem takich objawów silnika jak ja. jeżeli ktoś jest w stanie mi cos podpowiedzieć proszę o sugestie
-
moze mi ktos podpowiedziec czy kierownica z b5 pasuje do b4 ??
-
okazało sie ze to rozrząd jest źle ustawiony... szczerze mowiąc zastanawiam sie jak silnik wogóle pracował
-
dzieki
-
Witam mam problem z obrotami silnika 1.8 bezyna w pasacie b4. Powyzej 2000 podczas jazdy silnik chodzi równo , a jak obroty zejda ponizej 1500 tp zaczyna chodzic nierowno i tak samo jest na jałowym biegu ze czasami chodzi równo a czasami spada gwałtownie do 400 i spowrotem sie wkreca na 900... Ma ktos moze pomysł dlaczego taks ie dzieje