WojtekVWB6
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O WojtekVWB6
- Urodziny 12.04.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Wojtek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa okolice
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM
-
Rok produkcji
2005
-
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam, Problem rozwiązany wszystkiemu winna była wilgoć w komputerze .Wymieniłem na inny komp i auto śmiga ładnie trochę wolno:636: …..(brak wirusa ) ale jutro oddaje swój komp do naprawy lub wymianę na drugi .Dzięki wilgoci :pmam wym. kompletny rozrząd , dwumas ze sprzęgłem i inne pierdoły już silnikiem tak nie rzuca i nie trzęsie ufff .Temat uważam za zamknięty .Dziękuje wszystkim za pomoc . -
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam,mam małe pytanko czy komputer po wyłaczeniu zapłonu ma potrzymywanie stałe napiecia ? jezeli tak to na którym pinie Vw passat 105 ps BKC 2005 r ? Było trochę wilgoci w kompie po naprawie tego auto normalnie odpaliło i po minucie zgasło tak jak by je ktroś wylączył i tak dwa raz a teraz juz nawet po wciśnieciu kluczyka kontrolki się zapalaja i nic wiecęj się nie dzieje nawet nie kręci . -
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
vwitam... włąsnie wróciłem od mechanika .Auto odpala czy ciepły czy zimny ale jeżeli ruszy się kawałek mocniej depnie łapie znowu te same błedy PO322 i PO266 .Ja sie go dłużej przygazuje zaczyna przerywać i w momecie kiedy łapie ten błąd auto potrafi zgasnąć i ucieka sygnał na pompke elektryczna paliwa , czy to normalne ze przerywa sygnal ?Jezeli auto odpale z podłączonym komputerem wartości z czujników wałka i g28 sie pokazuja w momecie gdy zaczynaja głupić kontrolki na komputerze wartość walka rozrządu wyswietla sie 0 . Mam prośbe jezeli ktos ma o opis instalacji elektrycznej najbardziej zalerzy mi na ty aby było pokazane gdzie idzie kabel od czujnika g28 do komputera . Druga prośba możecie mi kogoś polecić kto mógł by mi to zdiagnozować i naprawić z okolic warszawy .Mój mechanik jest sumienny i ogólnie ok. ale w tym wypadku zaczyna brakować wiedzy i pomysłów co dalej . W poniedziałek jade na sprawdzenie samego komputera czy tam nie ma jakiegos tzw zimnego lutu . -
Czyszczenie wtrysków ultradźwiękami lub preparatem typu STP w B6...
WojtekVWB6 odpowiedział Domely → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Stacja Orlen wcześniej była to petrochemia Płock na drodze pomiędzy Zielonką a Kobyłką jadąc ul Józefa Poniatowskiego od Zielonki po lewej stronie przy centrum Medycznym .Rachunek brałem na firmę i na inne auto więc nic nie mogłem udowodnić . -
Czyszczenie wtrysków ultradźwiękami lub preparatem typu STP w B6...
WojtekVWB6 odpowiedział Domely → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
no tak okazuje sie ze na tej stacji co chwile ktoś ma problem z autem .Verva była bardzo kiepskiej jakości . -
Czyszczenie wtrysków ultradźwiękami lub preparatem typu STP w B6...
WojtekVWB6 odpowiedział Domely → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
ja pewnego dna zalałem ON verve która okazała się syfem i padł mi jeden pompowtrysk 4 cylindra .Auto odpalało normalnie lecz nie miało takiej mocy jak wcześniej . Po podłączeniu pokazywał niewielkie wahnięcia .Dolałem środek STP i nic nie pomogło .Dopiero zaleczyło wlanie środka Firmy LIQUI MOLY (czerwony jak dobrze pamiętam) ale na jakiś czas. Dowiadywałem się o regeneracje wtrysków ceny zależą od tego co padło w nim mniej więcej od 350-790 zł . Nowy np w serwise VW jeżeli oddał bym swój 2300 zł szt. lub 3000 zł szt:eek: jezeli nie oddaje swojego . Ja wymieniłem 1 wtrysk u znajomego gdzie robiłem chip za 1000 zł (750 wtrysk (nowy) + robota . Opinie słyszałem różne , wymieniać od razu wszystkie nie pojedynczo bo padnie później reszta i tylko na nowe bo z regenerowanymi to różnie bywa. -
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
z autem wcześniej nie było problemu po za wtryskiem (wina paliwa ON VERVA ) smigało rewelacyjnie .I pewnego dnia taka niespodzianka więc mechanicy ala eksperci nic tu nie grzebali po za wymianami oleju , świec żarowych .Wymieniam teraz wszytko co możliwe co daje minimalna oznakę zużycia np dwumas .Na razie nie mam wiadomości co z autem . -
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
mam jeszcze jedno pytanie , chip miałem robiony nie przez złącze diagnostyczne tylko wyjęta została i wstawiona nowa płytka w komputerze . Czy jest mozliwe ze tam coś nie styka (zimne luty itp. ) i dlatego wywala bład czujnika G28 i auto gaśnie .Mechanik szuka po przewodach od czujnika i nic nie widać .Co tam moze nie stykać jeszcze ? p.s Dowiadywałem się a propo pompy oleju koszt w Vw 740 zł bez rabatu plus łańcuch 120 zł i zabierak ok 20 zł tak dla inf. -
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
ok dzieki jutro dam cynk mechanikowi zobaczymy co tam jest źle .I może mi dla tego tak terkotał na wyższych obrotach właśnie przez padnięta pompę . Dam znac jak coś sie nie zmieni .Ja obstawiam na jakieś połączenie właśnie tego czujnika .Serdeczne dzieki . -
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
sądzę że czujnik raczej ok .Łatwo można żle go ustawić względem skrzyni przy zakładaniu skrzyni ?? jak to sprawdzić czy jest ok. ustawione ??jaki ma to wpływ do gaśnięcia ? Pompa oleju w 1.9 tdi by padła przy takim przelocie ? wymieniany miałem jeden wtrysk na 4 tym cylindrze przy 80 tys.km (zalałem na orlenie verwe syf i stracił troche na mocy ) na 3 cim cylindrze wiem ze minimalny miał odchył na minusie - ale mechanik mówił że może koryguje z powodu padniętego dwumasu . No nie wiem sam ...hmm przejrzeć wtyczki i przewody od tego czujnika G28 ? co dalej .. sorry za tak prostacko się pytam ale mam dość Laguna rozumiem ze syf ale passat ehhh:o -
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
też taki komunikat się pojawił .To co teraz zrobić .Czujnik G28 jest tez wymmieniony (jezeli dobrze pamietam jak zdjęta była skrzynia było go widać ).To co teraz ? -
Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6
WojtekVWB6 odpowiedział WojtekVWB6 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
tak od 85 tys.km jest chip trochę agresywny .Nie ciśnienia nie sprawdzałem bo to co wiem w 1.9 pompy były ok , a co ma do tego ten czujnik wąlków rozrządu ? -
Witam, Posiadam Passata B6 TDI 1.9 BKC 105+ chip produkcja 2005-08-11 model 2006 manual 91 tys. km orginał na 100% i tego auta problem dotyczy :)miał być taki niezawodny .Jest wiele tematów na podobne objawy lecz ja nie znalazłem odpowiedzi na mój problem . Jadąc nagle wyskoczył komunikat MOTOR STOP! OIL .... migająca kontrolka oleju wyłączyło się ESP nie mogłem włączyć i świeciła się spirala świec żarowych i ABS oraz obrotomierz opadł nic nie wskazywał temp cieczy ok. 60-70 .Auto normalnie jechało poziom oleju ok. .Po przejechaniu 2 km chciałem zaparkować i auto po wciśnięciu sprzęgła i przyhamowaniu zgasło i odpalił normalnie . Po przejechaniu następnych 5 km auto zgasło i już nie odpaliło . Odpaliło po ok. 5 godzinach i później znowu komunikat i po wciśnięciu sprzęgła i przyhamowaniu zgasł i nie chciał zapalić lub z trudem zapalał i szarpał jakby brakowało mu paliwa . Rano po odpaleniu i mocniejszym dodaniu gazu na wyższych obrotach ok. 3-4 tys. zaczął klekotać tak jakby popychacz /wtryski . Po podłączeniu pod komputer wyskoczyły błędy PO266 cos o błędzie udziału drugiego cylindra i PO322 o czujniku wałków jeżeli dobrze pamiętam .Wymienione zostały: czujnik wału i czujnik wałków rozrządu+ przy okazji cały rozrząd , dwumas i sprzęgło, filtry, uszczelka pod deklem zaworów ,pasek wielo rowkowy + napinacz (części orginał VW) oraz sprawdzone zostały przewody do czujnika wałków (ok.) (przeczytałem na forum ze mogą być uszkodzone ) Po wymianie wszystkiego auto odpaliło normalnie po klekotał na wyższych obrotach i po wyjechaniu z warsztatu znowu zaczęły głupieć zegary i zgasł po dłuższym kręceniu odpalił. Na komputerze wyszły te same błędy:639:. Wtryski mam ok. , pompa podaje paliwo do filtra i powrót tez dobrze daje . Teraz moja prośba o pomoc jak ten problem rozwiązać .Czy nie jest tak ze padła pompa i dlatego sobie gaśnie(tylko czemu przy hamowaniu i wciśnięciu sprzęgła) , a z drugiej strony czemu te błędy PO322 i PO266 ??Jak to naprawić .POMOCY !! Przepraszam za tak długi post i proszę o wyrozumiałość .jeżeli w złym miejscu napisałem wiadomość proszę o przeniesienie .Pozdrawiam i liczę na pomoc .