Skocz do zawartości

WojtekVWB6

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O WojtekVWB6

  • Urodziny 12.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa okolice

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam, Problem rozwiązany wszystkiemu winna była wilgoć w komputerze .Wymieniłem na inny komp i auto śmiga ładnie trochę wolno:636: …..(brak wirusa ) ale jutro oddaje swój komp do naprawy lub wymianę na drugi .Dzięki wilgoci :pmam wym. kompletny rozrząd , dwumas ze sprzęgłem i inne pierdoły już silnikiem tak nie rzuca i nie trzęsie ufff .Temat uważam za zamknięty .Dziękuje wszystkim za pomoc .
  2. Witam,mam małe pytanko czy komputer po wyłaczeniu zapłonu ma potrzymywanie stałe napiecia ? jezeli tak to na którym pinie Vw passat 105 ps BKC 2005 r ? Było trochę wilgoci w kompie po naprawie tego auto normalnie odpaliło i po minucie zgasło tak jak by je ktroś wylączył i tak dwa raz a teraz juz nawet po wciśnieciu kluczyka kontrolki się zapalaja i nic wiecęj się nie dzieje nawet nie kręci .
  3. vwitam... włąsnie wróciłem od mechanika .Auto odpala czy ciepły czy zimny ale jeżeli ruszy się kawałek mocniej depnie łapie znowu te same błedy PO322 i PO266 .Ja sie go dłużej przygazuje zaczyna przerywać i w momecie kiedy łapie ten błąd auto potrafi zgasnąć i ucieka sygnał na pompke elektryczna paliwa , czy to normalne ze przerywa sygnal ?Jezeli auto odpale z podłączonym komputerem wartości z czujników wałka i g28 sie pokazuja w momecie gdy zaczynaja głupić kontrolki na komputerze wartość walka rozrządu wyswietla sie 0 . Mam prośbe jezeli ktos ma o opis instalacji elektrycznej najbardziej zalerzy mi na ty aby było pokazane gdzie idzie kabel od czujnika g28 do komputera . Druga prośba możecie mi kogoś polecić kto mógł by mi to zdiagnozować i naprawić z okolic warszawy .Mój mechanik jest sumienny i ogólnie ok. ale w tym wypadku zaczyna brakować wiedzy i pomysłów co dalej . W poniedziałek jade na sprawdzenie samego komputera czy tam nie ma jakiegos tzw zimnego lutu .
  4. Stacja Orlen wcześniej była to petrochemia Płock na drodze pomiędzy Zielonką a Kobyłką jadąc ul Józefa Poniatowskiego od Zielonki po lewej stronie przy centrum Medycznym .Rachunek brałem na firmę i na inne auto więc nic nie mogłem udowodnić .
  5. no tak okazuje sie ze na tej stacji co chwile ktoś ma problem z autem .Verva była bardzo kiepskiej jakości .
  6. ja pewnego dna zalałem ON verve która okazała się syfem i padł mi jeden pompowtrysk 4 cylindra .Auto odpalało normalnie lecz nie miało takiej mocy jak wcześniej . Po podłączeniu pokazywał niewielkie wahnięcia .Dolałem środek STP i nic nie pomogło .Dopiero zaleczyło wlanie środka Firmy LIQUI MOLY (czerwony jak dobrze pamiętam) ale na jakiś czas. Dowiadywałem się o regeneracje wtrysków ceny zależą od tego co padło w nim mniej więcej od 350-790 zł . Nowy np w serwise VW jeżeli oddał bym swój 2300 zł szt. lub 3000 zł szt:eek: jezeli nie oddaje swojego . Ja wymieniłem 1 wtrysk u znajomego gdzie robiłem chip za 1000 zł (750 wtrysk (nowy) + robota . Opinie słyszałem różne , wymieniać od razu wszystkie nie pojedynczo bo padnie później reszta i tylko na nowe bo z regenerowanymi to różnie bywa.
  7. z autem wcześniej nie było problemu po za wtryskiem (wina paliwa ON VERVA ) smigało rewelacyjnie .I pewnego dnia taka niespodzianka więc mechanicy ala eksperci nic tu nie grzebali po za wymianami oleju , świec żarowych .Wymieniam teraz wszytko co możliwe co daje minimalna oznakę zużycia np dwumas .Na razie nie mam wiadomości co z autem .
  8. mam jeszcze jedno pytanie , chip miałem robiony nie przez złącze diagnostyczne tylko wyjęta została i wstawiona nowa płytka w komputerze . Czy jest mozliwe ze tam coś nie styka (zimne luty itp. ) i dlatego wywala bład czujnika G28 i auto gaśnie .Mechanik szuka po przewodach od czujnika i nic nie widać .Co tam moze nie stykać jeszcze ? p.s Dowiadywałem się a propo pompy oleju koszt w Vw 740 zł bez rabatu plus łańcuch 120 zł i zabierak ok 20 zł tak dla inf.
  9. ok dzieki jutro dam cynk mechanikowi zobaczymy co tam jest źle .I może mi dla tego tak terkotał na wyższych obrotach właśnie przez padnięta pompę . Dam znac jak coś sie nie zmieni .Ja obstawiam na jakieś połączenie właśnie tego czujnika .Serdeczne dzieki .
  10. sądzę że czujnik raczej ok .Łatwo można żle go ustawić względem skrzyni przy zakładaniu skrzyni ?? jak to sprawdzić czy jest ok. ustawione ??jaki ma to wpływ do gaśnięcia ? Pompa oleju w 1.9 tdi by padła przy takim przelocie ? wymieniany miałem jeden wtrysk na 4 tym cylindrze przy 80 tys.km (zalałem na orlenie verwe syf i stracił troche na mocy ) na 3 cim cylindrze wiem ze minimalny miał odchył na minusie - ale mechanik mówił że może koryguje z powodu padniętego dwumasu . No nie wiem sam ...hmm przejrzeć wtyczki i przewody od tego czujnika G28 ? co dalej .. sorry za tak prostacko się pytam ale mam dość Laguna rozumiem ze syf ale passat ehhh:o
  11. też taki komunikat się pojawił .To co teraz zrobić .Czujnik G28 jest tez wymmieniony (jezeli dobrze pamietam jak zdjęta była skrzynia było go widać ).To co teraz ?
  12. tak od 85 tys.km jest chip trochę agresywny .Nie ciśnienia nie sprawdzałem bo to co wiem w 1.9 pompy były ok , a co ma do tego ten czujnik wąlków rozrządu ?
  13. Witam, Posiadam Passata B6 TDI 1.9 BKC 105+ chip produkcja 2005-08-11 model 2006 manual 91 tys. km orginał na 100% i tego auta problem dotyczy :)miał być taki niezawodny .Jest wiele tematów na podobne objawy lecz ja nie znalazłem odpowiedzi na mój problem . Jadąc nagle wyskoczył komunikat MOTOR STOP! OIL .... migająca kontrolka oleju wyłączyło się ESP nie mogłem włączyć i świeciła się spirala świec żarowych i ABS oraz obrotomierz opadł nic nie wskazywał temp cieczy ok. 60-70 .Auto normalnie jechało poziom oleju ok. .Po przejechaniu 2 km chciałem zaparkować i auto po wciśnięciu sprzęgła i przyhamowaniu zgasło i odpalił normalnie . Po przejechaniu następnych 5 km auto zgasło i już nie odpaliło . Odpaliło po ok. 5 godzinach i później znowu komunikat i po wciśnięciu sprzęgła i przyhamowaniu zgasł i nie chciał zapalić lub z trudem zapalał i szarpał jakby brakowało mu paliwa . Rano po odpaleniu i mocniejszym dodaniu gazu na wyższych obrotach ok. 3-4 tys. zaczął klekotać tak jakby popychacz /wtryski . Po podłączeniu pod komputer wyskoczyły błędy PO266 cos o błędzie udziału drugiego cylindra i PO322 o czujniku wałków jeżeli dobrze pamiętam .Wymienione zostały: czujnik wału i czujnik wałków rozrządu+ przy okazji cały rozrząd , dwumas i sprzęgło, filtry, uszczelka pod deklem zaworów ,pasek wielo rowkowy + napinacz (części orginał VW) oraz sprawdzone zostały przewody do czujnika wałków (ok.) (przeczytałem na forum ze mogą być uszkodzone ) Po wymianie wszystkiego auto odpaliło normalnie po klekotał na wyższych obrotach i po wyjechaniu z warsztatu znowu zaczęły głupieć zegary i zgasł po dłuższym kręceniu odpalił. Na komputerze wyszły te same błędy:639:. Wtryski mam ok. , pompa podaje paliwo do filtra i powrót tez dobrze daje . Teraz moja prośba o pomoc jak ten problem rozwiązać .Czy nie jest tak ze padła pompa i dlatego sobie gaśnie(tylko czemu przy hamowaniu i wciśnięciu sprzęgła) , a z drugiej strony czemu te błędy PO322 i PO266 ??Jak to naprawić .POMOCY !! Przepraszam za tak długi post i proszę o wyrozumiałość .jeżeli w złym miejscu napisałem wiadomość proszę o przeniesienie .Pozdrawiam i liczę na pomoc .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności