Skocz do zawartości

hremik

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hremik

  • Urodziny 16.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Emi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witajcie, Ja to miałem wczoraj ciekawy przypadek. Pokonałem 400km i wskazówka przez cały czas nie wskazywała więcej niż 60-70 stopni. Czy potraficie podpowiedzieć czego to jest wina ? Przeszukałem Forum i takiego przypadku nie znalazłem.
  2. hremik

    VAG na androida?

    Kolego, Napisz proszę jaką masz wersję Android'a na Twoim Samsung'u Ace. Z góry dzięki.
  3. Gural Dobry Człowieku, Proszę o sprawdzenie : WVWZZZ7MZ1V017648 WVWZZZ7MZ3V008051 Z góry dziękuję
  4. Witajcie, Miałem problem z ogrzewaniem: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1052954#post1052954 który ostatecznie został rozwiązany i tak jak obiecałem - piszę z czym był problem. Jeszcze WIELKIE DZIĘKI dla Jericho - który bardzo mi pomógł i celnie sugerował z czym może być problem. Dużo nie muszę pisać (wyżej macie wgląd do moich objawów). Ostatecznie okazało się że walnięta była POMPA WODY a dokładnie to że "wiatraczek" był luźny na ośce wirnika. Trzymajcie się mocno...kierownicy.
  5. Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję.
  6. Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję.
  7. Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję.
  8. Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję.
  9. Chodzi o zczytanie temp. czego ? Silnika, płynu... pytam bo sprawa wygląda tak że kupiłbym sobie VAG-COM'a (apropo : Po przeczytaniu 32z48 podstronek na forum dalej nie wiem który VAG z najtańszych będzie odpowiedni do mojego auta) ale nie mam opcji ponieważ padło mi LCD w laptopie i nie naprawię tego zbyt szybko. Chcę abyś mi napisał co dokładnie mam zbadać VAG'iem ponieważ postaram się zagadać tu na forum z kimś z Gorzowa kto będzie tak dobry i pozwoli mi na zczytanie (udostępni VAG'a) potrzebnych wartości. Z góry dzięki i pozdrawiam
  10. Jericho napisał: "Jesli masz klimatronik to na forum znajdziesz moja porade jak mniej wiecej sprawdzic wydajnosc ukladu ogrzewania." Odnalazłem ten temat i zrobiłem wszystko jak sugerowałeś. Na kanale 08 (wskazanie temp. w kratce) miałem wartość 47,5*C . Zdecydowanie za daleko od wartości 90*C, prawda ? Zastanawiam się co jeszcze można zrobić-po płukaniu nagrzewnicy...termostat ? My tu gadu a zima idzie...brrr
  11. Dzięki za sugestię. Jak się kiedyś nadarzy okazja to postaram się to sprawdzić... Mechanior , który przepłukiwał nagrzewnicę przyznał że procentowo daje ona 70% ciepła w porównaniu z nówką - to raczej typowe dla 10-cio latka, prawda ?
  12. A co z tym objawem? Nie ukrywam że nie sprawdziłem tego z zegarkiem w ręku...odbierając furę skupiłem się bardzo na tym aby przejechać przez Szczecin w trzy różne miejsca bez błąkania się. Ale co pewne że Temp. dobiła o 90*C a nie "czaiła się tuż przed" i z tej 90-tki w ogóle nie zeszła - trzymała idealnie. Best Regards
  13. Obiecałem że odezwę się zaraz po usunięciu usterki. Według mechanika pozostała jeszcze jedna nie sprawdzona sprawa - płukanie nagrzewnicy ! I tu się kolo nie pomylił - auto pozostawione na 4h w warsztacie - przyjemność 80 złociszy. A grzanko jest :-) Płukanko postanowiłem zrobić w serwisie, który często był chwalony na Naszym forum a mianowicie PAMIS Szczecin - Polecam ! Pozdrawiam
  14. Dzień dobry. Poproszę o sprawdzenie: WVWZZZ3BZ3P208873 Z góry dziękuję.
  15. Pozwolę sobie odświeżyć mój problem: W moim Passat B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM) 2000r. Nie działa w ogóle ogrzewanie. Chłodzi - super !!! Faktem jest to że w marcu tego roku był wymieniany płyn chłodniczy i olej silnikowy oraz fitry : paliwa, powietrza,kabinowy i oleju. Od tamtego momentu nie było potrzeby grzać w autku więc spodziewam się że ogrzewanie nie działało zapewne po tych wymianach. Co ważne że w zimie ogrzewanie było i działało bez zarzutów. Robiłem w aucie samodiagnozę Climatronica i pokazało mi wartość: 444 02. Wszedłem także w tryb diagnostyczny Climatronica i spisałem wartości dla poszczególnych kanałów: http://img838.imageshack.us/img838/7176/samodiagnoza.jpg Wczoraj starałem się odpowietrzyć układ chłodzenia - w komorze za silnikiem koło akumulatora ściągnąłem jeden z gumowych przewodów (ten z dziurką) dochodzących do nagrzewnicy. Po czym dolewałem płyn chłodniczy do zbiorniczka wyrównawczego obserwując jak się przelewa płyn z dziurki z wcześniej wspomnianego przewodu. Następnie wsunąłem z powrotem przewód oraz obejmę zaciskową, napełniłem układ chłodzenia do właściwego poziomu i zakręciłem korek zbiornika. Uruchomiłem silnik i przez około 4 minuty utrzymywałem obroty 2000/min. Podczas tych czterech minut włączałem ogrzewanie w aucie i lekko ciepłe powietrze leciało z nawiewów, gdy tylko auto pozostawiłem na wolnych obrotach to odczuwalne wcześniej ciepło z nawiewów zmieniło się na chłodne powietrze. Dotykałem przewody dopływu i odpływu od nagrzewnicy i oba były identycznie gorące. Warto dodać że temperatura silnika na co dzień oscyluje na poziomie 85-90 stopni. Fakt że po pierwszym uruchomieniu silnik długo się nagrzewa do temp 90 stopni (ok.20 minut) Proszę o sugestię co to może być za usterka. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności