Skocz do zawartości

Boryss

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Boryss

  • Urodziny 03.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Niestety takie czyszczenie zamka wymiana rygla nie zawsze pomaga. W moim przypadku okazało się że był to mikrostyk w KLAMCE. Bagażnik otwierał się na okrągło, nie można było go zamknąć dopuki nie odłączyłem klamki (zamek pozostał podłączony). Podjechalem tylem do innego paska, podpialem klamke i juz wiedzialem gdzie jest problem. Czyscilismy klamke, niestety ten mikrostyk jest zatopiony w plastiku. Konieczna byla wymiana klamki 280zł zakup u dealera. Pozdrawiam
  2. Chlopaki, po sprawdzeniu, czyt. podłączeniu klamki z innego paska okazało sie że tu jest pies.. Poczyściliśmy styki w oswietleniu tablicy dla pewnosci ale nic nie dało. Mikrostyk jest zatopiony w środku i on uległ awarii. Zakupiłem klamkę 289zł tylko u dealera dostepna założyłem i wszystko gra.
  3. Cześć, No wreszcie widzę wparcie w temacie. Od 2 miesięcy mam ten problem i na tą chwilę jeżdżę z przewodem odpiętym od klamki klapy. Zaznaczam iż mam Kombi, i tu bardzo chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was też ma model Kombi i udało mu się dotrzeć do mikrostyku wewnątrz. Ponieważ klamkę tą rozebraliśmy ze znajomym mechanikiem (po uprzednim sprawdzeniu i podpięciu niezaśniedziałej klamki od nowszego passata wszystko działało oczywiście) i mogliśmy sobie pozwolić na oczyszczenie sprężynki i płaskiej klamki oraz podświetlenia tablicy, ale niestety MIKTOSTYK jest pod pokładem plastiku i wyglada iż jest pogrzebany... Po podłączeniu wszystkich kabli klapa otwiera się w cykly 4 otwarcia 10sekund przerwy i tak na okrągło. Prosiłbym o pomoc właścicieli Varianta czy sobie z tym poradzili. Jeszcze raz zaznaczam iz nie ma to nic wspólnego z modułem komfortu, ponieważ po założeniu innej klamki jest ok, ale czy warto wydawać 270zł? Pozdrawiam
  4. Po pełnej penetracji kabli, które zresztą są w oplocie nie łatwym do przerwania i rozebraniu klamki tylnej klapy jak i przycisku na drzwiach sytuacja wyglada nastepujaco. Klamka działa poprawnie (poprawne przewodzenie podczas naciskania), a zamek otwiera się regularnie 4 razy pod rzad 10s przerwy i 4 razy. W przypadku gdy pociagne za klamke wszystko zachowuje się tak jakbym nie pociagał za klamkę tzn zamek jest zamkniety i klapa sie nie otwiera. Wniosek:Mógłby ktoś podpowiedzieć jak zaprogramować poprawnie komfort Skanerem Multidiag V SCAN z oprogramowaniem VAG.
  5. Mógłby ktoś podpowiedzieć model Vag'a który warto kupić by oprócz kasowania błędów i parametrów rzeczywistych pozwala na programowanie modułu komfortu. Czy jest coś takiego w postaci programu na Laptopa + kabel. Mam V-scan Vag który niestety chyba nie posiada takich funkcji. Ps.Jeżeli chodzi o problem z klapą to dopóki nie poprzestawiało się cos w komforcie (tzn teraz jak pociagam za klamkę to on odbiera to tak jakbym nie pociagał, i nie reaguje a gdy puszczam to otwiera na okrągło) klape można było otworzyc z pilota tylko wówczas gdy auto było otwarte wczesniej (bez alarmu) i uwazam ze tak powinno byc.
  6. Po tym jak podpowiedziałeś zwarcie, zaczynam łączyć fakty i rozumieć czemu wczoraj akumulator rozładował się do zera a po ładowaniu znowu spadło do 10V i auto stoi. Auto było prane jakieś 2 tygodnie wcześniej i nic się nie działo, lecz zastanawiam się czy mogło by mieć wpływ skoro wiązki idą po progach i boczkach. Rozkręcam zatem klamkę, obejrzę kable i pomierzę co się dzieje na kostce. A jak nic nie znajde podjade do znajomego podłoczyc pod VAG-a.
  7. Vertec myślę że mógłbyś pomóc i mi w temacie kodowania modułu komfortu. Potrzebuje tylko info gdzie to znaleźć (skrzynka bezpieczników?)
  8. W nawiązaniu do wątku, ponieważ problem także leży w zamku tylnej klapy. Sytuacja natomiast jest wręcz odwrotna, zamek nie tyle się otwiera, co otwiera się na okrągło. Po otworzeniu otwarciu auta zamek się otwiera, i powtarza to co kilka sekund. W ten sposób jeździ się z otwartym zamkiem, oczywiście zapadka trzyma na tyle by klapa się nie uchyliła. Podczas gdy zamykam auto, muszę poczkać kilka sekund trzymając za klamkę by otworzyć klapę, następnie trzasnąć i szybko zamknąć pilotem. Auto miało naprawioną kolumne kierowniczą w słynnym warsztacie w Rybniku, ale nie wiąże tego z tym ponieważ jest miesiąc różnicy czasowej. Jakieś sugestie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności