Skocz do zawartości

manu20

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O manu20

  • Urodziny 01.01.1910

Informacje osobiste

  • Imię
    jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    tam

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. Wracając do tematu to 2.0 tdi jesli chodzi o osiągi to wcale nie ustępuje pola 1.8 tsi. Przy wyprzedzaniu moment obrotowy jednak sprawia, że jest ono szybsze w zakresach prędkości 60-100 km/h i 80-120 km/h. 2.0140tdi km 2.0tdi cr 170 km 1.8 160 km 60–100 km/h 7,1 s (4. bieg) 6,7 s (4. bieg) 9,4 s (4. b) 80–120 km/h 12,5 s (6. bieg) 12,5 s (6. bieg) 19,7 s (6.b) http://www.autobild.de/artikel/honda-accord-mazda6-citroen-c5-vw-passat-753304.html http://www.autobild.de/artikel/vw-passat-variant-citroen-c5-tourer-ford-mondeo-turnier-792515.html http://www.autobild.de/artikel/passat-a4-c-klasse-kombi-vergleich-1297433.html Oczywiście zestopniowanie skrzyni biegów również gra rolę ale nie trzeba chyba nikogo przekonywać, którym autem wyprzedzi się szybciej i bezpieczniej. I jeszcze półtora litra więcej spala silnik benzynowy. Jeśli ktoś porusza się głównie w mieście to różnica będzie pewnie jeszcze większa.
  2. I ile cie to kosztowało? I po jakim przebiegu się pojawiło?
  3. Przy jakim przebiegu zaczęło wam ubywać płynu chłodniczego? Otóż u mnie też ubywa płynu. Jeżdżę przeważnie trasy 1000km i więcej, krótkich miejskich tras nie wiele. Mam ok. 48tys. km. Przeważnie się "zasysał" płyn w zbiorniczku wyrównawczym i zapalała się kontrolka o jego minimalnym stanie. Ostatnio po trasie ok. 2,6tys. km ubyło płynu chłodniczego ale wcale nie ubyło oleju (a zawsze trochę ubywało) co prawda nie dawno był wymieniany ale mnie to zastanowiło. Mam nadzieję, że płyn nie powędrował do oleju:niekumam A jak wasze perypetie z ubywającym płynem widzę, że jak narazie to skutkuje "tylko" wymiana uszczelki pod głowicą. Obu to była u mnie też tylko uszczelka a nie pęknięta głowica. A link podawany w temacie dotyczy silnika 1.9. Czy identyczna dolegliwość jest przy 2.0 PD 140?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności