Skocz do zawartości

MAD

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MAD

  • Urodziny 30.07.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nysa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015
  1. temperatura rozszerzalności tej zębatki jest określona i jak ktoś się zapomni i to oleje to potem drugi raz jej nie nagrzeje na wale a ona ma swoje określone miejsce.
  2. Witam ponownie i dla tych co nie chce się czytać wszystkich postów i szukać co mają zrobić w Pompa olejowa PASSAT to : ŁAŃCUCHOWY NAPĘD JEST NIE WYMIENIALNY [ nie dostępny nowy] po zdjęciu miski złapać za łańcuszek i jeśli jest luźny to prowadnica plastikowa napinacza jest odłamana [półksiężyc] co dalej ? zakupić zestaw zębaty tu ceny: serwis vw około 6000 z założeniem sam zestaw zębaty 4200 prywatnie można go dostać [nowy 2000] regenerowany o wiele taniej [ odnawiany otwór wałka] należy zdemontować rozrząd , zdjąć koło paska mikro [na dole] tam znajdziecie koło zębate rozrządu tez zdjąć i tam docelowe koło zębate cienkie na wale i tu UWAGA !!!! z ciąga się je bardzo ciężko , laikom nie polecam tej akcji ostatecznie ściągacz lub pozostaje pocięcie tej zębatki na czynniki mniejsze . wszystko co zdemontujecie czyli koło cienkie zębate , łańcuch , mała zębatka i napinacz do kosza. Przy montażu nowej szerszej zębatki na wale TYLKO FACHOWIEC!!! to robi bo nakłada się ją na gorąco i jak nie dokładnie to zrobisz to kupa na całej nili , po kilkunastu sekundach nie do zdjęcia . !!!! w nowym mechanizmie jest jedna ruchoma mała zębatka na szerokim otworze którą należy docisnąć do 2-uch pozostałych i dokręcić by zniwelować luz na zębach, bez tego zęby wyjadą się 3-razy szybciej [ nowy mechanizm ma mniej o 2 otwory mocujące całość do bloku , nie przejmować się tym ] PAMIĘTAJCIE !!! CHCESZ URATOWAĆ PASSATA 2005-2010 wymień palec sześcian owy w pompce oleju za 16 zł wyrabiają się po 150 tys km. i uszkadzają otwór wałka i wtedy zobaczycie napis |: STOP ENGIN - OIL PRESSURE a wtedy już za późno , mechanizm do wymiany w pompce oleju z boku widać malutkie zabezpieczenie i za nim jest palec szescianowy , na śrubkę lub magnesem go wyciągniecie , to najlepszy i najtańszy sposób na spokojną jazdę tym autem . Kocham passaty ale to co VW ukryło z tymi pompami i do tego inna historia koła DWU-MASOWEGO to pomsta do nieba !!!!! ja już jadę spokojnie tym autem ---------- Dodano o 20:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:11 ---------- palec który łączy pompę z wałkiem musi być z mikro luzem , w innym przypadku na sztywno jak to czarodzieje robią stanie się katastrofa pozdrawiam i jak by co to pytać ludziska
  3. Scoti nie zaprzeczam , może tak być , sugerujemy się tym że zabierak jest z twardszego materiału , ale fakt jest jeden : to albo to wyrabia się i nie ma na to lekarstwa , jedynie co - to rozebrać i sprawdzać co jakiś czas luz ale komu się będzie chciało. Jak się uszkodzi na trasie daleko to padaczka ale jak na miejscu w terenie zamieszkania no to nie ma tragedii, fakt jest jeden : wysiądzie i to każdemu .......... ps, osoby które wymieniły sam zabierak długo nie pojeżdżą .....jak coś robić to konkretnie a nie za kilka złoty wybierak .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności